in

Questu hè ciò chì i pruprietarii anu bisognu di sapè nantu à a castrazione di i so cani

Avè un cane castratu significa una intervenzione maiò in l'organisimu. Chì sò i risichi è l'alternative?

E femine chì sò sterilizzate quandu sò ghjovani anu un risicu ligeramente più bassu di sviluppà tumori mammari. In ogni casu, l'inchiesta di i pruprietarii indicanu chì e femine chì sò state spayed prima di u primu calore sò più insicure è ansious. I prublemi di salute sò ancu pussibuli se e cagna sò fisicamente assai immature à u mumentu di a castrazione. Per quessa, a castrazione prepuberale ùn hè micca cunsigliatu per l'animali chì sò digià ansiosi. In ogni casu, per riduce u risicu di sviluppà tumuri, hè ricumandatu chì e cagne sò castrate trà u primu è u sicondu calore. A prucedura ùn deve esse realizatu nantu à i cani maschili prima di un annu. L'animali anu bisognu di stu periodu di sviluppu per maturà cumplettamente fisicu è sessuale.

Chì effetti latu pò causà castrazione?

Incontinence: I cambiamenti hormonali assuciati à a castrazione ponu esse risultatu in chì u musculu sphincter di a vejiga ùn sigeghja più l'uretra abbastanza è u cane (in particulare quandu dorme) perde l'urina goccia à goccia. Questu hè principarmenti in cagne di più di 20 kilogrammi è pò esse trattatu cù medicazione. I masci sò affettati assai menu spessu.

U mantellu cambia: A castrazione pò causà a crescita eccessiva di u mantellu è li dà un aspettu di cucciolo, soprattuttu in i cani longhi cù un mantellu di seta è / o culore rossu (Setter irlandese, Cocker Spaniel, Dachshund). I veterinari parlanu quì di cucciolo o pelliccia di lana. Inoltre, a perdita di capelli, per esempiu B. in l'area flank hè pussibule.

obesità: L'effettu secundariu più cumuni di a castrazione hè l'aumentu di pisu. L'animali castrati anu un gastru energeticu di 25 per centu più bassu, per quessa chì a quantità di caloria deve esse aghjustata dopu l'operazione. L'animali anu ancu esse spustatu abbastanza.

Altre cambiamentu: Ci hè una ricerca per suggerisce chì l'animali castrati anu un risicu più altu di malatie ortopediche (per esempiu, lacrime di ligamenti cruciate) è tumuri micca ligati à u sistema riproduttivu.

A castrazione prutege a cagna (per esempiu da i tumori mammari o da a falsa gravidenza) ?

Mammaria tumuri: Tumori di a cresta mammaria sò relativamente cumuni, in particulare in i cani chjuchi è razzi cum'è u Boxer. Studi chì esaminanu l'influenza chì a castrazione hà nantu à u sviluppu di i cosiddetti tumori mammari venenu à cunclusioni diffirenti. Attualmente si assume chì l'intervenzione in l'adulescenza è a castrazione dopu à u primu calore pò ottene una certa riduzzione di u risicu di tumori. In i cagnami spayed più tardi, u spaying solu pruteghja contra e malatie uterine è ovari.

False gravidenza: L'aumentu di una certa hormona dopu à u calore (progesterona) hè rispunsevule per a falsa gravidenza in cagna. False gravidenza sò normali è si verificanu à diversi gradi in ogni cagna. U tipicu hè prununziatu cumportamentu di custruzzione di nidi, maternità di l'uggetti, o tettelli furmati. Circa u 20 per centu di e femmine pseudopregnant dà ancu latte. E femine chì diventanu pseudopregnant dopu ogni calore è soffrenu psicologicamente o producenu assai latti ponu esse aiutati eliminendu l'hormone sessuale per castrazione.

Suppurazione uterina: Sta malatia si trova soprattuttu in cagne più vechje, senza castrazione, da l'età di deci anni. A castrazione offre a prutezzione sempre chì u tessulu ovarianu chì produce l'hormone hè eliminatu completamente.

In quali casi hè ubligatoriu a castrazione ?

Alcune malatie necessitanu castrazione chirurgica. Questi include per esempiu B. Tumori di l'organi sessuali (testiculi, ovari). Inflamazioni o suppurazione di l'utru pò ancu esse periculosa per a vita in certi circustanzi. Sicondu u casu, u veterinariu hà da inizià u trattamentu medico o kirurggicu per e cagne malate. U prolapse di a mucosa vaginale sottu a influenza di l'hormone rende ancu necessaria a castrazione. I cisti ovariani chì alteranu u ciculu anu ancu esse eliminati. I cani maschili chì soffrenu di malatie dipendente da a testosterone (per esempiu, l'allargamentu benignu di a prostata o tumuri perianali) ponu ancu prufittà di castrazione chirurgica o medica.

Ci sò alternative à a castrazione chirurgica?

Iè, ci hè una manera di rende i cani masci sani è maturi temporaneamente infertili cù un implantu chip-like postu sottu à a pelle. L'ingredientu attivu cum'è l'hormone (attualmente nantu à u mercatu: Deslorelin) hè rispunsevule per spegne a libido. Dopu à un tempu di piombo sin'à ottu settimane, questu throttles a produzzione di certi hormoni chì sò essenziali per un ciculu sessuale funzionante. In u risultatu, i livelli di testosterone è a fertilità sò ridotti per un periudu di almenu sei o dodici mesi (secondu a quantità di ingredientu attivu). Pudete ancu vede questu: i testiculi di u maschile sò più chjucu. In particulare in u casu di i cani maschili cù prublemi di cumportamentu, l'implantu pò esse usatu per pruvà se u cumpurtamentu indesevule hè dipendente da a testosterone prima di piglià u passu kirurggicu. In ogni casu, deve esse nutatu chì pò esse aumentatu a liberazione di l'hormone cù un aumentu di u cumpurtamentu sessuale per circa una settimana à l'iniziu di trattamentu. Questu ùn significa micca chì u chip ùn viaghja micca. A suppressione di a sessualità è a fertilità hè cumplettamente reversibile, tramindui tornanu lentamente in più di ottu settimane mentre l'effetti sguassate. Attualmente ùn sò micca alternative medicinali à a castrazione chirurgica dispunibuli per e femine chì ùn anu micca assai effetti secundari. A suppressione di a sessualità è a fertilità hè cumplettamente reversibile, tramindui tornanu lentamente in più di ottu settimane mentre l'effetti sguassate. Attualmente ùn sò micca alternative medicinali à a castrazione chirurgica dispunibuli per e femine chì ùn anu micca assai effetti secundari. A suppressione di a sessualità è a fertilità hè cumplettamente reversibile, tramindui tornanu lentamente in più di ottu settimane mentre l'effetti sguassate. Attualmente ùn sò micca alternative medicinali à a castrazione chirurgica dispunibuli per e femine chì ùn anu micca assai effetti secundari.

Quistioni più frequente

Quandu un cane pò scappà liberu dopu a castrazione ?

Movimentu ristrettu: Per una guariscenza ottimale di ferite, duvete riposu u vostru animale per duie simane, vale à dì tenelu in casa è lasciate solu curriri per brevi distanze (3 volte à ghjornu per circa 15 minuti) in una guinzaglia. Ùn tira micca a ferita !

Quantu eserciziu dopu a castrazione maschile?

A to cagna o u to ghjacaru maschile pò andà torna à spassighjate u ghjornu dopu à a castrazione. Duvete limità à 3 passeggiate di 15 minuti ognuna durante a staghjoni chjusa è mantene u vostru cane in una cortu leash. A ferita ùn deve micca riceve un muvimentu.

Quantu tempu per marchjà dopu a castrazione ?

Quandu avete u vostru animali torna in casa dopu à a prucedura, ùn deve micca esse offrittu l'alimentu di novu finu à u ghjornu dopu, postu chì u vomitu pò ancu esse in questu tempu. In i primi 24 ore, riduce a quantità di tempu chì esce à u "caminu" necessariu per assicurà una bona guariscenza.

Quantu duverebbe un cane portà u bodysuit dopu à esse sterile?

Se a ferita hè chjuca è guarisci bè, a cammisa protettiva pò esse spessu sguassata dopu à 2 à 3 ghjorni, salvu chì u vostru ghjacaru licca o gratta a ferita. In questu casu, hè cunsigliu di mantene a onesie per uni pochi di ghjorni dopu chì i punti sò stati eliminati o finu à chì u veterinariu hà esaminatu.

Chì deve esse cunsideratu dopu a castrazione?

A ferita ùn deve esse bagnata o brutta per duie settimane. Licking o gnawing (ancu da altri animali) deve esse impeditu cù un collu di collu, bandage abdominal, o bodysuit. Inflazione pò accade vicinu à a ferita.

Cosa aghju da cunsiderà dopu a castrazione in i cani maschili?

In i primi dui ghjorni, i muvimenti deve esse mantene à u minimu è ùn deve esse micca tensione nantu à a sutura chirurgica. In generale, u cane maschile deve esse riposatu per circa 14 ghjorni dopu a castrazione è ùn deve esse micca ghjucatu cù altri cani. A ferita chirurgica deve esse verificata ogni ghjornu.

Chì hà bisognu di un cane dopu a castrazione?

Dopu à a castrazione, u cane maschile deve esse riposu per un ghjornu o dui è micca immediatamente permessu di ghjucà è romp salvaje cù altri cani, perchè questu ùn saria micca favurevule à a guariscenza. Appena u cane maschile hè tornatu in casa dopu à a castrazione, l'acqua pò esse offerta immediatamente.

Perchè i cani si lamentanu dopu l'anestesia?

I cani spessu mostranu un fenomenu spiciale: in a fase dopu à u sonnu, urlanu soni strazianti. Questu hè cumplettamente innocu è ùn hà nunda di fà cù u dulore! L'anesthesia mette i cani nantu à una spezia di "altu" cum'è un effettu dopu di l'anestesia.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *