in

7 Cose chì ùn duvete mai fà à u vostru gattu

Una volta è una volta, a trascuranza si trova in a vita di ogni ghjornu cù i misgi, chì mette in periculu a salute di l'animali. Duvete assolutamente evità queste cose.

I misgi novi in ​​particulare tendenu à fà uni pochi di sbagli quandu si tratta di a so nova bola di fur per ignuranza. Ma ancu cù i patroni di gatti à longu andà, in ocasioni diventa negligente, chì pò mette in periculu a zampa di velvet amatu.

7 cose chì ùn deve mai fà à u vostru gattu:

Ùn impediscenu micca i pulci o i vermi di u core

Ancu s'è u vostru ghjattu vive solu in casa è ùn hà micca cuntattu cù l'altri animali, avete da prutege contra i pulci è i vermi. Perchè e mosche è altri insetti chì sò capaci di portà pulci o altri parassiti ponu facilmente entre in a vostra casa è ponu dunque mette in periculu a vostra mascota.

Hè abbastanza s'ellu vi vene in cuntattu cù un cane infestatu di pulci è portanu i picculi pesti in a vostra casa nantu à a vostra pelle o vestiti. Ci sò numerosi prudutti chì pudete aduprà per prutege u vostru ghjattu da e pulci è di u core. Aduprate questu! Perchè una volta chì u ghjattu hè statu infettatu cù i vermi di u cori, sò un periculu per a vita per u vostru amante furry.

Lascià u vostru gattu d'internu fora senza supervisione

Hè in a natura di u ghjattu di vaghjime in a natura per un bellu pezzu, caccia è gode di a libertà. Questu ùn hè micca sfarente cù i misgi domestici domestici. In ogni casu, se lasciate u vostru gattu di l'internu in a natura senza supervisione per a notte, e numerose impressioni chì ci ponu spaventà, sopravvive è ancu panicu. In u peghju casu, questu pò purtà à un accidentu o à u vostru amante chì scappa in un disordine cumpletu.

Se vulete dà à u vostru gattu internu un novu pocu di libertà, abituate lentamente. Corti, è poi più longu, camminate nantu à a correa pò esse un bonu principiu.

Lascianu i finestri aperti

Sfurtunatamente, stu periculu di ogni ghjornu si traduce in ferite gravi, se micca fatalità, una volta è una volta. Una finestra aperta hè un risicu enormu per u vostru ghjattu è hè unu di i primi deci periculi per i misgi in casa.

Se un uccello vola è sveglia l'instinctu di caccia in a vostra zampa di velluto, questu pò purtà rapidamente à una caduta di finestra, chì spessu porta à ferite gravi. Se l'accidente succede in a vostra assenza, pò ancu piglià ore prima chì u vostru animali hè aiutatu.

I finestri inclinati sò ancu un periculu enormu. I misgi ponu chjappà quì è sustenenu ferite gravi à a so spina. Dunque, assicuratevi tutte e finestri per chì nunda ùn pò succede à Miezi.

"Saltà" a visita veterinaria

Ancu s'è u vostru ghjattu pare vivace, manghja bè, hà un mantellu brillanti è si cumportanu cum'è di solitu, duvete visità un veterinariu almenu una volta à l'annu per avè u vostru caru cuntrollatu.

I misgi sò maestri à ammuccià e malatie. Per quessa, ùn avete micca nutatu tutte e soffrenze. Solu u veterinariu pò identificà, prevene è, se ne necessariu, trattà e malatie in una prima fase.

Mantene u vostru gattu nantu à a to grena mentre guida

Quasi un gattu ama i passeggi in vittura. A maiò parte di elli ùn piace micca a scatula di trasportu. (Pudete leghje nantu à cumu fà u vostru ghjattu abituatu à a scatula di trasportu quì.) Parechje persone vanu u so displeasure durante u viaghju è gasp and meow heartrendingly.

Questi soni sò difficiuli per i pruprietarii di gatti à piglià, ma ùn rinunzià micca! U vostru caru hè più sicuru in a strada in a scatula di trasportu assicurata in a vittura. Sutta nisuna circustanza ùn deve micca piglià u vostru ghjattu fora di a scatula è calmà nantu à a vostra volta. Soprattuttu micca s'è vo guidate sè stessu!

Un gattu chì salta ind'è a vittura senza cuntrollu hè un periculu per voi è per l'altri utilizatori di a strada. È s'ellu ci hè un accidentu, u vostru gattu pusatu liberu in a vittura pò scappà in shock appena una porta si apre, una finestra hè rotta o, o...

Quantu u lamentu di u to caru ti fa male in l'anima : Assicuratevi di lascià u ghjattu in a scatula.

Spingete u vostru gattu fora di u bancu

Piglierai per scontu di ùn fà micca questu, ma a vedi una volta è una volta in a vita di ogni ghjornu: e persone chì apprussimatamente spinghjenu i so misgi da u pianu di cucina.

Certamente, un gattu chì mette u so nasu curiosamente in l'alimentu appena preparatu ùn hè micca necessariamente desideratu. Tuttavia, questu ùn hè micca un mutivu per disrispettà u vostru caru. Ùn pudete micca solu ferisce l'animali fisicamente, ma ancu psicologicu. Invece, stabilisce e fruntiere delicatamente ma fermamente, utilizendu a stessa parolla una volta è più (per esempiu, "no"). À u listessu tempu, rinfurzà u cumpurtamentu pusitivu. Allora u vostru ghjattu capisce prestu ciò chì vulete è ùn vulete micca.

Ignuranu i capelli di capelli

Se u vostru ghjattu sguassate un'altra bola di capelli, pudete rottà l'ochji in fastidiu è assume cusì chì i misgi sò. O pudete sceglie l'alternativa assai megliu è aiutà u vostru ghjattu cù stu prublema peloso.

Ancu s'ellu hè un prucessu naturali, nisun gattu li piace à regurgità i so capelli. Per quessa, riduce a quantità di capelli inghiottiti per spazzole regularmente a pelle di u vostru mini tigre. Questu ùn solu assicura un vomitu di capelli menu frequenti, ma ancu rinforza automaticamente u ligame cun voi.

Per piacè nutate: Questa lista ùn pretende micca esse cumpleta. Piuttostu, deve indicà e cose di ogni ghjornu chì tendenu à esse scurdate in a vita cù i misgi. A parti di i punti citati, assicuratevi chì u vostru ghjattu hè sicuru in l'internu è fora è chì riceve l'assistenza medica approprita. Grazie!

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *