in

Questu serà più faciule per u vostru gattu per cambià u so mantellu

Ogni annu in u vaghjimu è ancu in a primavera hè quellu tempu di novu: u gattu amatu vene in u cambiamentu di fur. Cù i nostri quattru cunsiglii, pudete fà a prucedura assai più faciule per u vostru amore.

A caduta di a nostra mascota più amata, u ghjattu, hè un tema per tuttu l'annu. I misgi di vita libera o all'apertu custruiscenu un densu mantellu d'inguernu per via di i ghjorni più brevi è di a temperatura di caduta in u vaghjimu. In i ghjorni più longu è più caldi in a primavera, dopu perdenu questu novu quandu cambianu a so fur.

L'illuminazione artificiale è u riscaldamentu eliminanu quasi cumplettamente questi fatturi di regulazione in i nostri animali domestici, chì hè per quessa sempre sguassate i so capelli. Hè dunque impurtante di furnisce cù tuttu ciò chì necessitanu per un mantellu bellu è sanu è di sustene u so sparghje.

Nutrition

L'alimentazione ottima aiuta à evità i prublemi di a pelle è di u mantellu, in particulare durante a muda. Una dieta equilibrata include proteini d'alta qualità, aminoacidi, vitamina B, omega-6 è omega-3.

Ci hè un alimentu seccu speciale "Hair & Skin" dispunibule in u cummerciu di l'alimentazione chì cuntene sti sustanziali in a cumpusizioni curretta. Pudete dà stu alimentu à u vostru ghjattu durante u cambiamentu di mantellu.

L'acidi grassi omega sò ancu cuntenuti in olii boni pressati à friddu, cum'è l'oliu di lino, uva, o oliu di cartamo. L'aghjunzione di olii vegetali à l'alimentu cumpletu d'alta qualità face assai sensu durante u cambiamentu di capelli.

A cura deve esse pigliatu cù a dosa perchè troppu oliu pò purtà rapidamente à a diarrea.

Ci hè una mistura speciale di diversi olii senza gustu chì pò esse aghjuntu à l'alimentu in i buttreghi specializati. A causa di l'alta biodisponibilità di i sustanzi cuntenuti, una dosa bassa di ogni ghjornu hè abbastanza. U successu, capelli brillanti, è un mantellu pienu di capelli diventanu visibili dopu à pocu tempu.

Spices

Duranti a cura quotidiana di u gattu, ella licca a pelle cù a so lingua bagnata è ruvida. Siccomu assai capelli entranu in u stomacu durante u prucessu di spargimentu, duvete spazzolà a vostra mascota ogni ghjornu per minimizzà a quantità di capelli. Perchè questi ponu solidificà in u stomacu per furmà una bola di capelli impenetrable, chì pò purtà à indigestioni seriu è ancu ostruzzione gastrica periculosa.

A spazzola ghjustu

I spazzole normali cù setole di nylon o naturali sò abbastanza per i misgi di capelli corti, mentre chì duvete avè un pettine di grooming à manu per i misgi semi-longhi è longhi.

Se u mantellu ùn hè micca aggrovigliatu è faciule da pettine, avete aduprà un furminatore chjamatu, chì veramente sguassate ogni più capelli sciolti. Ci deve esse sempre una atmosfera armoniosa trà voi è a vostra zampa di velluto.

Un tali massaggio rilassante è ghjucatu ùn solu prumove a circulazione di sangue in a pelle è una crescita di capelli megliu, ma rinforza ancu a relazione amorosa trà l'omu è l'animali.

Erba di ghjattu

Per chì i capelli inghiottiti durante u grooming ùn restanu micca in u stomacu, ma ponu esse vomitu senza alcunu prublema, u ghjattu deve ancu avè sempre l'erba fresca di gattu dispunibule.

L'erba di gattu chì pò esse compru in i buttreghi specializati pò esse siminati fora in l'estiu o cultivate in una piantazione nantu à a finestra. U cunsumu di erba di gattu hè assai efficace. I pasticchi d'erba di gattu anu un effettu simili.

Vulemu à voi è à u vostru ghjattu chì u tempu di u cambiamentu di u mantellu hè un pocu menu pilu di u solitu cù i nostri cunsiglii.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *