in

Perchè i misgi torturanu sempre a so preda cusì brutalmente?

Se u vostru ghjattu hè permessu di vaghjime fora, probabilmente u sapete: prima o dopu metterà fieru un acellu cacciatu o un surci à i vostri pedi. Spessu, pare chì i misgi anu ancu ghjucatu cù a so preda prima di tumbà.

I misgi di casa ùn anu da tumbà più prede in questi ghjorni: dopu tuttu, furnimu e zampe di velluto cù l'alimentariu. In ogni casu, i misgi all'apertu viaghjanu in i so territorii è caccianu - in particulare i topi è l'acelli. Stu cumpurtamentu hà solu un scopu: satisfacenu i so instinti di caccia è ghjucanu.

"Ciò chì hè impurtante per u ghjattu ùn hè micca a preda chì hè, ma solu chì l'animali si move", spiega l'Associazione statale per a prutezzione di l'uccelli in Baviera (LBV).

Ancu dopu à seculi di campà cù l'omu, i misgi ùn anu micca persu u so stintu di caccia. Hanu sempre e caratteristiche di u ghjattu neru egizianu, da quale i nostri misgi di casa sò discendenti. Normalmente questu ùn saria micca un prublema in l'aria aperta - ci hè un equilibriu naturali cacciatore-predatore.

In i zoni residenziali, però, ci hè solu una densità di gatti estremamente alta in questi ghjorni. Chistu pò purtà à pupulazioni di picculi animali chì cascanu o ancu esse estinti.

U più grande prublema: Gatti domestici ferali

Un prublema ancu più grande chì i cosi-chiamati misgi all'aperto sò i misgi domestici ferali. Ùn sò micca alimentati regularmente è - in più di i rifiuti umani - anu da manghjà principarmenti d'acelli è altri animali chjuchi.

Lars Lachmann, l'espertu d'uccelli in Nabu, sustene dunque chì u numeru di misgi domestici ferali deve esse ridutta. Ammenta a castrazione cumpleta o a sterilizazione di i misgi domestici ferali è i misgi esterni cum'è una misura pussibule.

Perchè questu significa chì i strays ùn ponu più multiplicà in modu incontrullatu. Un altru effetti secundariu: i misgi castrati anu un stintu di caccia menu pronunzianu.

Pudete fà questu per suddisfà l'instintu di caccia di u vostru gattu

In più di a castrazione, Lars Lachmann dà più cunsiglii per i patroni di gatti. Seguindu questi, pudete prutege l'uccelli cantanti da i so gattini è, per esempiu, suddisfà l'instinctu di caccia in altri modi. Eccu cumu pudete aiutà:

  • Ùn lasciate micca u vostru gattu fora di a matina trà a mità di maghju è a mità di lugliu. Allora a maiò parte di l'acelli ghjovani sò in strada.
  • Una campana nantu à u collu avvirtenu l'acelli adulti sani di u periculu.
  • Ghjucate assai cù u vostru ghjattu, questu riducerà e so ambizioni di caccia.
  • Assicurate l'arburi cù i nidi d'uccelli attraversu anelli di bracciale davanti à u vostru ghjattu.
Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *