in

Seagull: Ciò chì duvete sapè

I gabbiani sò una famiglia di uccelli. Ci sò parechji generi è spezie di elli. Tutti anu ali longu, stretti, appuntiti è becchi forti è svelti. Hanu pedi palmati trà i so pedi. Sò dispunibili in biancu grisgiu à neru. Lancianu grida forte.

I gabbiani si trovanu quasi in ogni locu in u mondu, ma soprattuttu in i climi temperati o friddi. Vivenu nantu à e coste o nantu à i laghi. Puderanu vola eccellenti, soprattuttu in venti forti. Naviganu sopra l'acqua è di colpu sparanu per catturà un pesciu in l'acqua. In ogni casu, ancu arrubbanu a preda da u beccu di l'altru mentre in u volu.

I gabbiani manghjanu tuttu ciò ch'elli ponu truvà: pesci, granchi, è altri picculi criaturi di u mare, ma ancu topi. Inoltre, li piace ancu a basura o a carrion, questi sò animali morti. Certi spezie di gabbiani manghjanu ancu vermi è insetti. L'altri ponu ancu beie acqua salata. Excrete u salinu è l'expulsanu per i narici.

A maiò parte di i gabbiani custruiscenu i so nidi in terra. Pochi spezie facenu questu pigliendu nichi in i rocci. I gabbiani si riproducenu sempre inseme in culunie. A femina pone da dui à quattru ova. I dui genitori si sò turnati in incubazione per trè à cinque settimane.

Dopu à u cova, i pulcini ponu caminari è natà immediatamente. Ma soprattuttu stanu in u nidu. Ci sò alimentati da i dui genitori. Amparanu à vola trà trè è nove settimane. Allora ponu campà à circa 30 anni.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *