in

Razza di Cani Saluki - Fatti è Tratti di Personalità

Paese d'origine: Mediu Urienti
Hauteur d'épaule : 58 - 71 cm
Peso: 20-30 kg
Age: 10 - 12 anni
Color: tutti eccettu i tigrati
Utilizazione: ghjacaru sportiu, cane di cumpagnia

lu saluki appartene à u gruppu di sighthounds è vene da u Mediu Oriente, induve era urigginariamente utilizatu cum'è un cane di caccia da i nomadi di u desertu. Hè un cane sensibile è gentile, intelligente è docile. Cum'è un cacciatore unicu, però, hè assai indipendente è micca assai vuluntà di subordinatu.

Origine è storia

U Saluki - cunnisciutu ancu u Greyhound Persian - hè una razza di cane chì pò esse tracciata à i tempi antichi. A distribuzione si estende da l'Egittu à a Cina. A razza hè stata cunservata in i stessi cundizioni in i so paesi d'origine per millaie d'anni. I beduini arabi cuminciaru à ripruduce Salukis ancu prima di crià i famosi cavalli arabi. U Saluki hè stata urigginariamente allevata per caccià gazelle è cunigli. A bona caccia Salukis, à u cuntrariu di l'altri cani, sò assai apprezzati da i musulmani perchè ponu cuntribuisce assai à u sustenimentu di a famiglia.

Aspettu

U Saluki hà una statura svelta è grazia è un aspettu generale dignitu. Cù una altezza di spalla di ca. 71 cm, hè unu di i cani grossi. Hè criatu in dui "tipi": piuma è shorthaired. U Saluki à piume si distingue da u Saluki à i capelli corti per i capelli più longu ( piuma ) nantu à i gammi, a coda è l'arechje cù i capelli di u corpu altrimenti cortu, in quale u capeddu tutale di u corpu, cumprese a coda è l'arechje, hè uniformemente curtu è liscia. U Saluki di i capelli corti hè assai raru.

E duie forme di mantellu venenu in una varietà di culori, da crema, nera, marrone, rossu è fawn à piebald è tricolore, cù o senza un sarule. Ci sò ancu i Salukis bianchi, anche se raramente. U mantellu di Saluki hè assai faciule di cura.

Escursioni

U Saluki hè un cane gentile, calmu è sensitivu chì hè prufondamente dedicatu à a so famiglia è hà bisognu di cuntattu strettu cù a so ghjente. Hè piuttostu riservatu versu i stranieri, ma ùn si scurda mai di l'amici. Cum'è un cacciatore solitario, agisce assai indipindente è ùn hè micca abituatu à esse subordinatu. Per quessa, u Saluki hà bisognu di una educazione assai amorosa, ma coherente senza alcuna strettezza. Cum'è un cacciatore appassiunatu, però, pò ancu scurdà di ogni ubbidienza quandu corre in libertà, u so stintu di cacciatore prubabilmente sempre scapperà cun ellu. Per quessa, si deve esse guardatu in una correa in spazii senza recinzione per a so sicurità.

U Saluki ùn hè micca un cane per i pigri, perchè hà bisognu di assai esercitu è ​​​​eserciziu. E corse di pista è di cross-country sò adattate, ma ancu escursioni in bicicletta o percorsi di jogging più longu.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *