in ,

Dunque, i cani è i misgi manghjanu cum'è elli ...

A maiò parte di i prupietari di l'animali sanu chì i cani manghjanu quasi tuttu mentre i misgi sò un pocu più esigenti. Perchè hè cusì?

I cani è i misgi appartenenu à a famiglia Carnivora, chì include ancu iena, orsi è sealer. Certi spezii in a famiglia, cum'è l'orsi, sò omnivori è manghjanu l'alimenti vegetali è animali. Altri, cum'è i misgi è i fochi, necessitanu carne per sopravvive. I cani sò in un locu trà.

Questu hè cumu manghjanu i cani

I mandibuli è i denti di u cane sò adattati per caccià è manghja l'animali è agisce cum'è cerniere in una manera chì permette ancu di masticazione à longu andà di materiale vegetale o osseu. I sapori di i cani reagiscenu à l'aminoacidi è à l'altri cumposti chì sò carattiristichi di a carne, ma ancu à i composti "frutti o dolci" truvati in i pianti.

Pasti più grandi

Cum'è i lupi, i cani ponu manghjà assai manciari in una sola volta. Presumibilmente, quellu cumpurtamentu hè adattatu per manghjà una grande preda quandu cumpete cù l'altri membri di a banda. Una quantità di razzi di cani muderni anu sempre u desideriu è l'abilità di divertisce in questu modu è sò più prubabile di manghjà più di ciò chì ponu veramente trattà. Questi includenu Labrador, beagle, cocker spaniel è shetland sheepdog. Se u vostru ghjacaru hà stu cumpurtamentu, duvete aderisce currettamente à i tempi regulari per l'alimentariu è misurà l'alimentu per evità l'aumentu di pesu malsanu o chì u cane ingesta troppu alimentu micca masticatu.

A longa storia di l'adattazione di u cane à l'omu hà purtatu à l'abitudini alimentari allargati è ci sò altre razzi, cum'è i levrieri, i fox terriers, i pugili è i Saluki chì ùn si diverte micca in u listessu modu è sò dunque più faciuli di cuntrullà quandu si tratta di manghjà. .

I cani sò assai più disposti à pruvà diversi alimenti "novi" cà a maiò parte di l'altri spezie, cumpresi i misgi. Hè ancu assai raru chì i cani ùn piace micca l'alimentu chì l'hà fattu malati in u passatu. In fondu, i cani sò pre-programmati per manghjà una varietà di alimenti, ma anu sempre felici di manghjà u stessu alimentu ogni ghjornu. Hè bonu per dà u stessu alimentu à u vostru cane ogni ghjornu, pudete ancu aghjunghje novi sapori per cambià à altri sapori (di solitu carne). Hè ancu pussibule di staghjoni di l'alimentariu cù dolci - ma micca troppu spessu è micca troppu.

Sapete chì ...

I lupi ponu manghjà da XNUMX à XNUMX ore dritte finu à chì ci hè cibo, mentre ch'elli ponu campà cù pocu alimentu per duie simane quandu ùn ci hè micca alimentu.

Questu hè cumu manghjanu i misgi

U ghjattu domesticu hè discendente di u ghjattu salvaticu africanu, Felis Lybica, chì era un predatore più specializatu chè u lupu. U ghjattu era un cacciatore solitario è ùn cacciava micca in pacchi. I mandibuli è i denti di u ghjattu sò pensati per i picculi prede, in particulare i picculi mammiferi.

Duranti u so sviluppu annantu à i seculi, u ghjattu s'hè adattatu à manghjà parechji pranzi più chjuchi in un ghjornu. S'elli sò permessi di sceglie per elli stessi, a maiò parte di i misgi manghjanu ancu assai picculi pasti durante u ghjornu è ponu limità a so ingesta alimentariu per ùn manghja micca troppu.

Deve manghjà carne

U ghjattu deve manghjà carne, chì significa chì à traversu millaie d'anni di sviluppu, u ghjattu ùn hà micca avutu a capacità di adattà à una dieta chì ùn cuntene (o imita) carne o pisci. E dumande più altu di u ghjattu nantu à a proteina è a niacina, è e so dumande nantu à l'aminoacidi taurine è arginine, riflettenu a so bisognu di carne. U ghjattu, à u cuntrariu di i cani è l'omu, ùn pò micca pruduce a taurina stessu perchè hà manghjatu carne ricca di taurina per millennii è storicamente ùn hà micca avutu da pruduce stessu.

A quantità di sapori chì u ghjattu pò sente hè relativamente limitata, chì riflette a ristretta gamma d'animali chì hà cacciatu è manghjatu. U sistema di u gustu di u ghjattu ùn pò micca sensu u zuccheru o u sali, ma hè assai ricettivu à l'aminoacidi, i nucleotidi è l'altri cumposti chì sò carattiristichi in particulare di carne è pisci.

I misgi salvatichi s'appoghjanu nantu à l'instintu basatu annantu à l'esperienza passata per sapè chì cibi sò "sicuri" è nutritivi per elli à manghjà. U ghjattu hè pre-programmatu per manghjà una larga varietà di alimenti in u strettu intervallu chì anu manghjatu prima è ricunnosce cum'è sapori "carne".

Novu hè ancu bonu

Prufittà di novi cibi hè probabilmente una adattazione genetica integrata per evità a malnutrizione. A volte questu hè chjamatu "effettu di a notizia", ​​vale à dì, se u ghjattu hè permessu di sceglie trà dui cibi, ellu sceglie u novu alimentu sempre chì l'odore è u gustu currispondenu à l'instintu preprogrammatu chì dice chì l'alimentu hè sicuru.

Cù l'alimentu di gattu seccu, i sapori naturali sò aghjuntu per dà à u ghjattu un gran numaru di sapori o aromi di carne. Per quessa, pudete aduprà u stessu alimentu seccu per un periudu di tempu più longu senza chì u vostru ghjattu rifiuta.

Cù l'alimenti in conserve, sta funzione di vulè pruvà diversi sapori hè soddisfatta offrendu parechji sapori di carne. Cumprate diversi tipi di carne è mischjà in l'alimentariu.

I gattini identificanu rapidamente l'alimentu chì a so mamma hà manghjatu, ma cù u tempu vulerà truvà u so propiu alimentu novu. Questu significa chì i gattini seranu facilmente sempre pronti à manghjà u stessu alimentu chì a so mamma hà manghjatu, ma più tardi ponu facilmente cambià à un altru alimentu.

Iè, tutta questa evidenza evoluzionistica è scientifica quì sopra hè quì per dì qualcosa chì sapete digià; chì i cani manghjanu quasi tuttu, mentri i misgi sò più cunnisciuti.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *