in

A cura dentale regulare hè particularmente impurtante per i cani

Un studiu recente chì esamineghja a cura dentale in e razze di cani chjuchi mette in risaltu l'impurtanza di a cura regulare di a bocca per i cani. U studiu, realizatu da u Center for Pet Nutrition, hà esaminatu u sviluppu di a malatia dentale inflammatory in Miniature Schnauzers. Hè statu dimustratu chì senza cura dentale regulare è efficace, e malatie dentali avanzavanu rapidamente è s'aggravavanu rapidamente cù l'età.

"Tutti vulemu u megliu per a salute di i nostri animali, è stu studiu ci hà dimustratu chì ci hè più cura di a bocca in i cani chjuchi di ciò chì si pensava prima", disse u capu di studiu Dr Stephen Harris. Perchè i spazii trà i denti sò stretti, soprattuttu in i cani chjuchi cù u musu più cortu, i residui di l'alimentu ponu chjappà più facilmente. U studiu hà ancu evidenziatu l'impurtanza di una cura dentale curretta in i cani anziani. U studiu hà implicatu 52 Schnauzers miniatura da unu à sette anni d'età chì sò stati esaminati per a salute orale più di 60 settimane. Per capisce megliu u sviluppu di a malatia dentale, i circadori anu rimpiazzatu l'assistenza orale regulare cù solu esaminà a bocca sana. Anu scupertu chì senza cura regulare, i primi signali di a malatia periodontal (inflamazioni di u periodontium) sviluppatu in sei mesi. Ancu più veloce in i cani di più di quattru anni. A misura di a malatia hà prugressu varieghja secondu u tipu di dente è a pusizione di u dente in bocca.

U studiu hà ancu dimustratu chì a malatia parodontale pò sviluppà indipindente da i signali visibili di gingivitis. "Alcuni patroni di cani alzanu e so labbra per avè una idea di a salute di a so bocca fighjendu e so gengive. In ogni casu, u studiu mostra chì, per quessa, ponu mancate segni d'avvirtimenti precoci impurtanti di a malatia dentale ", spiega Dr harris.

I risultati duveranu incuragisce tutti i pruprietarii di cani à praticà a cura di a bocca regulare nantu à i so cani. Questu include cuntrolli dentali da u veterinariu è ancu un spazzolamentu regulare. Snacks speciali per a pulizia di i denti è strisce di masticazione ponu ancu serve com'è una misura preventiva contr'à e malatie dentali. Questu hè applicà à tutti i cani. In ogni casu, i pruprietarii di i cani chjuchi duveranu prestà una attenzione particulari à i denti di i so cani, postu chì anu ancu più risicu di sviluppà prublemi dentali seri.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *