in

Quale hè

I cigni chiocchi si sentenu i so chjami forti, cum'è una tromba, soprattuttu quandu volenu; dunque anu u so nome.

Carattirìstichi

Chì sò l'aspettu di i cigni chjappi ?

I cigni chjappi sò un pocu più chjuchi cà i cigni muti normali, ma sò assai simili à elli: sò bianchi, grandi uccelli cù un collu drittu è longu. U beccu hà una punta nera è hè culurita gialla brillanti nantu à i lati (hè aranciu-russu in i cigni muti). I cigni cane sò longu da 140 à 150 centimetri, anu una apertura di l'ala di circa 2 metri, è pesanu finu à 12 kilogrammi. I so pedi sò palmati.

In più di u culore di u so beccu, i cigni cani è muti ponu ancu esse distinti l'un da l'altru da a manera di u so collu. Mentre i cigni muti di solitu mantenenu u collu arcuatu, i cigni cani li portanu dritti è allungati.

Inoltre, a transizione da a fronte à u beccu hè dritta; u cignu mutu hà una gobba à questu puntu. I giovani cigni cani anu un piumaghju marrone-grigiu è un beccu di culore di carne, à punta scura. Solu quandu anu criscinu, ricevenu piume bianche.

Induve campanu i cigni cane ?

I cigni si trovanu in l'Europa sittintriunali da l'Islanda à traversu a Scandinavia è a Finlandia à u nordu di a Russia è a Siberia. Truvemu principarmenti in u nordu di Germania - ma solu in l'invernu. L'animali individuali migranu ancu à a riva di l'Alpi è passanu l'inguernu quì nantu à laghi più grande.

I cigni di cane amanu l'acqua: campanu da grandi laghi in i boschi sittintriunali o nantu à a tundra (quelli sò i zoni di u nordu di u nordu induve ùn cresce micca arburi). Ma si trovanu ancu nantu à e coste di u mare pianu.

Chì spezie di cigni cane ci sò?

I cigni appartenenu à a famiglia di l'oche. U più cunnisciutu di elli hè u cignu mutu, chì pò esse truvatu nantu à ogni stagnu di u parcu, u cignu neru, u cignu di u collu neru, u cignu di tromba è u cignu in miniatura.

Comportate

Cume campanu i cigni chjappi ?

I cigni cane anu bisognu di grandi laghi per campà perchè solu quì trovanu u so alimentu. U so collu longu hè utilizatu per a "terra"; chistu significa chì si tuffanu a testa è u collu sottu à l'acqua, scannendu u fondu per l'alimentariu. In terra, si movenu piuttostu goffa: cù e so gammi curtite è i pedi palmati, ponu solu waddle cum'è un anatra.

Per d 'altra banda, i cigni di cane sò boni volanti: sò generalmente volati in gruppi chjuchi, è l'animali individuali formanu una linea slanting quandu volanu. A cuntrariu di i cigni muti, chì sbattenu l'ale forte quandu volenu, i cigni cantori volenu assai tranquillamenti. I cigni cane sò uccelli migratori, ma ùn viaghjanu micca distanzi particularmente longu.

Parechje solu viaghjanu avanti è avanti trà Scandinavia è u nordu di a Germania: migranu à u nordu in a primavera per ripruduce è poi passanu l'inguernu cun noi. Di solitu tornanu à i stessi siti di hibernazione. I masci cumincianu à corteggiare e femine cum'è l'invernu.

I dui partenarii lascianu intesu i so chjami forti, cum'è una tromba, mentre natavanu nantu à l'acqua, si ponenu davanti à l'altru, stende l'ale è facenu movimenti serpi cù u collu. Allora tramindui i so becchi in traversu in l'acqua è poi s'accoppianu. Allora volanu à i so terreni di ripruduzzione. Una volta chì i cigni cane anu truvatu un cumpagnu, stanu cun elli per a vita.

Amici è nemichi di u cignu cantu

Per un bellu pezzu, i cigni cane sò stati cacciati assai da l'omu: sò stati uccisi soprattuttu da i barche. Allora sò assai timidi.

Cume si riproducenu i cigni cane ?

Per ripruduce, i cigni cane cercanu grandi territorii nantu à i sponde di u lagu pianu o in l'estuarii di fiumi paludosi alti in l'Europa sittintriunali. A custruzzione di u nidu hè u travagliu di a femina - custruisce un grande nidu in forma di pila cù ramoscelli, canne è ciuffi d'erba. I nidi sò generalmente situati direttamente nantu à a riva o in isule chjuche. Sò chjappi cù i piumi - i piumi dolci è caldi chì si trovanu sottu à i piumi bianchi normali - per mantene l'ova, è più tardi i ghjovani, belli è caldi.

Infine, a femina pone un ovu ogni ghjornu. Quandu hà pusatu da cinque à sei di l'ova di 11.5 centimetri grandi, di culore crema, a mamma cigna principia à incubate. Questu hè generalmente u casu trà a mità di maghju è a mità di ghjugnu. Allora si mette nantu à l'ova per 35 à 38 ghjorni. Duranti stu tempu hè guardatu da u masciu (chì ùn hè micca criatu).

Infine u ghjovanu sbocca. A cuntrariu di i cigni muti, ùn si arrampicanu micca nantu à u spinu di i so parenti, ma camminanu cun elli in fila sola à traversu i prati : prima vene a mamma, dopu i ghjovani cigni, è infine u babbu. I chjuchi portanu un vestitu di piuma grisgiu fattu di piumu suave.

Quandu sò un pocu più grande, crescenu u piume grisgiu-marrone, è i piumi bianchi spuntanu solu in u primu invernu. Quandu sò 75 ghjorni, amparanu à vola. In u sicondu invernu, u so piume hè finarmenti biancu brillanti: avà i ghjovani cigni sò cultivati ​​è diventanu maturu sessuale.

Cumu si cumunicanu i cigni chjappi ?

I cigni cane ùn ponu esse ignorati: i so chjami forti è tirati ricordanu u sonu di una tromba o di un trombone.

Care

Chì manghjanu i cigni cane ?

I cigni cane sò strettamente erbivori. Scavanu e radiche di e piante acquatiche cù i so becchi. In terra, però, pascenu ancu nantu à erbe è erbe.

Tenuta di cigni cane

I cigni cane sò timidi è necessitanu grandi territorii. Hè per quessa chì ùn li truvate mai in i parchi ; sò tenuti à u più in i giardini zoologichi. Inoltre, i cigni di u cane di u cignu pò diventà abbastanza incòmode si avete troppu vicinu à u so nidu: anu ancu attaccà a ghjente. In u zoo, sò alimentati cù manciari pronti o grani, patate bollite è pane. Puderanu ancu assai verdi cum'è grass, lettuce, o col.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *