in

Chì puderia esse u mutivu di a riluttanza di u mo cane à piglià i so cuccioli ?

Introduzione: Capisce u cumpurtamentu di i cani

I cani sò animali suciali chì sò stati domesticati per millaie d'anni. Anu un modu unicu di cumunicà cù l'altri è cù l'omu, utilizendu a lingua di u corpu, i vocalizzazioni è l'odore. Capisce u cumpurtamentu di i cani hè essenziale per i pruprietarii di l'animali per furnisce i so cani cù a megliu cura pussibule. Un aspettu di u cumpurtamentu di i cani chì pò esse scunfittu per i pruprietarii di l'animali hè a so riluttanza à coglie i so cuccioli.

L'impurtanza di coglie i cuccioli

Coglie i cuccioli hè una parte essenziale di a cura di elli. I cani mamma utilizanu a bocca per coglie i so cuccioli da u scruff di u so collu è li move in un locu più sicuru o per stimulà a so eliminazione. I cuccioli anu da esse pigliatu regularmente per aiutà à sviluppà e cumpetenze suciali è ligami cù a so mamma è i so cumpagni. Se un cane mamma hè riluttante à piglià i so cuccioli, pò purtà à prublemi di sviluppu per i cuccioli è stress per a mamma.

Motivi cumuni per a riluttanza

Ci hè parechje ragiuni per chì un cane mamma pò esse riluttante à piglià i so cuccioli. Unu di i mutivi più cumuni hè chì hè simplicemente stancu o sopraffattu. A cura di una cucciola di cuccioli pò esse esausante, è certi cani di mamma puderanu bisognu di una pausa da u tempu à u tempu. Altri motivi di riluttanza ponu include discomfort, dolore o timore. Hè impurtante d'osservà a lingua di u corpu di a mamma è u cumpurtamentu per determinà a causa sottostante di a so riluttanza.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *