in

Perchè duvete manghjà l'uccelli in u vaghjimu

Cù l'alimentariu è l'acqua, pudete aiutà à l'uccelli salvatichi per passà l'inguernu senza danni. Un conservacionista spiega perchè avete da principià à fà à a fini di u vaghjimu.

Se vulete fà qualcosa di bonu per l'uccelli salvatichi, avete da principià à alimentalli da nuvembre, cunsiglia Bernd Petri, un biologu in l'associu di conservazione di a natura "Nabu" in Wetzlar. Perchè hè cusì chì l'acelli anu scupertu e fonti di l'alimentu in bonu tempu prima di l'invernu.

Sparrows, titmouse, finch, è, più è più spessu, u goldfinch piace à populà i birdhouses è alimentà e culonni in i giardini. Sicondu l'espertu, volanu da i campi sterili, induve pocu hè lasciatu per elli in ogni modu per via di l'agricultura muderna, à i giardini. Avarianu amparatu chì ci hè una alimentazione generosa.

Alimentazione di l'uccelli: Questu hè ciò chì duvete prestu attenzione

E idealmente, ci hè ancu acqua per l'acelli, datu in un bagnu d'uccelli o un stand di fiori. "Se mette una petra in questu, l'acqua ùn si congela micca cusì rapidamente", dice l'espertu.

Hè cunsigliatu ancu di spazzà i birdhouses classic regularmente per chì u muffa ùn si sviluppa micca è i patogeni ùn ponu micca stallà à longu andà. In ogni casu, duvete lascià i boxes nidi solu in l'invernu, postu chì sò spessu usati com'è refuggiu da l'acelli è altri animali.

E quale manghjà hè u dirittu? Puderete generalmente alimentà mischi di l'alimentu da u cummerciu senza preoccupari, ma ùn deve micca cuntene sementi di ambrosia. A pianta pò causà allergii severi in l'omu. Duvete ancu caccià e reti nantu à e palle di tit per chì l'acelli ùn si sguazzanu micca cù e so unghie.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *