in

Attenti à e piante velenose!

Di sicuru, sò belli à fighjà, ma attenzione! Certi pianti cumuni sò tossichi per i cani.

Avà hè fiore in i giardini intornu à u paese. Ma sapete chì alcuni di i nostri pianti di giardinu cumuni sò velenosi?

I pianti cumuni, cum'è u cori di tenente, rhododendron è clematis. Pò esse bonu per pensà à avè un cane chì mastica felice a maiò parte di u tempu, forsi soprattuttu s'ellu hè un cucciolo. A maiò parte di e piante ùn sò micca mortali, ma ponu causà mal di stomacu, nausea è vomitu. In i casi severi, certi pianti pò ancu causà disturbi di u ritmu di u core è convulsioni.

Se u vostru ghjacaru hà ingeritu qualcosa tossicu, u carbone attivu medicale pò allevà l'effettu. Active hè dispunibule in forma liquida. Ma hè ancu dispunibule in forma di polvere. Imbulighjate u polu cù l'acqua è inject in a bocca di u cane. Uni pochi di cucchiai sò abbastanza per allevà.

Un suggerimentu hè di avè sempre uni pochi di sacchetti di carbone in a farmacia di cane o in u saccu di primu aiutu quandu esce è viaghjà. U carbone attivatu pò ancu esse usatu per trattà a diarrea temporale di l'estiu. Ùn hè micca periculosu per dà carbone attivatu "inutilmente".

Sè vo site preoccupatu chì u vostru cane hà ingeritu qualcosa tossicu, chjamate u veterinariu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *