in

Cume pudemu capisce i sentimenti di i cani?

Cum'è pruprietarii di cani, pensemu assai precisamente à ricunnosce u statu emutivu di i nostri amici à quattru zampe. Ma hè? E quali fattori affettanu quantu pudemu decifrare l'emozioni di i cani? A nova ricerca mette in luce nantu à questu.

I circadori anu travagliatu cù i participanti chì avianu varii livelli di sperienza cù i cani - alcuni avianu un cane, alcuni anu campatu in culturi induve i cani sò assai apprezzati è spessu campanu cù e persone, altri ùn anu micca. In più di l'adulti, i zitelli anu participatu à u studiu.

I scientisti anu digià dimustratu chì i cani ponu ancu cumunicà cù i so ochji è almenu capiscenu l'intenzioni di e persone. In questu casu, i circadori vulianu sapè se l'omu pò vede à traversu l'emozioni di i cani.

Publicanu i so risultati in a rivista "Natura".

I participanti à u studiu sò stati richiesti di ricunnosce l'emozioni di i cani in e fotografie

I participanti anu vistu 20 ritratti di facce di i cani, cù quale anu dumandatu à associà emozioni. Inoltre, sò stati ancu mostrati 20 ritratti ognuna di chimpanzee è facci umani. Quattru spezie diffirenti mostranu gioia / giochera, tristezza / stress, rabbia, timore, o espressioni faciale neutrali.

Risultatu: I participanti anu ricunnisciutu emozioni cum'è gioia o còllera à una ghjovana età, indipendentemente da s'ellu avianu digià assai cuntatti persunali cù i cani o micca. Inoltre, certi participanti anu truvatu più difficiuli di l'altri per interpretà currettamente i sentimenti di u cane.

Quandu si trattava di facci umani, i zitelli intervistati avianu a maiò parte di a ragione. Tuttavia, era ugualmente difficiule per elli à leghje e facce di i chimpanzee è i cani. I più boni performer eranu europei adulti chì possedevanu un cane o crescenu in una cultura amica di i cani.

A ricunniscenza sensoriale in i cani varieghja da a cultura

E persone di a cultura musulmana, induve i cani sò menu preziosi, anu fattu un pocu peggiu. Cusì, i circadori cuncludi chì a capacità di ricunnosce i sentimenti di i cani dipende di l'ambiente culturale in quale avemu crisciutu. Stu mumentu hè più impurtante chè avè un cane stessu.

I circadori speranu di cuntinuà à studià a cumunicazione trà i cani è l'omu per "riduce u numeru di incidenti dannosi o negativi trà l'omu è i cani".

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *