in

I cani cù l'invidia alimentaria: ciò chì aiuta contru?

I cani sentenu istintivamente a necessità di difende e so risorse. Questu naturali cumpurtamentu pò purtà à l'invidia di l'alimentariu se un amicu à quattru zampe teme chì qualcunu cuntesterà u so alimentu o chì ùn sia micca abbastanza. L'invidia alimentaria pò esse espressa in i cani sia versu e persone sia versu altri cani. Ma chì si pò fà?

Quandu i cani difendenu constantemente u so alimentu, parlemu di l'invidia alimentaria. I cani anu un instintu innatu per prutege l'alimentu vitale. Ma se l'invidia alimentaria degenera in agressione versu altri cani o persone, duvete agisce.

Gelosia per l'alimentazione: Quandu i cani si battenu nantu à a ciotola

U terminu "invidia di l'alimentazione" inizialmente sona cum'è litigazioni innocue nantu à u megliu pezzu di manghjà. Tuttavia, hè u stintu di survival di un cane chì entra in ghjocu. L'alimentu hè unu di i risorsi essenziali chì deve esse difesu se qualchissia prova di piglià. Questu significa chì l'invidia alimentaria si sviluppa in particulare in i cani chì anu avutu a lotta per u so alimentariu, sò spessu trascurati o, ancu cum'è cuccioli, i so fratelli ùn li lasciavanu micca sempre toccu i tettelli di a mamma. Hanu bisognu d'amparà chì ùn anu micca bisognu di difende u so alimentu contr'à voi o altri amici canini in a casa.

L'invidia alimentaria versu i cunspecifici: chì fà?

Ci vole tempu è pacienza per rompe l'abitudine di l'invidia di l'alimentariu di i cani. I cani anu da capisce chì l'alimentu in a so ciotola hè u so è chì nimu li pò piglià. Per fà questu, deve esse assicuratu chì nè un altru cane nè u disturbà mentre manghja o ancu "rubà" u so alimentu. Certi cani tendenu à esse gluttonosi è piglianu qualsiasi alimentu chì ponu mette in manu, ch'ella sia a so ciotola o micca. Questu pò guidà o aggrava a gelosia alimentaria.

Hè megliu se serve l'alimentu à u latru di l'alimentu è l'alimentu ghjilosu separatamente. In ogni casu, hè cunsigliu per ùn alimentà parechji cani in a listessa casa troppu vicinu, perchè l'invidia di l'alimentariu ùn diventa micca un prublema in u primu locu. Prima, dà i vostri cani à manghjà in stanze separate è assicuratevi chì i dui sò lasciati sulu è sentu sicuru è sicuru. À u tempu, u cane ghjilosu di l'alimentariu capisce chì hà a so ciotola per ellu stessu è ùn hà micca bisognu di preoccupassi di qualcunu chì "arrubba" u so alimentu è ùn ne micca abbastanza. In seguitu pudete pruvà à alimentà i cani in a listessa stanza, ma in diverse anguli.

Quandu i cani sò aggressivi versu l'omu quandu si alimentanu

Sì i cani anu avutu troppu sperienze cattivi cù l'alimentu in tutta a so vita, questu pò esse sviluppatu in una invidia alimentariu cusì forte chì micca solu l'alimentu stessu hè difesu cum'è precaution. U cumpurtamentu aggressivu pò estenderà à a tazza è l'area di l'alimentazione, facendu difficiule per u patrone di u cane per avvicinà l'amicu di quattru zampe in modu sicuru quandu hè in a stanza cù a so zona d'alimentazione. A pacienza è a calma aiutanu ancu quì. Mettite a tazza di l'alimentariu davanti à u vostru cane è lasciate a stanza. Lasciate manghjà solu è sguassate a tazza solu quandu hè viotu è u vostru cane hà lasciatu a stanza da ellu stessu. Pocu à pocu capisce chì u so alimentu ùn hè micca in periculu è chì ùn hà micca bisognu di difende.

Tuttavia, questu pò esse difficiule, soprattuttu cù l'invidia di l'alimentariu prufonda. Se ùn pudete più affruntà da sè stessu, duvete cuntattà un espertu canadese ghjacaru o, in casi estremi di aggressione, cunzidira prublemu terapia canina.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *