in

Pere: ciò chì duvete sapè

I peri sò frutti chì crescenu nantu à l'arburi di fruttu. Ci sò parechji tipi di pere. Sò cunsiderate cum'è qualchì fruttu perchè ci sò picculi pepite in i peri. Ci sò pere gialli è marroni scuri, è ancu verdi, forsi cù spots rossi. A buccia hè comestible, è a maiò parte di e vitamini si trovanu ghjustu sottu.

I peri anu una forma simili à i pomi, solu anu un tipu d'estensione versu u troncu. U nome di lampadina o simpricimenti "pera" per a lampadina chì avemu ancu qualchì volta vittite in lampade vene da questa forma.

Ancu l'antichi Grechi cunniscianu pere. Anu ancu digià cuminciatu à cultivà pere. I peri salvatichi originali eranu assai più chjuchi è più duru. U cultivo è a propagazione sò listessi per i peri cum'è per i pomi è per tutti l'arbureti di fruttu in generale.

In Auropa, l'arbureti di pera si trovanu soprattuttu cum'è parte di grandi culturi di mela. In ogni casu, i peri ùn sò micca cusì populari cum'è i pomi. U so legnu hè spessu usatu per fà mobili fine.

Una distinzione hè fatta trà trè tippi di piru: L'arbureti d'altu troncu esistianu principarmenti prima. Eranu spargugliati in i prati per chì l'agricultore puderia aduprà l'erba sottu. L'arbureti mediani sò più prubabile di esse in giardini. Hè abbastanza per mette una tavola sottu o ghjucà à l'ombra.

I più cumuni oghje sò l'arburi bassu. Crescenu nantu à un muru di lattice nantu à u muru di a casa o cum'è un machja di spindle in una piantazione. I rami più bassi sò solu circa a mità di metru sopra a terra. Allora pudete coglie tutte e pere senza una scala.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *