in

Origine di u Berger Picard

U nome Berger de Picardie, cum'è a razza di cane stessu, vene da u francese è pò esse traduttu cum'è "Cane Berger Picardie".

A regione Picardia hè situata in u nordu di a Francia è si crede chì hè a casa di a razza di cani chì porta u so nome. Tuttavia, hè piuttostu improbabile ch'ella vinissi solu da questa zona. I cani forti, di taglia media, cù mantelli ruvidi è densi, sò stati diffusi in tutta l'Europa nord-occidentale per un tempu assai longu.

U Berger Picard hè urigginariamente quì per aiutà à l'allevamentu di pecuri è di vacche, è ancu di cunduce u vacche. Hè ancu usatu cum'è un cane di guardia. Chì spiega a so natura protettiva.

U Berger Picard hè statu citatu prima per nome in u 1898. In ogni casu, a razza hè stata ricunnisciuta indipindente solu à a fine di u 19u o principiu di u 20u seculu. In u 1925, hè statu ufficialmente classificatu cum'è razza di cani di pastore.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *