in

Un gattu maschile castratu provarà di accoppià?

Introduzione: Capisce a castrazione in i gatti maschi

A castrazione hè una prucedura chirurgica cumuna realizata nantu à i misgi maschili per caccià i testiculi. Questu hè fattu principarmenti per prevene a ripruduzzione, ma hà ancu un impattu significativu in u cumpurtamentu di u ghjattu. A castrazione hè una prucedura di rutina chì hè spessu cunsigliata per i misgi maschili per prevene litteri indesiderati è riduce u risicu di certi prublemi di salute.

Ciò chì succede durante a castrazione: una breve panoramica

Durante a castrazione, u veterinariu farà una piccula incisione in u scrotum è caccià i testiculi. Questa prucedura hè generalmente fatta sottu anesthesia generale, è u ghjattu hà bisognu di pocu tempu per ricuperà dopu. A castrazione hè una cirurgia sicura è di rutina chì ùn causa micca prublemi di salute à longu andà per i misgi. Dopu à a prucedura, i misgi ùn puderanu più ripruduce è ùn pruduceranu più l'hormone chì cuntrollanu u so cumpurtamentu sessuale.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *