in

Fate u vostru propiu caramelle di Pasqua per u cane

Hè Pasqua è, sicuru, u cane deve esse un pocu extra bonu! Prima di l'esercizii di a fine di settimana, aghjustemu cun caramelle d'eserciziu in casa.

U dolci hè custituitu solu di carne pura, per esempiu, Svedese Francese. Un pocu di lussu, sicuru, ma un caramelu di cima senza additivi cù un altu valore per u cane. Per i travaglii duru allora.

Fate questu:

Pone u pezzu tutale in una forma ferma, lasciate a reta si ci hè unu. Focu à 150 gradi à mezu à u fornu per circa 3 ore, finu à chì a carne hè coccia. Lasciate friddà, tagliate in pezzi è congelate.

Allora sentite liberu di mette i pezzi in sacchetti / vasetti in u freezer. Hè praticu per avè a quantità ghjusta per una sessione di furmazione pre-imballata, soprattuttu s'ellu tende à furmà un pocu troppu longu qualchì volta. Se u caramelu hè finitu, hè ora di saltà è ghjucà invece.

A padedda pò esse diluita un pocu cù l'acqua è congelata in picculi cubi è usata com'è condimentu nantu à l'alimentu seccu o per fà chì u cane beie megliu quandu hè calda fora.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *