in

Chì possu fà per impedisce chì u mo cane abbaia à i cani in TV?

Introduzione: Perchè i cani abbaianu à i cani in TV?

I cani anu una tendenza naturali à abbaià à l'altri cani, ch'elli sò davanti à elli o in una pantalla di TV. I cani percive l'imaghjini nantu à u screnu cum'è reali, è u so stintu hè di prutezzione di u so territoriu. I cani ponu ancu abbaia à i cani in a TV perchè sò eccitati, ansiosi o stressati. Stu cumpurtamentu hè cumunu è pò esse frustrante per i pruprietarii di animali chì volenu vede a TV in pace.

Capisce u cumpurtamentu di u vostru cane

Prima di pudè impedisce chì u vostru cane abbaia à i cani nantu à a TV, avete bisognu di capiscenu per quessa ch'elli facenu. Fighjate u cumpurtamentu di u vostru cane è a lingua di u corpu quandu si vede a TV. Abbaranu à razze specifiche o dimensioni di cani? Abbaranu à tutti i cani in a TV o solu quandu si prisentanu di colpu ? Capisce u cumpurtamentu di u vostru cane vi aiuterà à sviluppà un pianu di furmazione chì hè adattatu à i so bisogni specifichi.

Entrenate u vostru cane per lascià

U cumandamentu "lasciatu" hè un strumentu utile per impedisce chì u vostru cane abbaia à i cani in TV. Per furmà u vostru ghjacaru per lascià, cuminciate cù un trattatu in manu è dicendu "lasciate". Quandu u vostru ghjacaru cessà di pruvà à ottene u trattatu, ricumpinsate cù un trattatu o lode diversu. Repetite stu esercitu finu à chì u vostru cane risponde à u cumandamentu in modu coherente. Una volta chì u vostru cane hà ammaistratu u cumandamentu "lasciallu", aduprate quandu cumincianu à abbaia à i cani in TV.

Insegni à u vostru cane u cumandamentu "silenziu".

U cumandamentu "silenziu" hè un altru strumentu utile per impedisce chì u vostru cane abbaia à i cani in TV. Per insignà à u to ghjacaru u cumandamentu "silenziu", aspittà finu à ch'elli cumincianu à abbaia è poi dì "tranquittu" in una voce ferma ma calma. Quandu u vostru cane smette d'abbaiari, ricumpinsate cù un trattatu o lode. Repetite stu esercitu finu à chì u vostru cane risponde à u cumandamentu in modu coherente. Una volta chì u vostru cane hà ammaistratu u cumandamentu "silenziu", aduprate quandu si cumincianu à abbaia à i cani in TV.

Utilizà a furmazione di rinforzu pusitivu

A furmazione di rinforzu pusitivu hè un modu efficau per impedisce chì u vostru cane abbaia à i cani in TV. Quandu u vostru ghjacaru hè calmu è ùn abbaia micca i cani di TV, ricumpinsate cù tratta o lode. Questu rinfurzà u cumpurtamentu chì vulete incuragisce. Evite di punisce u vostru cane per abbaia à i cani di TV, perchè questu pò aumentà a so ansietà è peghju u cumpurtamentu.

Aduprate una tecnica di distrazione

I tecnichi di distrazione ponu esse d'aiutu à impedisce u vostru cane da abbaia à i cani in TV. Per esempiu, pudete dà à u vostru ghjacaru un ghjoculu o trattatu per ghjucà cù mentre vede a TV. Questu li distrarà da i cani nantu à u screnu è li incuraghjenu à fucalizza nantu à u ghjoculu o trattatu invece.

Desensibilizà u vostru cane à i cani TV

A desensibilizazione hè un prucessu di espone gradualmente u vostru cane à i cani TV finu à ch'elli ùn sò più reattivi. Accuminciate per mustrà u vostru cane brevi clips di cani nantu à a TV è ricumpinsenduli quandu stanu calmi. Aumente gradualmente a durata di i clips è a frequenza di l'esposizione. À u tempu, u vostru cane diventerà desensibilizatu à i cani di TV è ùn li abbaiarà più.

Cambia a manera chì u vostru cane vede a TV

Cambiendu a manera chì u vostru cane guarda a TV pò ancu impediscenu di abbaia à i cani nantu à u screnu. Per esempiu, pudete spustà a TV in una stanza diversa o angulu luntanu da a linea di vista di u vostru cane. Pudete ancu pruvà à ghjucà i cani di TV à un voluminu più bassu o cù u sonu off.

Reduce l'esposizione di u vostru cane à a TV

A riduzione di l'esposizione di u vostru cane à a TV pò ancu esse utile per impediscenu di abbaia à i cani nantu à u screnu. Limite a quantità di tempu chì u vostru cane passa à vede a TV, è mostra solu i prugrammi chì ùn anu micca cani o altri animali.

Fornite abbastanza esercitu fisicu è mentale

Furnisce u vostru cane cù eserciziu fisicu è mentale abbastanza pò ancu riduce a so tendenza à abbaia à i cani in TV. Assicuratevi chì u vostru cane riceve abbastanza eserciziu è stimulazione mentale attraversu passeggiate, ghjoculi è sessioni di furmazione. Un cane stancu è stimulatu hè menu prubabile di esse reattivu à i cani TV.

Cunsiderate l'aiutu prufessiunale

Se l'abbaia di u vostru cane à i cani nantu à a TV hè severu o persiste malgradu i vostri sforzi, cunzidira à circà aiutu prufessiunale. Un addestratore di cane certificatu o cumportamentu pò aiutà à sviluppà un pianu di furmazione chì hè adattatu à i bisogni specifichi di u vostru cane.

Conclusioni: A pacienza è a coerenza sò chjave

Impedisce chì u vostru cane abbaia à i cani in TV richiede pacienza è coerenza. Capisce u cumpurtamentu di u vostru ghjacaru, furmàli à lascià è stà tranquillu, aduprate rinforzu pusitivu, è desensibilizà à i cani TV. Fornite abbastanza eserciziu fisicu è mentale è cunzidira à circà aiutu prufessiunale se ne necessariu. Cù u tempu è a coherenza, u vostru cane ampararà à fighjà a TV senza abbaia à i cani nantu à u screnu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *