in

Cù u Cane in u Pub

Una birra dopu à u travagliu, un pranzu in un risturante, una visita à un festival di musica : parechji patroni di cani ùn volenu fà senza mancu. Ma avete permessu di piglià u vostru amicu à quattru zampe cun voi à u pub ? È ciò chì deve esse cunsideratu?

Indipendentemente da s'ellu hè un ristorante, pub, o festival, a maiò parte di i cantoni permettenu di piglià i vostri cani fora cun voi. Tuttavia, questu ùn significa micca chì sò benvenuti in ogni locu. Dopu tuttu, l'ospitu decide quale ellu accetta cum'è un invitatu - è questu s'applica à l'amici di dui è quattru. Hè dunque una bona idea di chjarificà questu in anticipu.

Un sguardu nantu à l'internet palesa una quantità di ristoranti chì publicità chì sò particularmente amichevuli di i cani. Il s’agit notamment du restaurant de l’hôtel « Roseg Gletscher » à Pontresina GR. "Avemu gestitu l'hotel per undici anni, hè un paradisu per ogni amicu à quattru zampe chì pò stà cun noi gratuitamente", dice Lucrezia Pollak-Thom. In ogni casu, ùn anu micca aspittà di i cani è i pruprietarii di cani, "perchè ùn avemu micca avutu nisuna sperienza negativa finu à a data". Saria bè solu se u modu in u ristorante era liberu per u persunale è u cane era in casa. Se qualcosa va male, ùn hè micca cusì male.

Pochi u vedenu cusì rilassatu. L'altri volenu chì u cane dorme à u pianu in a stanza di l'hotel o sottu à a tavula in u ristorante, chì hè in u megliu nantu à a riva. Almenu l'ultimu hè sensu secondu l'esperti. U psicologu di l'animali Ingrid Blum ricumanda di sceglie un angulu tranquillu "induve pudete guardà u cane per sè stessu senza chì u persunale si senti fastidiosu".

«Puderà ancu esse utile per avè una manta nantu à quale u cane pò stà. I cani chjuchi si sentenu più còmode in un saccu apertu chè in terra ", cuntinueghja Blum, chì gestisce a scola di cani Fee in i cantoni di Argovia è Lucerna. U tema di trattatu pare esse un pocu ambivalente. Sicondu Blum, un masticatu senza profumu pò esse utile per riduce u stress, è parechji prupietari si basanu ancu in questu per mantene u cane occupatu.

I lagnanze sò rari

Tuttavia, i risturatori sò spartuti. Mentre chì i tratti sò parti di u serviziu in certi lochi, cum'è in u "Roseg Gletscher", l'altri osteriani anu avutu sperienze cattivi cun elli. Cusì dice Markus Gamperli da l'Hotel Sportcenter Fünf-Dörfer in Zizers GR: "Dipende da u voluminu!" Ci hè ancu una o duie lagnanze da i pruprietarii chì ùn sò micca cani chì l'animali sò troppu forti o troppu inquieti. Ma almenu secondu Katrin Sieber da l'Hotel-Restaurant Alpenruh in Kiental BE, i discrepanzi sò sempre stati capaci di esse clarificate rapidamente per chì tutti i implicati eranu soddisfatti.

Perchè ùn ci hè micca u malu umore in u primu locu, u cane è u pruprietariu sò ugualmente in dumanda. Hè impurtante chì u cane hè socialmente accettabile è rilassatu. Hà da trattà cù assai persone, uniformi, un certu livellu di rumore, è situazioni strette, dice Blum. "Solo urdinà u cane in u locu ùn hè micca una opzione", enfatiza. L'animali deve sentu sicuru cù u so caregiver familiari per ùn panicà si un vetru casca da u vassou di u servitore o un gruppu di zitelli s'affaccia. Last but not least, una bona relazione di fiducia deve esse a basa di joint ventures. Hè ancu cunsigliatu di andà per un caminu intornu à u bar prima di visità u ristorante per chì Bello pò esse eserciziu è rinfriscà.

I festivals sò tabù

Per evità u stress, duvete ancu preparà u vostru caru per a surtita. "Se si sò abituati lentamente o da una prima età, pudete piglià i cani in un ristorante tranquillu, micca stuffy", dice Blum. Questu hè ancu cunfirmatu da a cullega Gloria Isler, chì gestisce a pratica Animal Sense in Zug. Ella cunsigliu di furmà u cane durante u ghjornu quandu u ristorante ùn hè micca occupatu. Un cumpurtamentu calmu deve esse ricumpinsatu è "se u cucciolo hè inquietu o esige attenzione, deve esse ignoratu". In generale, vale a pena avè u cane abituatu à parechje situazioni cum'è un cucciolo. a vostra punta ? Un CD di rumore cù registrazioni di fuochi d'artificiu, aspiratori è urla di i zitelli.

In i mesi di l'estiu, in particulare, ci sò parechji festivali in più di bars è ristoranti, chì sò spessu visitati da i cani. Dopu tuttu, quì sò in l'aria fresca è anu grassu sottu à e so zampe. S'ellu ùn era micca per a basura è a musica forte. Dunque, i dui sperti parlanu contru. Blum: "I cani ùn appartene micca à l'eventi à l'aria aperta. Piglià lu inseme seria classificatu cum'è crudeltà di l'animali ". Perchè i cani anu una capacità enormosa di sente chì hè assai superiore à a nostra.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *