in

Questu hè cumu rende u cambiamentu di tempu più faciule per u vostru cane

U tempu cambia duie volte à l'annu. Cù questi cunsiglii pudete aghjustà delicatamente u vostru cane à l'ora mancante o guadagnata.

Mostra a comprensione

Ogni cane hà a so propria persunalità è dunque reagisce individualmente à u cambiamentu di u tempu. Certi cani ùn mostranu micca prublemi se l'alimentu hè prontu una ora prima o ancu dopu dumenica.

Ma ci sò ancu i cani sensittivi per i quali i rituali trasmettenu strutture chjaru è chì u cambiamentu bruscu pò irritate.

Sapete megliu u vostru cane è pudete dunque decide di sicuru ciò chì hè ghjustu per u vostru caru. Se risponde à a personalità di u vostru cane, u vostru amicu di quattru zampe ferma felice è equilibratu.

Avanzate passu per passu

Se u vostru ghjacaru hè unu di l'amici sensibili di quattru zampe, pudete aiutà à abituà lentamente à u novu tempu. Allora invece di cambià cumplettamente u vostru prugramma da un ghjornu à l'altru, cambiate lentamente u vostru schedariu.

Pianu l'alimentazione è i tempi di caminari un pocu prima ogni ghjornu o più tardi in u vaghjimu. Per esempiu, pudete sparghje u cambiamentu in trè ghjorni è principià 20 minuti prima o dopu ogni ghjornu. Grazie à sta transizione gentile, u vostru caru sarà bè adattatu à l'estiu o l'invernu dopu à trè ghjorni à u più tardi.

Dà u vostru cane assai aria fresca

Per avè u vostru corpu abituatu à u cambiamentu di u tempu, duvete passà assai tempu in l'aria fresca. Hè megliu andà per una longa caminata cù u vostru cane prima a matina. A luce di u ghjornu in primavera sguassate a vostra fatigue è l'escursione cumuna hè bona per u sistema cardiovascular di u cane è u pruprietariu.

In u vaghjimu, duvete fà un usu intensivu di l'ora di u ghjornu fora. In questu modu, a vostra zampa furry pò uttene abbastanza ossigenu è vitamina D ancu in a stagione scura è passa l'inguernu bè è sanu. Ghjucate assai cù u vostru cane, è fate i ghjoculi di caccia, ricuperazione è ricerca. In questu modu, pò ancu esse occupatu mentalmente è hè equilibratu è felice ancu in i ghjorni assai più brevi. Ma attenti: Quessi sò i cinque sbagli più cumuni quandu ghjucanu cù i cani.

Siate un bonu mudellu

U nostru umore hà un grande effettu nantu à i nostri cani. Sè vo site inquietu o stancu, questu serà ancu riflessu in u cumpurtamentu di u vostru cane.

Pruvate à aghjustà bè à l'estiu o l'inguernu è andate sempre in lettu un pocu prima da u minutu o più tardi in u vaghjimu. Sè pussibule, aghjustate gradualmente u restu di u vostru ghjornu à l'estiu o l'inguernu per evità mini jet lag. Ideale, u vostru cane s'abituerà automaticamente.

Aduprate a sera

Pudete fà questu in primavera / estiu

Quandu si perde una ora in a primavera, ùn vi scurdate di i vantaghji chì l'estate porta: Avà ferma più luminosu à a sera. Allora dopu à u travagliu avete assai più tempu per ghjucà fora cù u vostru amicu à quattru zampe, andate in brevi tour, o stende per scuntrà altri pruprietarii è i so cani per attività inseme.

U vostru caru sarà felice quant'è voi. È ancu ti fa stancu prima, cusì andate in lettu un'ora prima ùn vi disturberà più.

Pudete fà chì in u vaghjimu / invernu

In u vaghjimu è l'inguernu, aduprate u fattu chì si scurisce abbastanza prestu per l'ora di ghjocu in casa. In alternativa, pudete ancu piglià u tempu per ore armoniose di cuddling o cuoce deliziosi biscotti per cani. Pudete truvà ricette per questu quì: Cumu coce i biscotti perfetti per i cani.

S'ellu hè umitu, scuru è friddu fora, a maiò parte di i cani ùn volenu micca esce. Se avete usatu u tempu cù a luce di u ghjornu in modu intensivu, ùn ci hè micca raghjone per filmà viaghji infiniti longu cù u vostru cane à a sera. Invece, fatevi còmode è gode di un bonu tempu cù u vostru caru.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *