in

5 Requisiti chì un bonu pruprietariu di gatti duverebbe risponde

I misgi sò spessu visti cum'è animali assai faciuli chì ùn piglianu micca u vostru tempu cum'è i cani. Ma questu ùn hè micca veru. I misgi anu assai esigenze quandu si tratta di mantene. Per quessa, ogni pruprietariu di u gattu deve risponde à questi 5 requisiti.

Ogni gattu hè diversu. Hè per quessa chì ogni gattu hà esigenze assai individuali à u so patrone. Per esempiu, certi tendenu à esse indipendenti, mentri àutri sò sensittivi è affettuosi. Ogni gattu hà ancu e so caratteristiche uniche. Tuttavia, ci sò sempre qualità chì ogni pruprietariu di u gattu deve avè, indipendentemente da a parsunalità di u gattu.

Basta tempu per u gattu

I misgi sò generalmente animali assai indipindenti chì qualchì volta godenu di a so pace è tranquillità o viaghjanu solu in u so territoriu. Tuttavia, i misgi sò animali domestici chì cunsumanu tempu! Hanu bisognu di cura, affettu, è attenzione, volenu esse petted è occupati. I turni di ghjocu di ogni ghjornu sò assai impurtanti per mantene u gattu sanu micca solu fisicamente, ma ancu mentale. Inoltre, a litter box deve esse pulita ogni ghjornu.

I misgi ponu esse soli. I patroni di i gatti anu da evità di lascià u so gattu solu tuttu u ghjornu, per esempiu quandu sò à u travagliu. Soprattuttu, i misgi interni anu troppu pocu risposta. In tali casi, hè cunsigliatu di mantene dui misgi. Inoltre, i misgi necessitanu opportunità di travagliu chì ponu utilizà senza l'omu.

Un bonu patrone di gattu duverebbe dunque avè abbastanza tempu per passà assai tempu cù u so gattu ogni ghjornu. Se questu ùn hè micca garantitu, avete da ricunsiderà bè a compra di un gattu. Perchè i ghjovani gattini in particulare anu bisognu di parlà assai mentre s'acclimatanu à a so nova casa è ùn ponu esse lasciati solu. U stessu hè veru per parechji anziani di gatti.

Responsabilità incondizionata per u Cat

Quandu avete un gattu, fate un impegnu di cura per u restu di a so vita. Siccomu i misgi ponu campà da 15 à 20 anni, è in certi casi ancu più vechji, hè impurtante di pensà bè s'ellu hè vuluntà è capaci di piglià sta rispunsabilità.

Una qualità impurtante di i boni patroni di gatti hè dunque a vuluntà incondizionata di piglià a rispunsabilità per u gattu. Ùn importa micca, volenu u megliu per u so gattu è sò disposti à fà qualcosa per elli. I boni patroni di misgi sò cuscenti di a so rispunsabilità è agiscenu in l'interessu di i so misgi. I costi veterinari sò accettati è u tempu chì un gattu malatu hà bisognu hè cun piacè investitu.

Siate Paziente cù u Gattu

Una di e qualità più impurtanti di i boni patroni di gatti hè a pacienza. Parechje anu da pruvà questu cù u ghjattu da u primu ghjornu, perchè i misgi spessu piglianu assai tempu per abituà è diventanu fiducia.

A pacienza hè sempre necessaria in a vita di ogni ghjornu cù i misgi. Sia quandu u ghjattu diventa esigenti nantu à l'alimentariu, cuntinueghja à purtà a casa preda, o solu hà i so cinque minuti salvatichi.

I misgi anu sempre e so peculiarità. Questi ponu ancu esse bisognu di pacienza umana. Per esempiu, ci sò parechji misgi chì sveglianu i so patroni di notte quandu anu famu o, in principiu, cambianu a so mente parechje volte prima chì sia determinatu s'ellu si preferanu andà fora o stà in l'internu. A pacienza hè necessaria quì, ancu s'ellu pò mette in i vostri nervi.

Capisce è rispettu per u Cat

I misgi anu una mente propria è preferiscenu fà ciò chì li piace più à u mumentu. Hè per quessa chì hè impurtante di trattà u ghjattu cun capiscitura è rispettu : ùn ci hè nunda di chjappà o ancu viulente s'ellu ùn si cumporta cum'è vo vulete.

Un bonu patrone di gattu deve capisce i bisogni di u so gattu è poi rispettu. I misgi mostranu cumu si sentenu cù a so spressione faciale è a coda. Un bonu patrone di u ghjattu capisce sta lingua è sà s'ellu u ghjattu hè aggressivu, preferisce esse lasciatu solu o hè felice di a presenza di l'omu. Se u ghjattu vole esse lasciatu solu, un bonu patrone di gattu rispetterà quellu.

Se u ghjattu hè trattatu cun rispettu, ella vi restituverà. Per esempiu, i misgi sò abbastanza capaci di curriri finu à voi quandu chjamati o di capiscenu un "no" chjaru. Ma u gattu senterà solu s'ellu vole. È chì vene da u rispettu.

Cunniscenza è interesse per i misgi

Un bonu patrone di gattu si educa nantu à a so mascota. Ch'ella sia dieta, cumpurtamentu, o malatie: Sapi i misgi è quali sò i so bisogni. Questu hè impurtante per esse capace di piglià bè cura di u ghjattu, prevene e pussibuli malatie, o detectà una malatia in un primu stadiu.

Inoltre, amparate nantu à u cumpurtamentu di u ghjattu, puderà capisce a so lingua più facilmente è evità malintesi cù u vostru ghjattu.

Sti cundizioni cumminati cù assai amore permettenu una relazione armoniosa umana-cat.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *