in

Morsi d'insetti in i cani

A natura - cù tuttu ciò chì creeps è fughje - magicamente attrae alcuni cani. A curiosità è l'urgenza di caccià significa chì certi cani piacenu chjappà à l'insetti. Sì una ape, vespa, bumblebee, o calabrone stings, soprattuttu in u bocca o gola, pò esse periculosa. Quandu si tratta di morse d'insetti, u listessu s'applica à i cani cum'è à l'omu: pò esse inzuccaratu, chì rende a respirazione difficiule o impussibile. È ùn hè micca pocu cumu per i cani avè a vita in minaccia reazzioni allergii in pochi minuti.

Sì i sintomi di scossa appariscenu, cum'è una respirazione superficiale, un pulsu rapidu, vomitu o defecazione, allora u veterinariu deve esse cunsultatu subitu. Il lui administrera alors immédiatement des infusions, des antihistaminiques et de la cortisone. Quandu u scossa hè passatu, discute cù u veterinariu ciò chì deve fà se u cane hè muzzicatu di novu. Se necessariu, pudete ghjucà in modu sicuru cù medicazione d'urgenza.

In situazioni più miti, u cane, almenu, chjappà brevemente à una morsa d'insetti. Se l'animali hè statu muzzicatu nantu à a zampa o in una altra parte di u corpu, allora liccarà o nibble nantu à a pelle. Esaminà u locu: s'ellu ci hè un puzzicheghju d'api in questu, scorri u latu cù u to dettu. Questu hè u megliu modu per impediscenu più velenu di l'api da entra in a pelle. Cool the stitch with a cold pack in un saccu di tela. Pudete ancu mette a zampa di un cane direttamente in un cuntainer cù acqua fresca. Spessu u peghju hè finitu.

Questu hè cumu pudete prevene i piccati d'insetti

  • Eliminar nidi d'insetti in u vostru giardinu u più prestu pussibule - uttene aiutu prufessiunale per ùn avè micca muzzicatu ancu!
  • Insegni à u vostru cane per ùn chjappà à l'insetti cù un "nè" risonante da u principiu. Questu reduce a probabilità chì a vostra mascota inghjustà l'insetti mordenti.
  • Ùn lanciate micca dolci in l'aria per chì u cane chjappà. Perchè chì alimenta a tendenza di l'animali à caccià l'insetti volanti.
  • Verificate regularmente ciotole d'acqua all'aperto per e razze.
  • Ùn alimentate micca fora. Perchè i vespe manghjanu ancu carne.
  • I schermi di mosca nantu à i finestri mantenenu insetti volanti fora. In ogni casu, omplete solu a ciotola cù l'alimentu umitu chì l'animali manghja in una volta, è poi pulite a ciotola.
  • Quandu andate per un caminu, evite l'arbureti di prato cù frutti caduti, nantu à quale i vespe sò spessu sposti.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *