in

Eccu cumu i cunigli passanu à traversu u friddu

L'annu novu hè pienu di fiducia. U criaturu hè digià pensatu à u sviluppu di u so cunigliu ripruduzzione - è cù uni pochi di misuri simplici, si mette i so animali in l'inguernu.

L'ambizione in l'allevamentu di cunigli ùn ci lascia mai in pace. Questu hè un prerequisite ideale per esse capace di fà un passu avanti in inbreeding. L'allevamentu di u cunigliu hè in ghjennaghju à a fine di a stagione di mostra è u principiu di a nova stagione di ripruduzzione.

Cù l'arrivu di a stagione fredda di l'invernu è e temperature più bassu assuciati, a vita cambia per i cunigli chì "hibernate" fora. A cuperta di e stalle cù panni è altre materiale insulating prutege l'animali da i venti ghiacciati da u nordu, ma a lumera sparse in l'invernu ùn deve esse micca escluditu.

In nisun altru tempu di l'annu, u criaturu di cunigliu ùn si preoccupa quant'è in u mità di l'invernu. U friddu à volte amaru ci preoccupa l'omu - ma menu per i cunigli, chì si adattanu à i fluttuazioni di a temperatura di solitu in tuttu l'annu. Questu li permette di cultivà una pelle più densa in l'inguernu, chì hà significativamente più undercoats è cusì prutege u corpu da una alta perdita di calore. L'animali salvatichi utilizanu un altru truccu per evità di perdi riserve energetiche innecessarii: si ritiranu in un locu prutettu è si cumportanu tranquillamente. Pudemu ancu osservà stu cumpurtamentu in l'allevamentu di cuniglia.

A causa di a bassa temperatura, l'animali anu bisognu di più energia

A maiò parte di i cuniglii chì sò in i penne in ghjennaghju sò adulti. Questu significa chì l'energia furnita per via di l'alimentazione deve esse solu per u sustegnu di a vita. L'animali ùn anu più da guadagnà pesu. Questu cunta a difficultà di l'alimentazione invernale. Per una banda, i cunigli anu bisognu di un pocu più per a termoregulazione è da l'altra banda, sò sviluppati cumplettamente. Ùn vulemu micca ingrassate ancu l'animali, chì sò soprattuttu cunigli chì ponu esse prestu aduprati per l'allevamentu. Hè dunque impurtante di mantene tutti l'animali in e cundizioni di ripruduzzione per chì a fertilità ùn hè micca inutilmente affettata negativamente, in particulare in u casu di e femine.

Parechji criatori assumenu chì una quantità più grande di fenu pò copre un requisitu nutriente più altu. Ma u fenu ùn ferma micca u listessu in u cuntenutu di nutrienti durante u almacenamiento. Per esempiu, a vitamina beta-carotene hè constantemente distrutta. Parechji pruduttori di latti cunnisciunu questu è supplementu, per esempiu à a fini di l'invernu, cù preparati spiciali fatti di vitamini, minerali è elementi traccia per prumove a fertilità di e vacche.

U fenu hà un cuntenutu d'acqua bassu di solu circa XNUMX per centu; cusì hè bonu per almacenà. Ma chì si l'animali manghjanu più in l'inguernu è a poca acqua chì hè dispunibule s'hè congelata in i piatti d'alimentazione? A situazione ùn hè micca male; i cunigli liccanu u ghjacciu in i piatti è uttene u liquidu necessariu.

Juice Feed Supplies Vitamini impurtanti

 

Per chì l'animali ponu beie abbastanza liquidu, l'acqua calda deve esse aghjuntu ogni ghjornu. Se u ghjacciu hè pulitu, l'acqua pò esse versata sopra. In ogni casu, se i resti di l'alimentariu sò prisenti è visibili in l'acqua congelata, i piatti devenu esse puliti cumpletamente. Pò piglià un pocu di tempu, ma simu sicuri chì l'animali truveranu acqua pulita. Hè abbastanza pussibule chì queste azioni di pulizia di i piatti d'alimentazione anu da esse realizatu parechje volte à settimana, se una "goccia fridda" currispondente hè sopra a Svizzera.

Per chì l'animali ponu accuncià abbastanza liquidu, un pezzu di sucu alimentatu in forma di una carota o una fetta di mela ùn deve esse mancatu. I rifiuti di a cucina - freschi da a cucina - sò più cà solu un rifornimentu di liquidi è, per esempiu, facenu una piccula cuntribuzione à u fornimentu di vitamini essenziali. Cunsigliu pocu: i carotte da i grossisti in pacchetti di kilo - distribuitu trà una populazione di l'animali sana è alimentati in un o dui ghjorni - ùn costanu micca assai, sò freschi, è furnisce un cambiamentu di benvenutu per l'animali.

A stagione di ripruduzzione principia in uni pochi di settimane. Allora hè ora di verificà di novu tutti l'animali per u so statu di salute. Per suprattuttu, l'animali di dui anni è perenne deve esse cacciatu da a stalla è inspeccionati cù cura. Ùn sò micca l'unghje troppu longu ? Sò i denti funziunali? A tettella va bè? Sò l'organi sessuali sani? Ci sò altri cambiamenti anormali di u corpu? L'ugettivi sò stati ottenuti cù a prole di l'annu passatu ? A fur è u sviluppu di u corpu currispondenu à l'età? Da u puntu di vista di l'allevu, i cuniglii di dui anni è parechji anni sò ancu interessanti cum'è i cuniglii primi nati, chì anu avutu punti à l'esibizioni, ma anu da pruvà à fà si cum'è animali di ripruduzzione in un secondu passu. .

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *