in

Infestazione di vermi in uccelli

Sì l'acelli soffrenu di una infestazione di vermi, anu da esse trattatu u più prestu pussibule. Hè impurtante di ricunnosce l'infestazione in una prima fase per pudè inizià i passi di trattamentu ghjustu.

illustree

I sintomi dipende principalmente da a gravità di l'infestazione di vermi. Questu hè principarmenti ricunnisciutu da u fattu chì l'animali perde u pesu significativamente. Inoltre, l'animali sò debilitati è di solitu manghjanu menu manciari. A diarrea pò ancu esse un pussibule effetti secundariu. In u risultatu di l'infestazione di vermi, l'abdomen di l'animali hè generalmente inchatu è significativamente più grossu. Se l'acellu hè infettatu cù l'anchilosu, ancu pruvucarà prublemi di deglutizione. Se l'infestazione hè assai severa, i sintomi neurologichi ponu ancu accade. A paralisi pò sviluppà è cunvulsioni ponu accade. L'animali spessu torcenu a testa o cascà in letargia. Puderà ancu purtà à l'anemia è a necessità aumentata di u sonnu, è ancu una riduzione di l'attività di posa. A inflamazioni pò cuntinuà à sviluppà è strappa i muri di e donne. In i casi particularmente severi, l'ostruzzione intestinali si trova, generalmente cù un risultatu fatale.

Cause

A trasmissione hè per via di l'ingesta alimentaria. Se ci sò ova di vermi in l'alimentariu, ponu facilmente entra in u corpu quandu manghjanu. I vermi ponu tandu cresce da questu in l'intestinu è à u turnu, pruduce i so ova. L'acelli excrete ancu alcuni di l'ova in i so feci, chì ponu purtà à l'infezzione di l'altri acelli. L'acelli o l'animali in mala salute sò particularmente in risicu di infezzjoni. Questu generalmente porta à un cursu più severu di a malatia.

Stu travagliu

U veterinariu pò diagnosticà l'infestazione di vermi esaminendu e feces. Per questu scopu, i campioni fecali sò pigliati è cullati in parechji ghjorni per pudè scopre l'ova quì, chì ùn sò micca necessariamente truvati in ogni muvimentu di l'intestione. U trattamentu hè cù certi droghe chì travaglianu contr'à l'endoparasites. Tutti l'acelli chì sò stati in cuntattu cù l'animali infettatu deve esse trattatu cù sta medicazione. A medicazione hè amministrata per via di u beccu.

In alternativa, a medicazione pò ancu esse datu per l'acqua potabile. Inoltre, deve esse realizatu una pulizia curretta di u circondu, durante quale tutti l'utensili sò disinfettati. Altrimenti, ci hè un risicu di reinfezzione. I supplementi di vitamina aiutanu ancu cù a guariscenza. Per e malatie chì si trovanu in cunnessione cù l'infestazione di vermi, l'acelli ponu ancu esse trattati cù un antibioticu. Se l'infestazione di vermi hè rilevata prima, u pronostico di una cura hè assai bonu. Cù un cursu severu di a malatia è un forte debilitamentu di l'animali, a probabilità di guariscenza diminuisce sempre più.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *