in

Cù u cane in a furesta

Se l'instinctu di caccia hè svegliatu in u cane, ùn ci hè spessu micca firmatu. In parechji casi, i chjami è i fischi da i maestri o mistresses ùn anu micca effettu. Dopu tuttu, u stintu di caccia in certi razzi di ghjacari hè più forte di qualsiasi furmazione. È chì pò esse fatale per l'animali salvatichi. Siccomu i cervi, i cuniglii è simili spessu dannu nascita in primavera, l'attivisti di i diritti di l'animali dumandanu à i pruprietarii di cani per esse particularmente attenti durante questi mesi. Duranti stu tempu, i vostri cari ùn anu micca permessu di marchjà liberamente in u boscu, ma solu nantu à una correa longa.

I cani in caccia

I cani cù a frebba di caccia pò ancu mette in periculu u so populu o elli stessi, per esempiu, s'elli correnu senza cuntrollu in a strada. Inoltre, in a maiò parte di i casi, i cacciatori sò permessi di tumbà i cani chì caccianu o trovanu furnuti sottu à e lege di caccia di prutezzione di a fauna salvatica. Solu i cani di caccia addestrati, i cani guida, i cani pulizzeri, i cani pastori o altri cani di serviziu ùn ponu esse uccisi s'elli sò ricunnisciuti com'è tali.

Per u cane, a caccia hè un cumpurtamentu naturali è auto-gratificante. Hè u spinu primariu di un cane chì hè assai arradicatu in i geni. Sicondu a razza, questu hè spressione à diversi gradi è hè svegliatu quandu u cane percive qualcosa chì prumette a preda: rustling, movimenti, o odori. U cane si cuncentra subitu cumplettamente nantu à a caccia imminente è ùn risponde micca à e chjama di u pruprietariu. A preda hè perseguita è, in u peghju, catturà.

Certi patroni di cani sottovalutanu ancu l'instintu di caccia di u so cumpagnu di quattru zampe. Ancu i cani chjuchi chì maestranu diverse situazioni di ogni ghjornu in a cità cun cunfidenza, è cumportanu in modu esemplariu quandu anu shopping, in u metro, o in un ristorante, ponu scurdà tutte l'obbedienza in a furesta. A caccia hè in u sangue di i cani di famiglia populari, più chjuchi cum'è u Beagle, l ' Jack Russel Terrier, o, sicuru, u Dachshund.

In u boscu nantu à una longa leash

I prupietari duveranu piglià u so cane cù un trascinamentu o una correa induve u ghjocu hè aspittatu è soprattuttu in a primavera quandu parechji ghjovani animali sò nati. Questu pò salvà à voi è à u vostru animali assai inconvenienti. Un saccu ancu ùn sanu micca chì i cacciatori sò permessi di sparà i cani di caccia in a maiò parte di i casi per prutege l'animali salvatichi.

Inoltre, a furmazione pò esse utile in chì u cane ampara à stà vicinu à u pruprietariu è à reagisce à e so chjama. A ricumpensa hè impurtante quì: una parolla, un gestu o un trattatu specifichi ponu attivà u sensu di ricumpensa è rende u pruprietariu più interessante chì u cervu o u cunigliu.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *