in

Kingsnake

I Kingsnakes utilizanu un trucu intelligente per prutegge si da i nemici: s'assumiglia à serpenti di coralli velenosi ma sò stessi innocu.

Carattirìstichi

Chì sò i serpenti re?

Kingsnakes sò animali assai cunspicuous: i serpenti non velenosi, innocu sò trà 50 centimetri è dui metri di longu. I masci sò generalmente un pocu più chjucu. Sò abbastanza magre è anu un mudellu di strisce culurite in rossu, aranciu, albicocca, neru, biancu, giallu, marrone o grisgiu. E strisce rosse sò sempre cunfinate da strisce nere strette. Cù u so mudellu, certi spezie, cum'è a serpente delta, s'assumiglia à i serpenti coralli assai velenosi.

Ma in realtà, sò faciuli di distinguish: I serpenti di corallo ùn anu micca strisce neri strette, anu solu strisce rosse è bianche.

Induve campanu i serpenti re ?

E diverse spezie di kingsnakes si trovanu da u Canada miridiunali à traversu l'USA è u Messicu à certi rigioni di l'America Sudamerica, cum'è l'Equadoru. Sicondu l'spezie, i serpenti rè prefessu secchi à zoni brillanti umidi. Qualchidunu piace ancu campà vicinu à i campi di granu perchè ponu truvà abbastanza alimentu quì, cum'è i topi.

Chì spezia di kingsnake ci hè?

Ci sò circa ottu spezie diverse di serpente re. Per esempiu, unu hè chjamatu kingsnake muntagna, ci hè un kingsnake rossu è un triangulu kingsnake. E spezie sò culurite assai diffirenti. I varii serpenti di catena, chì appartenenu à u stessu genus cum'è i serpenti re, sò ancu assai stretti.

Quanti anni anu i serpenti re ?

Kingsnakes pò campà da 10 à 15 anni - è certi animali ancu 20 anni.

Comportate

Cumu campanu i serpenti re ?

Kingsnakes sò attivi durante u ghjornu o à u crepuscolo, secondu a stagione. In particulare in a primavera è u vaghjimu, sò fora di u ghjornu. À l'estiu, invece, piglianu solu a preda à u crepuscolo o ancu à a notte - altrimente, hè troppu caldu per elli.

Kingsnakes sò custrittori. Si avvolgenu attornu à a so preda è poi a sfracicà. Ùn sò micca velenosi. In u terrariu, l'animali ponu ancu diventà veramente ammansatu. Solu movenu a testa in avanti è in avanti quandu sò nervosi o si sentenu minacciati - è poi ponu qualchì volta muzzicà.

Alcune spezie di serpente reale, in particulare a serpente delta, sò chjamati "serpenti di latte" in i Stati Uniti. Qualchì volta ci campanu in stalle, per quessa chì a ghjente pensava ch’elli succhiavanu u latte da a mammella di e vacche. In rialità, però, i serpenti sò solu in i stalli per caccià i topi. Quandu l'animali mud, a cunchiglia hè di solitu sempre in assai boni cundizioni.

Alcune spezie di serpenti re hibernate durante i mesi più freschi di l'annu. Duranti stu tempu, a temperatura in u terrariu hè calata è u tank ùn hè micca illuminatu per tanti ore.

Amici è nemichi di u rè serpente

I predatori è l'acelli - cum'è l'acelli rapaci - ponu esse periculosi per i serpenti re. I ghjovani serpenti sò di sicuru in particulare in periculu pocu dopu à u cova.

Cumu si riproducenu i serpenti re ?

Cum'è a maiò parte di i serpenti, i serpenti re ponenu ova. L'accoppiamentu hè generalmente fattu dopu a hibernazione in primavera. E femine ponenu un embrague di quattru à deci ova circa 30 ghjorni dopu à l'accoppiamentu è incubate in terra calda. I zitelli nascenu dopu à 60 à 70 ghjorni. Sò 14 à 19 centimeters altu è subitu indipindenti. Diventanu sessualmente maturu à circa dui o trè anni d'età.

Cumu cumunicanu i serpenti re ?

Kingsnakes imitanu i soni di i rattlesnakes: Perchè ùn anu micca rattles à a fine di a so coda, slap a so coda contru un ughjettu in rapidu muvimentu per pruduce un sonu. In più di a culorazione, questu serve ancu per ingannà è dissuade i nemichi pussibuli, perchè crede chì anu una serpente velenosa periculosa davanti à elli.

Care

Chì manghjanu i Kingsnakes ?

Kingsnakes predanu picculi roditori, uccelli, rane, ova, è ancu altri serpenti. Ùn si fermanu mancu à i serpenti velenosi - u velenu da l'animali da a so patria ùn ponu micca dannà. Calchì volta si manghjanu ancu cunspecifici. In u terrariu, sò principarmenti alimentati cù topi.

Mantene i Kingsnakes

Kingsnakes sò spessu guardati in terrariums perchè sò serpenti assai vivaci - ci hè sempre qualcosa per vede. Una serpente di circa un metru di longu hà bisognu di un tank chì hè almenu un metru longu è 50 centimetri largu è altu.

L'animali necessitanu da ottu à 14 ore di luce è assai piazze nascosti fatti di petri, rami, pezzi di cortezza, o vasi d'argilla è ancu opportunità di arrampicata. U tarrenu hè struitu di turba. Di sicuru, una tazza d'acqua per beie ùn deve esse manca. U terrariu deve esse sempre chjusu cum'è i serpenti re sò assai adepti à scappà.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *