in

Scontru cù altri cani

Ghjucà cù altri cani hè immensamente impurtante per i nostri cani. È ogni amante di i cani guarda cun piacè quandu i cani correnu l'un à l'altru, scuffanu, abbaiavanu è caccianu. Allora i nostri amici à quattru zampe stanu veramente bè. È sopratuttu: Dopu à quessa, sò veramente stanchi - è un ghjocu salvaticu cù l'amici di i cani hè megliu cà una caminata di duie ore. Sfurtunatamente, spessu valutemu male a situazione di u ghjocu. Perchè u ghjocu ùn hè micca solu di scaccià, hè ancu di amparà! È ciò chì i cani poi amparanu ùn hè micca sempre ghjustu.

U Periculu di Bullying

Ciò chì à u primu sguardu pare un ghjocu trà i cani pò esse qualcosa ma divertente. Perchè se un cane hè ripetutamente scusatu, sottumessu, pizzicatu è perseguitatu da unu o più altri, allora ùn impara micca un cumpurtamentu suciale sanu, impara solu

  • chì altri cani ponenu un periculu per ellu. Questu pò purtà à ellu chì si senti sempre più scomodu intornu à altri cani. È mostra chì per più insecurity è timore - chì à u turnu u face una "vittima" populari. Pruvarà più è più spessu chì i scontri di i cani significanu stress per ellu.
  • chì l'altri cani u lascianu solu quandu si difende bè. Sì i signali suttili di u cane per piantà ùn sò micca capitu da l'altra persona, allora questu significa chì deve esse più chjaru. Hà da minacciare più forte, rinvià più forte o pizzicà più forte. L'intimidatu ampara à reagisce più è più aggressivu - è u suppostu ghjocu diventa seriu.

"Anu ripartite quellu trà elli ..."

Sicuramente sapete stu dittu è forse voi stessu site di l'opinione chì ùn si deve micca interferisce in i battelli di cani. Ma determinamu a vita sana di u nostru cane. Dicemu ciò ch'ellu pò manghjà quand'ellu pò piscia, s'ellu si pò ripruduce, ciò ch'ellu deve amparà - è di colpu pensemu chì duvemu lascià a natura curriri u so cursu è i cani devenu agisce nantu à a so rispunsabilità ? Aspittemu a fiducia è l'ubbidenza da i nostri cani, ma di colpu rinunziò à u cuntrollu è a rispunsabilità in un mumentu cusì? Chì ùn hà micca sensu.

Un esempiu: I cani duveranu esse capace di cumunicà è ghjucà cù l'altri è pò esse à volte dura. Ma se una cagna hà chjaramente licenziatu un cane maschile impertinente dece volte, chì opzione hà si l'altru solu ùn reagisce micca bè? Avà deve esse fattu troppu chjaru - è in questu ferisce l'altru. E chì ne pensate, quale cane hè tandu cunsideratu à avè prublemi di cumportamentu? U masciu chì ùn cunnosci micca i so limiti o a cagna chì duvia esse cusì chjara ?

In una tale situazione, u più forte hà amparatu l'alegria di l'intimidazione è chì si pò affirmà cù spietatezza. U perdente hà da amparà chì ghjucà cù i pari pò significà u dulore, è questu pò esse risultatu in u cumportamentu aggressivu. Questu rende impossibile un cuntattu sanu cù i cunspecifici per i dui cani.

Se i patroni di i cani intervenenu à tempu in un tali casu,

  • Puderia u cane maschile amparà chì u so "capu" ùn tollerà micca u so cumpurtamentu,
  • è a cagna sapia ch’ella, à u so turnu, si pò fidà di u so patrone è ch’ella ùn deve andà à l’estremu per esse lasciata sola.

Questu hè cumu si pò dì chì i cani ghjucanu cun l'altru

I ghjoculi di caccia sò particularmente populari cù i cani: correnu fiancu à fiancu, si sbattenu l'un à l'altru, pizzicheghjanu è ghjittanu unu à a terra.

Pudete sapè se a caccia salvatica hè un ghjocu da i seguenti punti:

  • I roli sò scambiati più volte. Tutti scappanu, tutti seguitanu l'altru. Ancu in una lotta, tutti sò i perdenti.
  • Ci sò pause in trà. Sì unu di i cani hè stancu, si stende per un pezzu, mentre chì l'altru u lascia solu. Dopu un minutu o dui cuntinuemu.
  • Ci sò novi suggerimenti di ghjocu in tuttu u ghjocu. Questu hè di solitu fattu da a cosiddetta pusizione bassa di u corpu di fronte.

Attenzione: Quandu u ghjocu, soprattuttu à a caccia, u corpu di u cane libera assai adrenalina - simile à una caccia "vera". Questu pò significà chì certi cani ùn ponu micca cuntrullà u so cumpurtamentu. Sè vo site cusì hyped up, solu una breve pausa vi aiuterà.

Intervene s'ellu ci hè Bullying

I vittimi di bullying sò spessu cani chì sò straneri à un gruppu, per esempiu: "Tutti nantu à i novi" hè u mottu. Ancu i cani più vechji, malati, o simpricimenti suciali insicuri o ansiosi sò scelti rapidamente cum'è vittimi.

Mantene à osservà a situazione è assicuratevi chì tutti i cani piacenu u ghjocu. Ùn importa micca chì u vostru cane hè l'autore o a vittima - in i dui casi, duvete intervene:

  • Durante u ghjocu, assicuratevi chì hè sempre u listessu.
  • A lingua di u corpu di un cane mostra ch'ellu hè scomodu : accucciatu, coda infilata, stringhjendu, fughje, morde ?
  • Se u vostru cane cerca a prutezzione di voi, allora aiutallu. Stand davanti à ellu è definitivamente face l'altru.
  • Sì l'altri ùn u lascianu micca in a vostra direzzione, andate à ellu è sguassate da a situazione.
  • Se u vostru ghjacaru hè u bully, datelu tempu. Portatelu è ùn lasciate micca ghjucà di novu finu à chì sente a so adrenalina sguassate un pocu. Allora u rinvià à u ghjocu.
  • S'ellu poi l'overdoes di novu, u ghjocu hè finitu.

I cani sò permessi di luttà, sò ancu permessi di dì chjaramente à l'altri ciò chì pensanu, è hè ancu naturali chì ci sò sempre brevi mumenti di discussione. Ùn avete micca intervene quì si avete a sensazione chì a situazione ùn hè micca diventata periculosa.

Bullying, invece, hè u disprezzu persistente di i signali di cumunicazione di un individuu. Ùn lasciate micca ingannà l'altri patroni di cani. Quandu si ferma un ghjocu chì hè in spirale fora di cuntrollu, ùn site nè sopraprotettivu nè un spoilsport. Piuttostu, mostranu chì avete a situazione sottu cuntrullata - è sò dunque ancu in l'ochji di u vostru cane, sia bully o vittima, un bonu capu di pacchettu.

Scontru cù altri cani - tuttu sottu cuntrollu

  • Attenti à i ghjoculi di cani.
  • Verificate se tutti i cani parenu felici.
  • Prevene l'intimidamentu, cumpresu a cavalcata constante, etc.
  • Fate vittimi o perpetratori fora di u gruppu.
  • Ùn permettenu micca un altru ghjocu finu à chì i cani sò calmati.
Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *