in

Perchè ùn pudete micca crià à a vechja in u ghjocu creaturebreeder?

Introduzione: Capisce l'Allevatore di Creature

Creature Breeder hè un ghjocu in linea populari induve i ghjucatori ponu crià è cresce criaturi virtuali. U ghjocu offre una varietà di animali virtuali, cumpresi i misgi, i cani, i cavalli, è ancu i dragoni. I ghjucatori ponu creà e so propiu criaturi unichi riproducendu diverse spezie inseme è ponu persunalizà l'aspettu, a personalità è l'attributi di i so animali. Tuttavia, una limitazione di u ghjocu hè chì i ghjucatori ùn ponu micca crià i so animali virtuali à ogni età. In questu articulu, esploreremu i mutivi di sta limitazione è a scienza di l'allevu in Creature Breeder.

Limitazioni di età: Restrizioni di ripruduzzione in u ghjocu

In Creature Breeder, i ghjucatori ùn ponu micca crià i so animali virtuali finu à ghjunghje à una certa età. L'età esatta varieghja secondu a spezia, ma in generale, l'animali anu da esse almenu un annu per crià. Questa limitazione hè in piazza per simulà e restrizioni di ripruduzzione in a vita reale in animali. In a natura, l'animali ùn ponu micca ripruduce finu à a maturità sessuale, chì hè generalmente determinata da età è dimensione. In u ghjocu, sta limitazione assicura chì i ghjucatori ùn ponu micca crià animali chì sò troppu ghjovani o troppu chjuchi per ripruduce, chì ùn saria micca realisticu è puderia purtà à prublemi di salute per l'animali è i so figlioli. Inoltre, l'animali di l'animali ponu riproduce solu finu à una certa età, chì impedisce à i ghjucatori di crià animali chì sò troppu vechji è anu diminuite a fertilità o i prublemi di salute.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *