in

Pechinese: Fatti di razza di cane è caratteristiche di personalità

Paese d'origine: China
Hauteur d'épaule : 15 - 25 cm
Peso: 4-6 kg
Age: 10 - 15 anni
Culore: tutti i culori, eccettu l'albinu è u fegatu
Utilizazione: ghjacaru cumpagnu, ghjacaru cumpagnu

lu Pechinese hè un picculu cane di cumpagnu cù i capelli longu. Hè assai idiosincraticu è dominante è pocu si subordina. Ùn hà micca bisognu di assai eserciziu è si senti in casa in un appartamentu di cità.

Origine è storia

lu Pekingese hè urigginatu in Cina è era prima riservatu esclusivamente per a famiglia imperiale cum'è un cane di palazzu. Per i Cinesi, u ghjacaru era un essaru semi-divinu chì si dice chì hà prutettu Buddha turnendu in un leone in casu di periculu. I mortali ordinari avianu a prughjettanu davanti à ellu, mantene un Pekingese fora di u cortile era pruibitu sottu pena di morte. A razza hè chjamata dopu à a "Cità Proibita" in Pechino, a sede di u Palazzu Imperiale. In u 1893, i Pekingese sò stati esposti in Gran Bretagna, è un annu dopu sò ricunnisciuti com'è una razza separata.

Aspettu

U Pekingese hè un cane compactu è chjucu cù un aspettu di leone. Una caratteristica impressiunanti di a razza hè u lush, long coat cù una criniera chì avvolge u collu cum'è una sciarpa, è a testa relativamente grande cù un prufilu flat. L'ochji di u Pekingese sò grossi, tondi è scuri, l'arechje sò cadenti, pusatu vicinu à a testa, è anu assai capelli. A coda hè cum'è densamente capelli è hè purtata ligeramente curvatu à un latu nantu à u spinu.

U mantellu longu hè custituitu da un top coat grossu è un undercoat grossu è suave. U Pekingese pò avè qualsiasi culore è mudellu di mantellu, eccettu l'albinu è u fegatu.

Escursioni

U Pechinese hè - per u so passatu "cortese" - a assai cunfidu in sè stessu, curaggiu, è un cane di cumpagnu dominante chì appena si subordina è hè dotatu una mansa d'ostinazione. Ùn hè micca fàciule à furmà, pò esse assai cortu-tempered, è ùn si permette à esse capu attornu. U fellow fluffy ùn hè micca adattatu cum'è un cumpagnu di ghjocu per i zitelli o un cane di famiglia. Preferite cuncentra u so affettu nantu à una sola persona.

U Pekingese testaru bisognu di un cumpagnu chì accetta a so persunità è sà cumu piglià. Allora hè un cumpagnu amichevule, affettuosu è cuddly, ma solu quandu si senti cusì. I Pechinesi sò ancu un bon guardianu. Ùn abbaia micca eccessivamente, ma abbaia immediatamente se appariscenu stranieri.

I Pechinesi ùn anu micca bisognu particularmente grande di curriri. Dunque, hè ancu un cane ideale di cità o appartamentu è un cumpagnu adattatu per i pigri o l'anziani. In ogni casu, a cura regulare di u mantellu longu hè assai tempu.

A causa di u nasu curtu, i Pechinesi soffrenu rapidamente di shortness of rispiru durante l'esercitu fisicu o u calore. Hè grande ochji rende ancu più propensu à malatie inflammatori.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *