in

Perchè i cani leccanu a ghjente? U significatu di "baciu di cane"

Quandu i cani ponenu a so lingua vicinu à l'arechje o e mani umane, provoca diverse reazzioni. Ciò chì una persona trova carina, un altru disgusta. Ma perchè i cani leccanu a ghjente?

Ch'ella sia mani, pedi o ancu a faccia - chì esattamente un cane vole spressione quandu si lecca a ghjente? Hè sensu di pruibisce ? O hè u "baciu di cane" umitu un signu d'affettu? Per risponde à queste dumande, prima deve esse clarificatu induve stu cumpurtamentu di u vostru amicu di quattru zampe hà e so radiche.

Dog Licks People: Origini iniziali per u cumpurtamentu

Immediatamente dopu à a nascita, u cane di mamma principia à laccà cuccioli bè. Ella face questu per parechje ragioni. Licking favurizeghja l'igiene, stimula a circulazione di u nascitu, è aiuta à a mamma per annusà ogni cucciolo. Inoltre, a cagna assicura chì i so chjuchi si sentenu còmode cun ella da u principiu. Licking prumove ancu a digestioni in i cuccioli una volta chì anu manghjatu.

Pigliate solu uni pochi di settimane per i ghjovani animali per liccà altri amici di quattru zampe da u pacchettu - puderia esse chì questi cani sò ancu adattati com'è fonte di alimentazione. Inoltre, i ghjovani animali dimustranu chì ricunnoscenu a so contraparte cum'è un membru di u pacchettu più altu. Allora daretu à u licking, ci hè inizialmente un mutivu praticu di l'alimentu, è ancu sottumessu è sentimenti cum'è l'affettu, l'amore è a sicurità. 

Perchè i cani leccanu a ghjente? Sensi pussibuli

Cù sta cunniscenza prima, a quistione di perchè i cani lick people pò esse rispostu quasi cumpletamenti, perchè: Cum'è cù a mamma di cane, l'amici di quattru zampe volenu ancu dimustrà u so populu affettu in questu modu, ma ancu sottumessu. Altri significati pussibuli di "baciu di cane" sò:

  • CULTURA
  • attirà l'attenzione
  • scuperta
  • ripiglià u gustu

S'ellu hè à zitellu chì si lecca, u nasu di pelliccia mostra u so affettu. Quandu i cani leccanu un adultu, di solitu facenu per una mistura d'affettu è di sottumissione. Hè ancu pussibule chì u cane vole cumunicà qualcosa altru. Per esempiu: "Feed me". O l'amicu di quattru zampe sente chì ùn hè micca datu abbastanza attenzione è vole attruverà a vostra attenzione.

U mera tentativu di cunnosce megliu a persona rispittiva puderia ancu esse daretu à a lecca. Dopu tuttu, i cani principarmenti percive u so ambiente cù u so musculu è lingua. Inoltre, ogni pruprietariu di cani hà un odore è un gustu distintivu è unicu per u so amicu di quattru zampe. Allora chì puderia esse più ovvi chì assicurassi regularmente di sta funzione identificativa?

Preoccupazioni igieniche e svezzamento

Ma stu cumpurtamentu ùn pò esse furmatu fora di i cani? Dopu tuttu, a saliva di u cane ùn hè micca innocu per noi: l'amici di quattru zampe sò fora è circa in parechji lochi induve ponu ingerisce patogeni chì sò malsani per l'omu in bocca. In questu rispettu, hè cunsigliatu per evità di liccà a faccia.

Ma perchè i cani leccanu l'arechje è a faccia di e persone in u primu locu? A maiò parte di u tempu, u vostru animali domesticu ti lecca per mostrà affettu o per calmà quandu site tendu. In cunseguenza, saria sbagliatu di pruibisce cumplettamente u cane di leccare. Una pruibizione ùn puderia micca classificà u vostru amicu à quattru zampe currettamente. A suluzione: offre solu à u vostru amicu peludu e vostre mani s'ellu vole leccare l'arechje o a faccia. Questu rinforza u vostru sprimi è lavà e mani dopu hè prestu è faciule.

Se u vostru animale cuntinueghja à pruvà à laccà a testa, alluntanate completamente è ignurà u vostru cane per 30 seconde. Se a situazione si ripete, l'amicu di quattru zampe, prima o dopu, capisce chì licking a testa ùn porta micca più attenzione è tratta - u cuntrariu. U cumpurtamentu hè cambiatu.

Attenzione! Ancu più, a prudenza hè necessaria cù i zitelli, postu chì sò più suscettibili à i patogeni. In questu casu, avete sempre pulisce a manu o u pede leccatu immediatamente per esse in u latu sicuru. I zitelli è i cani ùn deve esse micca lasciatu solu in una stanza, sempre tene un ochju nantu à a situazione.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *