in

15 Costumi divertenti di Staffordshire Bull Terrier per Halloween 2022

A ghjente percepisce u Staffordshire Bull Terrier di manera assai diversa. Per certi, u Staffie, cum'è chjamatu ancu, hè notu per via di l'attacchi di cani da questa razza, in quale a ghjente hè stata ferita seriamente o ancu uccisa. Hè amatu è apprezzatu da l'altri. Chjamanu affettuosamente u Staffordshire Bull Terrier "Babysitter Dog" in u so paese d'origine Inghilterra. Hè una razza di cane ricunnisciuta da a FCI cù u numeru standard FCI 76. U Staffordshire Bull Terrier appartene à u Gruppu 3 Terrier è a Sezione 3 Bull Terrier.

#1 L'antenati di u Staffordshire Bull Terrier eranu croci di diversi terriers, u "Bull-and-Terrier", da l'Inghilterra.

Picculi cani musculi chì apparsu quì circa 250 anni fà. Anu campatu cù i minatori poveri in a regione media inglese intornu à Birmingham è u conte di Staffordshire in i so appartamenti stretti di a classa di travagliu. Hè per quessa chì i cani ùn pudianu esse troppu grande.

#2 U compitu uriginale di l'amici à quattru zampe era di distrughje i rati.

Per guadagnà un pocu extra per a so sussistenza, i travagliadori fecenu cuncorsi sanguinosi di "ratti" cù l'excellenti "assassini di ratti". Una scumessa hè stata fatta nantu à u cane chì ucciderà u più ratu in u più cortu tempu.

#3 Da circa u 1810, u toru è u terrier putente è curaggiu hè statu abusatu da i minatori inglesi per i cumbattimenti populari di cani è e razzi di cani.

Un saccu di soldi puderia ancu esse fattu cù scumesse è vendita di cuccioli. Sta razza diventò prestu a linea di cani di lotta più populari in Inghilterra.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *