in

Pesta in i cani: U pruprietariu deve sapè questu

U diagnosticu di a pesta causa u panicu in parechji pruprietarii di cani. È micca senza ragiuni: a malatia di un cane di solitu finisce in a morte. Fortunatamente, ci hè una vacuna di pesta canina. Quì pudete truvà ciò chì cercate in più di a malatia.

U distemper hè causatu da u virus di distemper canine, chì, incidentalmente, hè strettamente ligatu à u virus di sarampellu in l'omu. Ma per l'omu hè innocu.

A pesta hè spessu fatale, in particulare in i cuccioli. E ancu s'è i cani sopravvivenu à a malatia, di solitu soffrenu e cunsequenze per a so vita.

A bona nutizia hè chì pudete piglià u vostru cane vaccinatu contr'à a pesta - più nantu à questu à a fine di questu articulu. Grazie à a vaccinazione, u distemper hè assai menu frequente.

Tuttavia, ci sò avà più casi di congestioni in Europa, ancu in i cani. Perchè? Una di e spiegazioni pò esse a fatigue di vaccinazione di i pruprietarii di cani. Ma i volpi, i martens è i raccoons cum'è reservoirs di u virus, è ancu u cummerciu illegale in rapida crescita di cuccioli, in quale i cani di l'esteru sò spessu micca vaccinati o digià infettati da a pesta.

Cumu si sviluppa Distemper in i cani?

I cani sò spessu infettati l'un l'altru tosse o starnute, o sparte cose cum'è ciotole per l'acqua è l'alimentariu. I cani ponu ancu esse infettati cù u virus di distemper canina per u cuntattu cù e feci, l'urina o e secrezioni oculari di l'animali infettati. E femine incinte ponu infettà i so cuccioli.

Ci hè ancu un risicu di infezzione da animali salvatichi. A pesta pò ancu sviluppà in tassi, martore, volpi, furetti, donnole, lontre, lupi e procioni. Volpi, martore o raccoons infettati sò soprattuttu periculosi per i cani, postu chì questi animali sò sempre più truvati intornu à e cità è e zone residenziali. I cani chì ùn sò micca vaccinati contr'à u distemper ponu catturà u virus di distemper canine da l'animali salvatichi in a zona o mentre caminavanu in u boscu.

Cumu ricunnosce a pesta in i cani

Ci sò diverse forme di pesta di cane. Per quessa, i sintomi pò ancu esse diffirenti. Prima di tuttu, tutte e forme di pesta sò manifestate da perdita di l'appetite, letargia, frebba alta, scarica nasale è oculare.

Dopu quì, secondu a forma, i seguenti sintomi sò pussibuli:

  • Pesta intestinale:
    vomitu
    diarrea acquosa, più tardi sanguinosa
  • peste pulmonaire:
    strannutu
    prima secca, poi tosse umida cù sputum sanguinanti
    dispnea
    wheezing
  • Peste di i nervi (forma nervosa):
    disordini di u muvimentu
    paralisi
    convulsions
  • Pesta di a pelle:
    rash vescica
    eccessiva keratinizazione di i soli

In particulare, a forma nervosa di u distemper porta à a morte o l'eutanasia di l'animali.

Cunsiglii per i pruprietarii di cani

L'unica misura preventiva efficace: vaccinazione di u cane contra a pesta. Per questu, una immunizazione basica à ottu, dodici, 16 settimane è 15 mesi d'età hè cunsigliatu. Dopu, a vaccinazione deve esse rinnuvata ogni trè anni.

Dunque, verificate regularmente u statutu di vaccinazione di u vostru cane è, se ne necessariu, re-vaccinate!

Per evitari di espone u vostru cane à un risicu evitable d'infezzione, ùn tocca micca animali salvatichi morti o vivi. Sè pussibule, mantene u vostru cane fora di cuntattu cù l'animali salvatichi.

U vostru cane hà digià sviluppatu u distemper? Duvete lavà i tessili chì u vostru cane hà entratu in cuntattu per 30 minuti à una temperatura di almenu 56 gradi. Inoltre, a disinfezzione di i provvisti di cani è l'ambiente, u lavatu regulare è a disinfezione di e mani, è l'isulazione di u cane malatu prutege da a diffusione di l'infezzione virali.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *