in

Beauceron: Fatti e informazioni di razza di cane

Paese d'origine: Francia
Hauteur d'épaule : 61 - 70 cm
Peso: 35-40 kg
Age: 11 - 13 anni
Culore: neru o arlecchinu, cù marchi rossi
Utilizazione: Cane di cumpagnia, cane di sport, cane di travagliu, cane di guardia, u cane di famiglia

lu Beauceron appartene à u gruppu di i cani pastori è vene da a Francia. Hè un cane cunfidendu in sè stessu, grande è forte, solu cundiziunatu dispostu à esse subordinatu è dunque assai esigenti in termini di furmazione è impiegu. Ùn hè micca un cane per i principianti.

Origine è storia

U Beauceron (chjamatu ancu Berger de Beauce o Bas-Rouge) vene da e regioni bassu di u nordu di a Francia. Era principalmente usatu cum'è un cane di pastore è un cane di guardia. In u 1889 hè statu creatu u primu standard di razza. Oghje, in a so Francia nativa, hè principalmente un cane di sport, serviziu è prutezzione.

Aspettu

U Beauceron hè a cane maiò (finu à 70 cm), custruita putenti è musculosa senza apparisce goffa. U corpu di u Beauceron hè un pocu più longu ch'è altu. In quantu à u culore di u mantellu è a custruzzione, sta razza di cane pò esse discritta cum'è una mistura trà un Doberman è un Rottweiler. I so arechje sò posti in altu, semi-erecte, o cadenti è ùn deve micca esse chjappu contr'à a testa.

U pilu di u Beauceron hè un pocu più curtu nantu à a testa, è nantu à u corpu, hè forte, grossu è vicinu, 3 - 4 cm long. U undercoat hè fine, piuma, è assai densu. Hè allevatu in neru cù marchi rossi-marroni (sopra l'ochji, i guance, u pettu, a coda è i gammi) è arlicchinu (azzurri-grigiu macchiatu cù marchi rossi-marroni).

Una caratteristica speciale hè a doppia dewclaws nantu à i gammi posteriori, ma ùn sò micca di usu praticu.

A cuntrariu di u so cuginu longu u Briard, u Beauceron hè assai faciule da curà, ma u mantellu si sparghje profusamente.

Escursioni

U Beauceron hè a cane senza paura, sicuru di sè stessu cun forte instinti protettivi è cumpurtamentu territuriale. Per via di sti qualità, hè ancu un cane di guardia affidabile chì solu tollerà à riluttante i cani strani in u so territoriu.

U Beauceron musculoso, sbucciatu di forza, hà assolutamente bisognu dirigenza chjaru è furmazione sensibile. Ùn hè micca un cane per i principianti o quelli chì mancanu l'autorità naturale. Cum'è un cane di travagliu pronunzianu, hè abituatu à agisce indipindentamente è si subordina solu à reluctantly.

Hè assai resistente ma ancu bisognu di un travagliu occupatu: cum'è un cane pastore, un cane di guardia, o un cane di traccia. U Beauceron pò ancu esse usatu cum'è un cane di primu aiutu, avalanche o disastru.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *