in

9 miti di gatti chì ogni pruprietariu deve cunnosce

I misgi sò cunsiderati difficiuli di vede à traversu, per quessa, ùn hè micca maravigghiusu chì ci sò tunnellate di miti di i gatti fora chì parechji credenu ancu esse veri. Tuttavia, perchè questu pò esse periculosu, smascheremu l'errori di gatti più cumuni per voi.

I misgi sbarcanu sempre nantu à e so zampe

U mitu chì i misgi sbarcanu sempre nantu à e so zampe hè cusì spessu cunfirmatu chì qualchì volta scurdate chì ci sò eccezzioni. Perchè: I misgi sò assai graziosi è spessu sbarcanu nantu à e so zampe. Ma micca sempre. U mutivu di u bonu equilibriu di i gattini hè u so riflessu drittu, cù quale ponu orientà per ch'elli sbarcanu sicuru nantu à e so zampe.

Ci hè ancu un tipu di dispusitivu in l'arechje di u ghjattu chì li permette di equilibriu è orientà. "In u risultatu, i misgi avvisanu chì hè abbastanza rapidamente è giranu a so testa quì per chì u corpu seguita", spiega u veterinariu Dr Jennifer Freeman. Ma sti dui meccanismi ùn funziona micca sempre - soprattuttu quandu un gattu casca da una grande altezza.

E ancu s'è un gattu sbarca nantu à e so zampe, pò rompe l'osse o causà altre ferite. Sicondu statistiche internaziunali, i misgi sò più probabili di esse feriti quandu cascanu da circa trè à trè metri è mezu. In New York, invece, si dice chì un gattu hè cascatu da u 18u pianu - è sopravvive.

U latte hè bonu per i misgi

U rumore persiste chì pudete ancu dà latte à i misgi adulti è chì hè ancu sanu. Mentre i gattini ponu tollerà u latti di vacca, questu cambia in l'età adulta. Perchè i misgi adulti ùn mancanu l'enzima cù quale ponu digerisce u latti - i gattini diventanu intolleranti à a lactosa.

Per via, ùn deve micca dà u latte di vacca à i gattini, se pussibule. L'urganisazioni di benessiri di l'animali enfatizzanu chì duveranu beie solu u latti di a so mamma - o un latte sustitutu speciale chì pò esse acquistatu da u veterinariu. Se a vostra sola preoccupazione hè l'ingerimentu di fluidi di u vostru ghjattu, hè megliu aduprà acqua o cibo umitu.

I misgi odianu l'acqua

Parlendu di umitu: Parechje ùn ponenu ancu in dubbitu u fattu chì i misgi odianu l'acqua - ci sò ancu gattini chì ùn si piglianu micca facilmente davanti à u jet d'acqua o a bagnera. Qualchidunu piace ancu ghjucà cun ellu. Tuttavia, hè veru chì i misgi ùn piace micca esse cumpletamente in l'acqua.

I misgi è i cani ùn si ponu micca

I cani è i misgi sò nemici spider - almenu questu hè ciò chì una quantità di filmi è di serie TV pruvate à fà crede. A "aversione" hè spessu solu un prublema di cumunicazione trà dui spezie animali. Hè per quessa chì avemu da funziunà cum'è mediatori, assicuratevi chì sta lacuna di cumunicazione hè colmata u megliu pussibule.

Una cosa hè certa: s'elli sò abituati l'un à l'altru, i cani è i misgi ponu accade bè.

I misgi sò infelici in a casa

In regula, i patroni di i gatti anu duie opzioni: o u so ghjattu diventa un tigre di casa o un gattu fora. Qualchidunu pensanu chì l'ultima opzione hè l'unicu modu di vita veru per i misgi domesticati ancu.
Sicondu l'espertu di u gattu Jackson Galaxy, questu hè diffirenti da u gattu à u gattu. Ellu stessu hè più un fan di i misgi chì stanu in casa. Questu hè perchè anu una speranza di vita significativamente più altu ch'è l'animali fora - fora ci sò assai più periculi cum'è vitture, parassiti o misgi nemici.

I misgi ùn anu micca bisognu di cura

Hè vera chì i misgi, almenu paragunatu à i cani, necessitanu un pocu menu attenzione è ùn sò micca veramente cura - ma anu bisognu di cura. L'idea di i misgi chì ùn anu micca bisognu di cura pò ancu diventà periculosa, per esempiu, quandu i patroni di i misgi pensanu chì ponu lascià i so gattini solu per ghjorni. E ancu quandu i misgi anu abbastanza alimentu è acqua, anu bisognu di a nostra cumpagnia quant'è i cani - altrimente, ponu sviluppà ansietà di separazione.

Superstizione: i gatti neri portanu mala sorte

"Gattu neru da a manca, a mala furtuna porta" - assai di noi hà crisciutu cù questu dicendu, ancu in altre culture, i misgi rapprisentanu i portatori di mala sorte. Di sicuru, avà sapemu chì ùn ci hè nunda in i racconti di tali vechji mogli - ma ancu oghje hè sempre più difficiule per i misgi neri in refugghi d'animali per esse trasmessi. Puderanu dassi quant'è amore, affettu è felicità cum'è qualsiasi altri gattini.

I misgi anu sette vite

In Germania, spessu dicemu chì un gattu hà sette vite - in i paesi di lingua inglese, ci sò ancu nove vite. Da induve vene sta supposizione hè un misteru in sè stessu. "Romeo è Juliet" di Shakespeare parla digià di e nove vite di u ghjattu. In ogni casu, alcuni suspettanu chì i miti di i gatti sò ghjunti in l'anticu Egittu: À quellu tempu, i misgi eranu cunsiderati criaturi divini cù putenzi supernaturali.

Hè più prubabile, però, chì stu preghjudiziu hè simpliciamente sorgiu perchè i misgi spessu emergenu largamente senza danni ancu da situazioni difficili. Sia cascata da una altezza o disastri naturali cum'è i terrimoti.

I misgi sò solitari

I mutivi di stu mitu sò evidenti: Mentre i cani sò discendenti da i lupi - vale à dì, l'animali di pacchettu - a maiò parte di i misgi salvatichi campanu solu. Tuttavia, ùn spartemu micca a nostra vita di ogni ghjornu cù i misgi salvatichi, ma cù i misgi domestici. È sò abituati à furmà ligami stretti cù e persone.

U mitu hè prubabilmente rinfurzatu perchè guardemu i misgi attraversu "occhiali di cane". Se paragunate i gattini cù i cani, avete prestu l'impressione chì sò repellenti è menu cuddly. I misgi simpricimenti mostranu u so affettu in modi diffirenti di i cani.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *