in

Cuntrolla invernale per e tartarughe di u Mediterraniu

Ogni tartaruga mediterranea deve avè un appuntamentu cù u veterinariu à a fini d'aostu o à u principiu di settembre per un cuntrollu di salute prima di l'hibernazione.

Sleepless per 16 anni - à un appuntamentu di trimming beak, u pruprietariu di una tartaruga greca hà dettu chì l'animali ùn avia mai hibernatu. U veterinariu di trattamentu hà dumandatu in u foru di l'esperti i picculi animali: "A ibernazione deve esse iniziata per a prima volta? Qualchese prublema da esse aspittatu ? Veterinaria medica Karina Mathes, veterinaria specializata in rettili è capu di u dipartimentu di rettili è anfibi di a clinica per animali, rettili, uccelli ornamentali è salvatichi di l'Università di Medicina Veterinaria di Hannover, cunsiglia chì ogni tortuga mediterranea sana deve esse hibernata, ancu s'è ùn hè ancu statu realizatu. L'hibernazione deve esse pussibule da u primu annu di vita, postu chì questu currisponde à i bisogni naturali di e tartarughe mediterranee è hè essenziale per un ritmu circadianu regulatu. In questu modu, a crescita troppu rapida pò esse impedita è u sistema immune rinfurzatu. Solu in u casu di l'animali malati, debilitati, l'hibernazione deve esse dispensata o solu realizata in una forma accurtata.

Salute in ibernazione

Per evitari prublemi, un cuntrollu di l'invernu cun un generale clinicu è un esame fecale ùn deve esse realizatu micca più tardi sei simani prima di hibernazione. Se u trattamentu contra i parassiti hè necessariu, l'invernamentu ùn deve esse principiatu finu à sei simani dopu l'ultima dosa di medicazione, perchè a droga ùn pò esse metabolizata è escretata à bassa temperatura. Un cuntrollu di salute cumpletu include ancu un esame di raghji X per detectà, per esempiu, malatie di i pulmoni, ova restante, o petre di a vejiga.

In l'animali chì pesanu più di 120 g, u sangue deve ancu esse esaminatu per esse capace di cuncludi u statutu di l'urganu di l'animali, principalmente basatu annantu à i valori di u fegatu è di i rini, è ancu di l'elettroliti.

Simula u vaghjimu è l'invernu

I triggers per l'hibernazione sò una diminuzione di a temperatura di notte è a durata di u ghjornu. U vaghjimu hè imitatu in u terrariu riducendu gradualmente a temperatura è a durazione di l'illuminazione nantu à duie à trè simani. Dopu chì l'animali anu cessatu di manghjà, anu da esse bagnatu duie à trè volte per sviutata parzialmente i so intestini. À circa deci à dodici gradi Celsius, e tartarughe sò tandu inattivi è ponu esse purtati à i quartieri d'invernu. Se un animali ùn hà micca avutu l'hibernazione è per quessa ùn vole micca dorme, u vaghjimu deve esse simulatu particularmente intensivamente.

I tartarugati sò posti in una scatula di hibernazione chjesa di terra o sabbia ricca di humus è cuparti cù foglie di faghju o di quercia. Si scavanu. A scatula hè tandu posta in un friddu scuru cù una temperatura constante di circa sei gradi Celsius. Calchì volta ci vole à mette in a frigorifera in modu relativamente attivu l'animali chì sò stati rinfriscati in modu prufessiunale à circa dodici gradi Celsius, per ch'elli si intarrànu infine. Prima chì a frigorifera hè aduprata cum'è u locu di hibernazione di a tartaruga, deve esse in esecuzione per uni pochi di settimane è cun un termometru minimu-massimu per anticipà cambiamenti massivi di temperatura. I frigorifici di vinu, chì ponu esse stallati à una temperatura constante, sò particularmente adattati.

I cuntrolli settimanali anu sensu

Duranti l'hibernazione, u sustrato è l'aria deve esse guardatu pocu umitu, ma u moldu ùn deve micca forma. A temperatura deve esse verificata ogni ghjornu. Per fà questu, u sensoru esternu di un termometru digitale pò esse inseritu direttamente in u sustrato di a scatula invernale. Ci hè un cuntrollu di pesu settimanale è un breve cuntrollu di salute. A respirazione, a reazione à u toccu, i narici per u scaricamentu, è l'armatura abdominal per l'hemorrazione visibile sò verificati brevemente. Se u pesu diminuite da più di deci per centu di u pesu iniziale, a perdita di liquidu hè troppu alta è a hibernazione troppu secca. Se necessariu, l'animali deve esse svegliatu prima di l'hibernazione.

À un sguardu: Questi esaminazioni sò utili prima di l'hibernazione

  • esame generale
  • esame di una mostra di fecale fresca
  • roentgen
  • paràmetri di u laboratoriu, se pussibule (valori di u fegatu è di i rini, elettroliti, etc.)

Quistioni più frequente

Cumu preparà a mo tartaruga per l'hibernazione?

A hibernazione ùn significa micca chì a tartaruga ferma rigida in un locu finu à l'invernu. Reagiscenu sempre à certi stimuli, cum'è u toccu, ancu s'ellu hè assai più lento. Hè qualchì volta più è à volte menu intarratu o rotatu.

Quale folla hè adattatu per i tartarughe per hibernate?

E foglie di l'amandulu marinu (Terminalia catappa), cum'è e foglie di quercia, liberanu l'acidi umicu in l'acqua. Cum'è e foglie di quercia, si decomponenu assai lentamente. Sò dunque bè adattati per l'hibernazione di e tartarughe di mare.

Quantu friddu pò esse per e tartarughe di notte?

E tartarughe greche ponu spustà in u recinte esterno da a fini d'aprili à a fini d'ottobre. In ogni casu, in l'inguernu hè necessariu di mette in boxes di hibernazione. A temperatura hè tandu trà 2 °C è 9 °C. Dopu l'hibernazione, l'animali sò stati in una stanza à 15 ° à 18 ° C durante dui ghjorni.

Cumu invernu e tartarughe greche ?

Hè essenziale per assicurà una bona ventilazione, altrimente, a crescita di u moldu pò esse! Pone a scatula d'hibernazione in un locu più scuru pussibule, a temperatura deve esse à una constante 4-6 gradi Celsius. L'invernamentu in a frigorifera - separata per ragioni igieniche - hè u metudu megliu è più sicuru.

Quanti gradi hà bisognu à una tartaruga greca?

Requisiti climatichi: Temperature: A temperatura di a terra deve esse 22 à 28 ° C, è a temperatura di l'aria lucale 28 à 30 ° C. In almenu un locu duverebbe esse u caldu di a terra lucale finu à 40 ° C.

E tartarughe greche ponu congelate à morte ?

E tartarughe ponu finisce a so hibernazione solu quandu a temperatura aumenta. Sì e tampiratura scendenu troppu bassu, l'animali ùn anu micca chance di scappà, ma congelate à morte.

À chì temperatura pò esse una tartaruga fora?

Se i pruprietarii anu decisu di mantene in u giardinu, hè impurtante sapè chì questu hè pussibule solu in i mesi caldi di l'estiu. In i mesi chì a temperatura hè sopra à 12 gradi Celsius, a maiò parte di e tartarughe ponu passà u so tempu fora in u giardinu senza prublemi.

Quantu tempu pò passà una tartaruga senza manghjà?

Tartarughe chjuche finu à 1 annu: alimentu di l'animali ogni ghjornu. Turtles 1 - 3 anni: dui ghjorni di fasting à settimana, vale à dì dui ghjorni senza carne. Tartaruga di mare da 3 anni: carne ogni ghjornu. Tartarughe vechje da 7 anni: alimentazione animale 2-3 volte à settimana.

 

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *