in

11 Pianti velenosi per i cani in u giardinu

I cani anu bisognu di assai esercizii per ghjucà, romp è corre. Di sicuru, avè u vostru giardinu hè ideale quì. Quì l'amicu à quattru zampe pò campà a so vulintà di spustà secondu u so umore.

Puderà ancu viaghjà in u giardinu, scopre cose novi o solu rilassate in u sole.

Per i pruprietarii di cani, però, un giardinu significa ancu rispunsabilità, perchè i pianti velenosi per i cani sò assai spessu piantati in u giardinu.

Trà tutti i pianti belli è decorattivi, certi specimens ponu dannu i cani è sò velenosi.

Chì piante sò velenose per i cani?

I pianti velenosi per i cani sò in u giardinu: bussu, edera, tasso, tromba d'anghjulu, laburnum, alloro di ciliegia, mughettu, oleandru, rhododendron, holly, tulipanu.

Quì ci vole à esse attentu è sempre guardà u cane o simpricimenti fà senza sti spezie vegetali.

Boxwood cuntene alcaloid cyclobutane

In i tempi antichi, u boxwood era una pianta populari in a medicina populari.

Questa pianta ornamentale hè più cunnisciuta per esse capace di esse tagliata à a forma perfetta è per quessa si trova soprattuttu in i giardini ornamentali.

L'arbulu di bughju pò cresce sin'à quattru metri d'altitudine è fiori da marzu à maghju. E foglie sò perenne.

Tutte e parte di a pianta sò assai tossichi per l'animali. In ogni casu, l'alkaloid cyclobutane hè sempre più cuntenutu in a ghjovana cortezza è fiori. I sintomi di avvelenamentu sò diarrea, vomitu è ​​cunvulsioni cù dulore severu.

Questu pò purtà à a paralisi è cusì a morte per via di a paralisi di e vie respiratorie. Se u vostru cane hà nibbled nantu à u bughju, duvete andà immediatamente à u veterinariu.

Ivy irritate cù saponini cum'è un velenu

Ivy hè una pianta perenne chì hè spessu usata cum'è pianta rampicante in u giardinu. A forma è u culore di l'edera pò esse assai diffirenti.

Per u ghjacaru, e foglie è i bacchi, u sucu, è i steli di a pianta sò velenosi. Noi ancu avvirtiva contr'à l'edera cum'è una pianta velenosa quandu si tratta di i pianti interni.

U velenu hè custituitu da i saponini chjamati. Irritanu e mucosa è ponu purtà à diarrea, vomitu è ​​cramps.

Ancu quì, ricumandemu di andà à u veterinariu se u cane hà manghjatu ivy. L'omu pò ancu esse assai sensibili à l'edera.

U tassu hè statu cunsideratu altamente tossicu da i tempi antichi

Ancu in i tempi antichi, u tassu era cunsideratu assai periculosu. Si pensava ancu chì a ghjente puderia ancu more solu dorme sottu à u tassu. In seguitu, i Celti avvelenavanu e so frecce cù u zuccaru di tassu.

Oghje u tassu pò ancu esse truvatu in parechji giardini è parchi. L'arbulu hè sempreverde è cresce finu à 15 metri d'altitudine.

L'agulla è e sementi di u tassu sò velenosi per i nostri cani. I sustanzi tossichi sò alcaloids. In u peghju casu, ponu purtà à un arrestu cardiacu.

I sintomi di avvelenamentu sò irritazione gastrointestinali, cramps, core, è prublemi circulatori, è prublemi di respirazione. In u risultatu, i tossini in a pianta pò purtà à danni di u fegatu è di i rinu.

Tromba d'Anghjulu velenosa per l'atropina

A tromba di l'ànghjulu hè cunsiderata cum'è una di e piante più velenose per prosperà in i nostri giardini. Appartene à a famiglia di a solana è i pianti ponu crescenu sin'à cinque metri d'altitudine.

I so grandi fiori facenu trombe à l'angeli particularmente attrattivi per i giardini botanichi.

Tutte e parte di sta pianta sò velenosi per i cani, in particulare i radichi è e sementi. I sustanzi chì cuntene, cum'è scopolamine, hyoscyamine, alkaloids è atropina, portanu à vomitu, diarrea è cramps.

L'arritmia cardiaca si verificanu, i pupulari dilate è u cane soffre di mancanza di respira. U risultatu pò esse un arrestu respiratorju è circulatori.

A causa di u periculu di a tromba di l'ànghjulu, duvete cunsultà immediatamente u veterinariu se u vostru cane hè ghjuntu in cuntattu cù sta pianta.

Laburnum cuntene alcaloids quinolizine

U nome laburnum vene da i raggruppamenti di fiori gialli, chì brillanu gialli da maghju à ghjugnu. A pianta hè ancu cunnisciuta cum'è a corsa d'oru è grazia à parechji giardini è parchi.

Tutte e parte di a pianta sò assai tossichi per i cani. Contenenu alkaloids quinolizine, chì ponu rapidamente a morte in l'amici di quattru zampe.

Se u ghjacaru manghja parti di a pianta, di solitu i ghjetta immediatamente. Questu impedisce chì u velenu entre in u sangue.

L'avvelenamentu si manifesta cù sudazione, tremori musculari, disturbi di l'equilibriu, vomitu, nausea è cramps.
Se suspettate chì u cane hà nibbled u laburnum, cuntattate immediatamente un veterinariu. U velenu pò purtà rapidamente à fallimentu circulatori o arrestu respiratorju.

Cherry laurel hè velenosa per via di glucoside cianogenicu

L'alloru di ciliegia hè statu populari cum'è una pianta ornamentale da u XVIe seculu. In i nostri latitudini, hè oghje spessu piantatu cum'è "hedge vivente".

L'arburetu di l'alloru di ciliegia hè perenne è dà frutti chì s'assumiglia à ciliegie da Aostu à Settembre.

A pianta hè estremamente tossicu per i cani per via di u glucoside prunasin cianogenicu cuntene.

I primi sintomi di avvelenamentu sò mucosa di culore chjaru, dolore abdominal, nausea è signali di paralisi. Se u vostru ghjacaru hà nibbled in u cherry laurel, avete da dà assai acqua immediatamente è cuntattate u veterinariu.

Lily of the valley, hè bellu ma assai tossicu

Un annunziale ben cunnisciutu è populari di a primavera hè u mughettu.

I casi di persone avvelenate da u bellu fiore sò riportati ogni annu. Lily of the valley leaves hè spessu cunfunditu cù l'agliu salvaticu, chì pare assai simili.

Lily of the valley hè ancu assai velenoso per i nostri cani. I sintomi di avvelenamentu sò vomitu, diarrea è cunvulsioni. Puderanu arritmia cardiaca, vertigini è prublemi circulatori.

Se u vostru ghjacaru hà manghjatu lily of the valley, avete da cunsultà urgentemente un veterinariu.

Oleander cuntene glycosides olandrin è nerioside

L'oleandru hà truvatu u so modu in i nostri giardini domestici cum'è una pianta di pota miridiunali. L'arbureti di oleandri sò sempreverdi è righjunghjenu una altezza di circa cinque metri.

L'oleandru hè estremamente periculosu per l'animali per via di i so glicosidi attivi di cori, olandrina è nerioside.

L'irritazione di u stomacu è di l'intestinali, a freccia di u cori lentu è l'inquietu pò esse i primi signali di avvelenamentu. In u risultatu, l'insufficienza cardiaca pò accade senza aiutu veterinariu.

Rhododendroni, fiori è foglie sò assai tossichi

rododendru hè una di e piante ornamentali più populari in i giardini. Più di 1,000 XNUMX razzi diffirenti è ancu più hibridi sò cunnisciuti. L'arbulu di rhododendron hè perenne è cresce à pocu più di un metru altu.

Fiurisce da ghjugnu à aostu. I fiori sò culori diffirenti sicondu a spezia.

E foglie è i fiori sò assai tossichi per i cani.

I sintomi di avvelenamentu ponu include diarrea, constipation, crampi addominali, o vomitu. Pulsazione debule è tremori sò altre caratteristiche chì ponu indicà u cane hà manghjatu rhododendron.

Dà u vostru cane assai acqua fresca è porta a vostra petite à u duttore.

Holly cuntene alcaloids cum'è un velenu

Holly hè una funzione estremamente decorativa in i nostri giardini, in particulare in l'invernu. Hè spessu usatu cum'è a Decorazione di Natale.

L'arburetu d'agrifogliu hè perenne è fiori da maghju à ghjugnu. Allora si formanu picculi frutti rossi.

I frutti è e foglie di l'agrifogliu cuntenenu alcaloidi chì ponu esse periculosi per i cani. I segni di avvelenamentu sò vomitu, somnolenza è diarrea.

À pocu pressu 20 baga pò esse fatale à un cane. U listessu vale à l'agrifogliu, chì beie assai è va subitu da u veterinari.

Tulipanu hà un effettu velenoso per via di Tuliposide è Tulip in

I tulipani sò un adornu di parechji bouquets o arrangiamenti per via di i so culori brillanti. I tulipani sò ancu spessu piantati cum'è bulbi di tulipani in i nostri giardini.

Tuttavia, i tulipani sò assai velenosi per i cani. Contene Tuliposide A è B è Tulipin, chì ponu irritate a mucosa di u cane. I cramps abdominali è l'irritazione stomacu è intestinali sò i primi signali di avvelenamentu.

À u primu sintumu, lasciate chì a vostra mascota beie assai è cunsultate u veterinariu.

Evite i pianti velenosi in u giardinu

In tutti i casi in quale avete ancu u suspettu chì u vostru animali puderia avè manghjatu e piante velenose, u veterinariu deve esse cunsultatu per esse in u latu sicuru.

Mantene sempre pasticchi di carbone in a casa. Puderanu esse datu in una emergenza, per piantà o rallentà l'avvelenamentu. A grande superficia di u carbone attivatu unisce u velenu in u corpu di u cane.

Tuttavia, hè sempre più sicuru per evità tutte e piante velenose in u vostru giardinu. Quandu compra una pianta, scopre s'ellu pò esse periculosa per l'animali. 

Incidentally, assai di sti pianti sò ancu periculosi per l'omu è ponu causà danni considerablementi, in particulare à i zitelli curiosi.

Cum'è una erbaccia, u hogweed gigante hè una di e piante più velenosi. In parechje cità, hè ancu notificabile è serà eliminatu immediatamente.

Sè vo site in natura cù u vostru caru o visitate l'amici in u so giardinu, fate sempre attente à a vostra petite è ciò chì manghja.

Quistioni più frequente

Chì piante in u giardinu sò velenosi per i cani?

Piante velenose di giardinu per i cani

Agave
ciclaminu
wisteria
stella di Cristu
crisantemo
edera
geraniu
laburnum
ortensia
alloro di ciliegia
gigli
mughjeru di a valle
oleandru
narcisi
fiore di passione
rododendru

Chì arbusti sò velenosi per i cani?

Laburnum, lilla, hydrangea, tromba d'anghjulu, oleandro, ivy, frassini di muntagna è agrifottu pò ancu causà avvelenamentu in i cani. Hè megliu per evità i sustanzi chimichi cum'è l'erbaccia o pellets slug in tuttu.

Chì erbe sò periculose per i cani?

Attenzione à i pruprietarii di cani : attenzione à l'erba di coda di volpe. Ùn ci hè nunda di megliu chè di lascià u vostru cane sbattà in l'aria aperta. Ma solu se una certa pianta ùn hè micca vicinu, perchè pò causà ferite periculose. Questa hè l'erba di coda di volpe.

I denti di leone sò dannosi per i cani?

I cani ponu manghjà i denti di leone, ma attenti à ùn manghjà micca. I denti di leone ingeranu ancu contaminanti. Hè megliu se alimentate i denti di leone à u vostru cane in u vostru giardinu. Questu modu pudete esse sicuru chì u dandelion ùn hè micca spruzzatu cù pesticidi.

L'ortensie sò velenose per i cani?

L'ortensia sò ancu velenosi per i cani è i misgi. Contenenu sustanzi tossichi cum'è l'acidu cianicu, saponine, hydrangea è l'idrogenu. Un altu cunsumu di sti sustanziali pò purtà à l'avvelenamentu in l'animali.

U clover hè tossicu per i cani?

Infine, certi pianti di casa sò sicuri per i cani. Certi di sti pianti sicuri include Lizzie occupata, felce di maidenhair, Crassula, gloxinia, lucky clover, spider plant, golden fruit, kentia, è areca palm.

U mulch di corteccia hè periculosu per i cani?

Bark mulch pò cuntene sustanzi tossichi, chì in u peghju casu pò esse mortale per u vostru cane. Pesticidi è culore ùn sò micca sempre etichettati o ricunnisciuti. Inoltre, u mulch d'corteza ùn hè micca pruduciutu in modu selettivu è pò dunque cuntene i pianti chì sò velenosi o almenu periculosi per u vostru cane.

I pignoli sò velenosi per i cani?

Se u vostru animali ingoia ghianda, castagne o pigne, questu pò purtà à un stinimentu severu o ancu a perforazione intestinali.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *