in

Draghi Barbuti in Pratica - una Introduzione

L'errore in l'allevamentu è l'alimentazione portanu à e malatie prevenibili in i lucertuli australiani. Per d 'altra banda, l'educazione è l'assistenza medica aiutanu.

Inseme cù e tartarughe europee, i dragoni barbuti sò trà e spezie di rettili più cumuni mantenuti cum'è animali domestici è sò per quessa spessu presentati cum'è pazienti. Questu articulu hà da scopu di familiarizàvi cù e spezie animali è ancu cù u diagnosticu è a terapia di sti lucertuli australiani.

Bioluggìa

Di l'ottu spezie di draghi barbuti attualmente descritti, solu u dragone barbutu à strisce (Pogona vitticeps) è - assai più raramente - u dragone barbutu nanu sò cumerciali pertinenti in Europa. E duie spezie si trovanu in u centru di l'Australia, una regione carattarizata da l'estati caldi è secchi cù tampiratura trà 30 è 40 °C è un periodu d'inguernu più frescu è piuvutu cù tampiratura trà 10 è 20 °C.

L'animali sò facultatively omnivore è ponu esse vistu cum'è discendenti di e culturi. L'habitat naturali hè carattarizatu da a vegetazione di foglie duru è lignu, chì hè ciò chì u trattu digestivu di l'animali hè pensatu. I denti di sega endodontica sò usati per muzzicà è un intestinu grossu pronunzianu serve cum'è una camera di fermentazione per a fermentazione di l'alimentu riccu di cellulosa. Un studiu di Oonincx et al. (2015), in quale u cuntenutu gastricu di l'animali salvatichi sò stati eliminati cù u lavage gastricu è poi analizatu. Questu hè accadutu in parallelu cù a stagione di l'accoppiamentu di termite, cusì numerosi termiti alati puderanu esse rilevati in u cuntenutu di u stomacu. Tuttavia, u cuntenutu vegetale in u cuntenutu di u stomacu era più di 40 per centu. Se unu cunsiderà a fase di volu corta di e termites è si piglia un sguardu criticu à l'efficienza di una mostra di lavu gastricu, pò esse presumitu chì a proporzione di e piante in a dieta hè considerablemente più altu. Questu hè coherente cù l'evidenza di alcune malatie di dieta in dragoni barbuti alimentati da una parte.

Cumpurtamentu

I dragoni barbuti maschili sò solitarii è territuriali. U masciu dominante li piace à piglià un locu di sunbathing espostu, chì intimida à l'altri animali. Se un cunfini di u tarritoriu hè violatu, u pruprietariu di u tarritoriu inizialmente minaccia cun un capu prudente di a testa. Allora l'area di a gola (barba) puffs up, turns dark and nodding is intensified. Solu quandu questu hè ignuratu, una lotta seguita.

Attitude

L'allevatori è i venditori ricumandenu di mantene un masciu cù duie o più femine è alimentate cù assai insetti. Da un puntu di vista veterinariu, i dui deve esse vistu assai critichi. Ideale, l'animali deve esse guardatu individualmente è solu permessi inseme durante a stagione di accoppiamentu. L'accoppiamentu è u cumportamentu di l'ovu pò certamente esse vistu cum'è un arricchimentu di u cumpurtamentu è, in u sfondate di l'ovulazione indotta, ancu com'è una misura profilattica per a chjamata diffiultà pre-ovulatoria. In ogni casu, l'incubazione di l'ova deve esse interrugata criticamente, postu chì u mercatu hè saturatu cù l'animali maschili in particulare.

Mentre i dragoni barbuti nani sò abbastanza faciuli di mantene à 120 × 60 × 60 cm, i dragoni barbuti strisciati necessitanu terrari chì sò almenu duie volte più grande.

Sì parechji animali - in nisuna circustanza parechji masci - sò tenuti inseme, u terrariu deve avè un pianu quadru cù una zona di almenu 2 × 2 m. Cù una struttura ricca è l'offerta di parechji lochi di u sole, l'animali ponu evitari. In particulare in terrariums stretti, u masciu dominante si trova in un puntu cintrali, elevatu è sottumette l'altri animali. Spessu face questu nantu à l'altri animali, chì hè spessu interpretatu cum'è "cuddling" da i patroni inexperienced, ma ùn hè micca parte di u repertoriu di cumportamentu di una spezia non sociale.

Quandu si mantene individualmente, u terrariu ùn deve mai esse menu di 0.5 m2 in area. L'area utilizzabile pò esse aumentata cù l'opportunità di arrampicata è diversi altipiani. Diversi zoni di temperatura, luce è umidità deve esse creati in u terrariu. Comu regula, questu hè ottinutu da una lampa di u sole acentric, intensu è un locu nascostu à l'altru finale di u terrariu. Questu crea un locu luminoso, caldu (circa 40 ° C) è seccu in u sole. In u locu nascostu, a temperatura deve esse sottu à 30 ° C, chì aumenta l'umidità quì. Evite spazii umidi o ancu paludosi.

Siccomu i dragoni barbuti coprenu i so bisogni di vitamina D3 per via di a so sintesi, un suministru currispundente di radiazione UV-B hè necessariu. L'evaporatori di mercuriu cumminati anu pruvatu u so valore quì.

Quandu si stallanu sti lampi, deve esse cura chì ùn ci hè micca un pane di vetru trà a fonte di luce è l'animali per filtrà a radiazione UV, ancu s'è a distanza minima deve esse strettamente osservata. I lampi sò spessu appiccicati più bassu per ottene una temperatura più alta in a zona di basking, chì pò purtà à tumori di a pelle.

U sustrato deve esse adattatu per u burrowing, ma hè ancu ingeritu per via orale da l'animali. Invece di mischi di sabbia o argilla-sabbia, i materiali più facilmente digeribili, cum'è a terra o fibri di coccu sò adattati per evità u stinimentu.

manghjatoghja

Ancu i dragoni barbuti, cum'è l'animali di u desertu classicu, sò raramente osservati à beie è se u requisitu di l'acqua supplementu hè bassu cù l'alimentazione verde adattata, l'acqua fresca deve esse permanentemente dispunibule per l'animali. Quandu si tratta di nutrimentu, l'alimentu verde riccu di fibre (erbe di prato, lettuce, senza fruttu!) hè a prima priorità. L'alimentu lavatu prima ùn deve esse tagliatu in picculi pezzi, ma offrittu sanu per mantene l'animali occupati. Muzzicà riduce l'accumulazione di tartaru è hè facilitatu se l'alimentu hè assicuratu liendu à un ramu. Mentre chì l'animali ghjovani ponu sempre affruntà una proporzione più altu di l'alimentazione di l'insetti è ancu bisognu di elli durante a crescita, l'animali duveranu esse alimentati quasi solu vegetariana da l'età di un annu. Cù una dieta equilibrata è una bona illuminazione UV, ùn ci hè micca bisognu di sustituzione supplementu di vitamini è minerali. Cunsiglii di Cuttlebone ponu esse pruposti in u terrariu per furnisce u calciu à e femine chì ponenu. Sè i preparati vitamini sò usati, un soprappulu di vitamina D3 deve esse evitata per prevene a calcificazione di l'urgani.

Hibernation

A maiò parte di i dragoni barbuti trovanu u so ritmu per l'hibernazione è sò pocu influenzati da i prugrammi di temperatura è di luce di i pruprietarii. L'animali sò spessu presentati chì si ritiranu digià in l'agostu o volenu ancu dorme in marzu malgradu e alte temperature.

Siccomu ùn ci hè micca differenza trà l'animali malati da l'esternu, hè cunsigliu per verificà a chimica di sangue. Duranti l'hibernazione, l'animali deve esse guardatu in un locu tranquillu à 16 à 18 ° C senza illuminazione artificiale. L'acqua potabile è una pianta di furaghji (per esempiu, Golliwog) deve esse dispunibule in casu chì l'animali interrompenu a fase di riposu.

Manipulazione di dragoni barbuti

I dragoni barbuti sò tranquilli. In ogni casu, i so artigli affilati ponu causà graffii se l'animali prova di scappà nantu à a manu. I dragoni barbuti ùn anu micca attivamente snap à l'omu. Tuttavia, duvete esse attentu à ùn mette micca i vostri ditte trà i vostri mandibuli, soprattuttu cù input orali. L'animali anu un forte chjusu di mandibula è i denti puntati perfettamente adattati, chì sò usati per severà a vegetazione dura di u desertu.

Pruvisione clinica

Per l'esaminazione clinica, u dragone barbutu si appoghja nantu à a manu manca di i dritti. Cù a manu diritta, a cuda hè prima posizionata dorsalmente à un angolo di 90 ° per pudè valutà a basa di a cuda. In questa pusizioni, i dui hemipenes di i masci sò prominenti, ancu in i ghjovani novi. A regione cloacal hè esaminata per a contaminazione. Allora a manu dritta palpa a cavità celomica (micca esitatu) da craniale à caudale. Cù un pocu di spirienza, aumentu di a circunferenza, l'accumulazione di gas, è u cong, a quistione pò esse facilmente palpated. Allora a cavità orale hè esaminata.

Malatie cumune

E malatie di i dragoni barbuti sò diverse è copre tuttu u spettru di a medicina veterinaria. Tuttavia, certi cumplessi di malatie sò più frequenti.

scala

L'alimentazione inadegwata prumove a furmazione di tartaru. Questu pò purtà à infizzioni impurtanti di a mandibula. Per quessa, l'animali deve esse esaminati regularmente è, se ne necessariu, trattati sottu anestesia in una prima fase.

gastrite/pneumonia

L'accumulazione di mucus in a cavità orale porta à sintomi respiratorii massivi è hè spessu interpretata cum'è pneumonia. In ogni casu, u mucus pò ancu esse u risultatu di gastritis indotta da u stress, chì ùn hè micca pocu cumuni è ùn pò esse trattatu cù antibiotici. Per d 'altra banda, i germi chì sò difficiuli di detectà l'hematogenu pò entra in i pulmoni è causanu una pneumonia di alta qualità chì hè difficiule di trattà. Idealmentu, u cultivo di germe cù un antibiogramma avissi dunque esse realizatu cù materiale da i pulmoni (pulmoscopia transthoracic per a cullizzioni di mostra), chì hè caru in pratica. I tamponi tracheali sò almenu un passu in a direzione ghjusta.

parasitosi

L'esaminazioni fecali regulari sò trà e misure profilattiche sensibili. L'ossiuridi sò assai cumuni in i rettili in generale. Siccomu anu un ciculu di sviluppu direttu è sò abbastanza periculosi per a salute si sò infestati, anu da esse sempre trattati. Sfortunatamente, ùn ci hè micca una correlazione trà a densità di infestazione è l'excrezione d'ova. L'eliminazione in u terrariu hè difficiule, se micca impussibile.

U trattamentu di coccidia hè ancu difficiule. Quessi ponu ancu esse periculosi per l'animali adulti, chì ponu dannà u muru intestinali è causanu infizzioni hematogenous in altri organi (fegato, pulmoni, cori, etc.). I flagellati di u tipu trichomonad sò ancu truvati assai freti Anu da esse trattati per una digestioni inefficienti. A coccidia di i biliari hè raramente rilevata. Sia a terapia è u cuntrollu di successu sò difficili.

constipation

Ùn hè pocu cumuni per l'animali per pruvà à cumpensà a mancanza di minerali per piglià in sabbia è altri sustrati. Sicondu a sustanza è l'estensione, un seriu stitichezza hè u risultatu. Approcci di terapia cù infusioni (soluzione di Ringer, 10-20 ml / kg), alimentazione ricca di fibra, vibrazione, ns, è enemas ùn sò micca sempre efficace. A volte, a riparazione chirurgica hè inevitabbile. L'usu di l'oliu di paraffina deve esse obsoleti.

mette in emergenza

Quandu i dragoni barbuti sò tenuti in gruppi di sessu mistu, a pressione sessuale nantu à e femine hè di solitu assai alta. I sintomi di carenza appariscenu micca più tardi da u terzu embrague in una fila è e riserve di calciu ùn sò più abbastanza per attivà u prucessu di poni. Una forma speciale hè a difficultà di pusizioni preovulatorii. Questu hè induve a stasi follicular ovariana. Mentre chì u prublema di pusizioni classica pò ancu esse risolta cù supplementi di calcium (10-100 mg / kg) è oxytocin (4 IU / kg), l'intervenzione chirurgica rapida hè necessaria per stasi follicular. Siccomu tutti i casi sò stati preceduti da una fase più longa di vitellogenesi (formazione di vitelli), ci sò dipositi considerable di grassu in u fegatu. Quessi ponu impastà massivamente u metabolismu di l'anestesia.

stasi di bile

I dipositi di calcium-protein in a vesícula sò cumuni in i dragoni barbuti. Quessi sò inizialmente gommati è poi induriscenu per calcificazione. Un diagnosticu tentativu pò esse fattu da palpating a vesícula bluccata è cunfirmata da ultrasound. A gallbladder deve esse apertu chirurgicamente u più prestu pussibule per sviutata.

nefropatia

L'alimentu cù l'alimentu assai riccu di proteini (alimenti d'insetti), chì hè populari cù i guardiani è i cummircianti, prima o dopu porta à danni duraturi à i rini. Tutte e forme cunnisciute di gout si trovanu. Per quessa, i livelli di l'acidu uricu deve esse verificatu regularmente, in particulare in animali anziani. I primi cunsiglii nutrizionali anu u più altu valore profilatticu.

ferite da morsa

Siccomu i dragoni barbuti sò piuttostu incompatibili, i feriti di morsa sò spessu accaduti, soprattuttu quandu si allevanu animali ghjovani inseme. I puntelli è a punta di a cuda sò particularmente affettati. Mentre chì i puntelli sò generalmente amputati da a morsa, a necrosi di a punta di a cuda ascendente secca hè cumuni nantu à a cuda. Questa necrosi s'arrizza à u puntu di dannu à u fornimentu di sangue à a cuda, chì hè generalmente indetectable. Mentre a necrosi hè secca, l'amputazione deve esse evitata, postu chì a necrosi cuntinueghja à risurrezzione ancu dopu l'amputazione kirurgia in u tissutu suppostu vitale.

In l'animali adulti, i feriti di muzzicu sò particularmente frequenti in a forma di un muzzicu d'accoppiamentu nantu à u collu. Questu generalmente guarisce senza cumplicazioni, salvu chì ci sò più morsi in a zona ferita. Hè dunque impurtante di mantene solu masci è femine inseme à volte.

Injections, prelievu di sangue

L'impurtanza di u sistema di vena portali renali in i rettili ùn hè micca stata scuperta cumplettamente. Tuttavia, u mottu hè di realizà applicazioni subcutaneous è intramusculari solu in u terzu frontale di u corpu. L'applicazioni intramusculari sò realizati in i musculi dorsali di i bracci superiori paralleli à l'humerus. A zona di a pelle suave in a zona di l'ascella hè adattata per l'applicazione sottucutanea. U sangue hè pigliatu è amministratu per via intravenosa da a vena di a cuda ventrale. In l'animali maschili, u sangue ùn deve esse pigliatu troppu vicinu à a cloaca per evità di dannà l'organi copulatori è u so apparatu di mantene.

Anestesia generale

I principii di l'anesthesia equilibrata s'applicanu ancu à i rettili. In cunsiquenza, ci sò diversi regimi anesteticu per i dragoni barbuti secondu l'indicazione, a malatia precedente è a cundizione. A temperatura di l'ambienti ghjoca ancu un rolu decisivu: solu à a temperatura preferita, a chjamata POTZ (zona di temperatura ottima preferita), chì per i dragoni barbuti hè trà 30 °C è un massimu di 40 °C. menti, u metabolismu hè cumplettamente efficace è i dosages indicati mostranu u so effettu. Un regime pussibule principia cù una iniezione mista di ketamina (10 mg/kg) è medetomidina (100 µg/kg) SC. Dopu à circa 20 minuti, l'animali deve esse intubatu è l'anesthesia pò esse mantinuta cù isoflurane (ossigenu cum'è u gasu trasportatore).

cunchiusioni

I dragoni barbuti sò cum'è cumplessi in i so bisogni medichi cum'è qualsiasi altru animali. Per quessa, stu articulu pò furnisce solu un schema di cure veterinaria.

Quistioni più frequente

I draghi barbuti sò adattati per i principianti?

Chì dragoni barbuti sò adattati per i principianti? I principianti duveranu optà per u dragone barbutu nanu (Pogona henry lawson) è u dragone barbutu à strisce (Pogona vitticeps).

Quanti dragoni barbuti duvete tene ?

Cumu duvete tene i dragoni barbuti? I dragoni barbuti sò solitari. Mantene solu in u terrariu hè dunque adattatu per spezie. Se vulete un gruppu di dragoni barbuti, duvete tene solu un masciu in u terrariu.

Chì animali pudete tene cù dragoni barbuti ?

In principiu, i dragoni barbuti ponu esse socializati cù altri lucertuli. Tuttavia, avemu cunsigliatu contru à questu. U terrariu duveria esse assai grande è u periculu chì l'animali anu da soffre hè troppu altu. Per quessa, unu deve rinunzià da tali esperimenti.

Quantu caldu hà bisognu à un dragone barbutu?

Se ci sò prublemi cù molting, i cundizioni di l'abitazione, in particulare l'umidità è u cuntenutu di vitamina / minerale, deve esse verificatu. Requisiti di cuncepimentu di u clima: A temperatura di a terra deve esse trà 26 è 28 ° C, cù un riscaldamentu locale finu à 45 ° C. A notte, a temperatura scende à 20 à 23 ° C.

Quantu tempu hà bisognu à dorme un dragone barbutu ?

In ogni casu, i circadori anu scupertu ancu qualchi differenzi : u ciculu di u sonnu di i lucertuli, per esempiu, hè estremamente regulare è veloce: à una temperatura di 27 gradi Celsius, un ciculu di u sonnu dura solu circa 80 seconde. In cuntrastu, dura circa 30 minuti in i misgi è circa 60 à 90 minuti in l'omu.

Chì frutti ponu manghjà i dragoni barbuti ?

I frutti cunsigliati per i dragoni barbuti sò pomi, manghi è fragole. Cucumari, pumati, pepite è mirtilli. Avete da esse alluntanatu da l'agrumi è altri frutti cun un altu cuntenutu di acidu.

Pudete piglià dragoni barbuti in manu?

L'animali solu tollerà esse toccu perchè sò generalmente una natura assai calma. In principiu, però, i dragoni barbuti appartenenu à u so ambiente di vita, chì hè u terrariu in questu casu. Sò deve esse cacciati solu per visiti veterinari o per mette in un recinte esterno.

Un dragone barbutu pò muzzicà ?

I dragoni barbuti ponu muzzicà perchè anu denti. E probabilità di un dragone barbutu chì vi morda sò assai slim perchè sò generalmente rettili calmi è sò abituati à trattà cù l'omu da a nascita.

Quantu costa un drago barbutu per mantene?

Ancu i costi per a tazza di l'acqua, u sustrato, o u termometru pò aghjunghje rapidamente à una somma ordinata. Per principianti, duvete pianificà circa 400 euro.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *