in

Femmina di cervo cù corne: u scopu evolutivu spiegatu

Introduzione : U Cervu Femmina cù Cornu

I cervi sò cunnisciuti per i so cornu distintivi, chì sò una vista cumuni durante a stagione di accoppiamentu. Tuttavia, ùn sò micca solu i cervi maschili chì crescenu i corni. U cervu femminile, cunnisciutu ancu com'è fa, pò ancu cultivà corna, ancu s'ellu hè un casu assai più raru. U fenomenu di u cervu femina cù corne hà longu affascinatu à i biologhi, è ci hè assai per amparà u scopu evolutivu di sti strutture.

L'évolution des cornes dans le cerf

I corni, chì sò fatti d'ossu è cuparti in una strata di keratina, anu evolutu in i cervi annantu à milioni d'anni. I primi animali simili à i cervi apparsu in u principiu di l'Eocene, circa 50 milioni d'anni fà. Questi primi cervi avianu picculi corni senza ramificazioni, chì sò stati utilizati principarmenti per a difesa contr'à i predatori. À u tempu, u cornu hè diventatu più grande è più cumplessu, è diventenu un fattore chjave in a selezzione sessuale. Oghje, i cervi masculi utilizanu e so corna per cumpete cù l'altri masci per l'accessu à e femine durante a stagione di accoppiamentu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *