in

Grandi Pirinei: Profilu di razza di cane

Paese d'origine: Francia
Hauteur d'épaule : 65 - 80 cm
Peso: 45-60 kg
Age: 10 - 12 anni
Color: biancu cù pezze grise, gialla pallida o aranciu nantu à a testa è u corpu
Utilizazione: cane di guardia, cane di prutezzione

lu Grandi Pirenei hè un cane di guardianu di bestiame di taglia bona chì hà bisognu di assai spaziu di vita è un compitu chì si adatta à i so instinti protettivi è di guardia innati. Hè bisognu di furmazione consistente è ùn hè micca un cane per i principianti.

Origine è storia

U cane di muntagna di i Pirenei hè a cane guardianu di l'allevamentu è vene da i Pirenei francesi. A so origine risale à u Medievu. Hè stata aduprata assai prima per guardà i grandi patrimonii è i castelli. In u XVIImu seculu, era valutatu cum'è un cane di cumpagnie à a corte di Luigi XIV.

A prima descrizzione dettagliata di stu cane data di u 1897. Dieci anni dopu, i primi club di razza sò stati fundati è in u 1923 l'"Association of Pyrenean Dog Lovers" avia u standard ufficiale di a razza à a SCC (Société Centrale Canine de France). entre.

Aspettu

U Grandi Pirinei hè un cane di dimensione significativa e cuscinetti maestosi. Hè forte custruita è di statura solida, ma à u stessu tempu pussede una certa eleganza.

lu fur hè biancu, cù marchi grisgi o gialli pallidi nantu à a testa, l'arechje è a basa di a cuda. A testa hè grande è in forma di V cù orecchie floppy chjuche, triangulari è piatte. L'ochji sò marroni scuri è amandulati, è u nasu hè sempre jet black.

U ghjacaru di i Pirenei hà a mantellu drittu, mediu-longu, densu cù un saccu di sottopeli. U fur hè più grossu nantu à u collu è a cuda chì in u corpu. A pelle hè grossa è supple, spessu cù spots pigmenti in tuttu u corpu. E duie zampe posteriori anu doppiu, ben sviluppatu artigli di lupu.

Escursioni

U Cane di Montagna Pirenei hà bisognu di a educazione amorosa è coerente è si subordina solu à un leadership chjaru. I cuccioli anu da esse furmatu è socializzati da una età assai ghjovana. Malgradu a so grandezza maestosa, u Cane di Montagna Pirenei hè abbastanza mobile è agile. In ogni casu, per via di a so natura forte è stubbornness, hè pocu adattatu per l'attività sportiva di i cani.

L'habitat ideale per i Grandi Pirinei hè a casa cù un grande giardinu cusì pò almenu principià à esercità a so capacità innata per esse un guardianu. Ùn hè micca adattatu per un cane di cità o appartamentu.

A fur hè relativamente faciule di cura è repellente di terra. In regula, u cane ùn deve esse bagnatu ancu, altrimenti, a funzione protettiva naturali di u mantellu hè persa.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *