in

Questu hè cumu entrene u vostru cucciolo à esse solu

Ùn pudere micca lascià u cane solu in casa hè un prublema chì parechji prupietari di cani pugnanu. U truccu hè di principià gradualmente cù a furmazione di solitude digià quandu u cucciolo hè chjucu.

Certi cani urlanu, urlanu o abbaiavanu quandu sò lasciati soli, altri facenu i so bisogni in casa o rompenu e cose. Per evitari prublemi futuri, hè bonu per cumincià à furmà u cane per esse solu solu quandu hè un cucciolo. L'obiettivu hè chì u cane sia calmu è senza preoccupazione s'ellu ci vole à volte à lascià. Ma principià a furmazione per momenti assai brevi, pò esse abbastanza per lascià u cucciolo per uni pochi di minuti mentre esce cù a basura. È sentite liberu di piglià l'oppurtunità di furmà quandu u cucciolo hè natu novu è un pocu di sonnu.

Cumu principià - Eccu 5 Cunsiglii:

Prima, furmà u cucciolo per esse solu in una altra stanza mentre site sempre in casa. Assicuratevi chì u cucciolo hà u so lettu è qualchi ghjoculi, sguassate ancu e cose chì si pò ferite o chì pò distrughje.

Dite "Salutu allora, venite prestu", quandu andate, è dite sempre a stessa cosa ogni volta chì andate. Siate calmu è ùn fate micca un grande affare da u fattu chì avete intenzione di andà, ma ùn pruvate micca di esquivà. Assolutamente ùn pietà micca u cucciolo è ùn pruvate micca di distractà / cunfortu cù l'alimentariu o i dolci.

Mettite un ostaculu in a porta per chì u cucciolo vi vede, ma ùn vi passa micca.
Quandu e cose vanu bè, pudete pruvà à chjude a porta.

Riturnà dopu à uni pochi di minuti è esse neutrali, ùn salutate micca u cucciolo troppu impaziente quandu vultate. Allargà u tempu chì site luntanu lentamente è gradualmente.

Tenite in mente chì tutti i cuccioli anu parsunalità diffirenti, certi cuccioli sò inizialmente più sete è un pocu più insicure. Hè impurtante d'adattà a furmazione di solitudine à a capacità di ogni cucciolo.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *