in

Quale Scola di Equitazione per i zitelli ?

Sceglie a scola di equitazione ghjusta per i zitelli ùn hè micca cusì faciule. Dopu tuttu, i zitelli anu da amparà à cavalcà bè quì, cusì anu bisognu di lezioni qualificate è cavalli ben furmati. Inoltre, sicuru, i cavalli duveranu esse bè ancu quì.

L'istruttore di equitazione

L'istruttore di equitazione per i vostri figlioli hà bisognu di furmazione adatta. Questu pò esse un apprendistatu da a FN (Associazione Equestre Tedesca): i cavalieri prufessiunali si furmanu per diventà un manager di cavalli è per e persone cù altre professioni ci hè una furmazione per diventà un furmatore.

Ci sò ancu altri corsi di furmazione chì qualificanu un istruttore di equitazione, cum'è a furmazione Hippolini, in particulare per i zitelli più chjuchi. Hè basatu annantu à a pedagogia Montessori.

Sè vo circate una scola d'equitazione adattata per i zitelli, dumandate à l'istruttore di equitazione in anticipu chì furmazione hà. I zitelli in particulare prufittà di un istruttore di equitazione cù furmazione pedagogica.

Micca troppu

Per chì l'instructore di equitazione pò insignà à i zitelli qualcosa, ùn deve micca insignà troppu studienti di equitazione à una volta. Un gruppu di trè o quattru cavalieri hè ideale. Lezioni individuali sò assai istruttivi, ma di sicuru ancu significativamente più caru. Fighjate prima à e lezioni in u vostru equitazione è assicuratevi chì tutti i studienti sò còmode è chì u tonu hè amichevule.

Cosa hè una parte?

Quandu sceglite una scola di equitazione, ciò chì u vostru zitellu deve amparà hè ancu assai impurtante:

  • Ha già una sperienza precedente o li piacerebbe saperne di più sui cavalli ?
  • Puderà pulisce è sella un cavallu per sè stessu?

Dopu tuttu, ci hè assai di più à amparà à cavalcà cà solu à cavallu. Capisce i cavalli hè altrettantu impurtante! Allora sentite liberu di dumandà prima s'ellu i zitelli amparanu ancu qualcosa di i cavalli in l'equitazione. Forsi ci sò lezioni di teoria extra o u grooming cumuni è a sella di u cavallu hè parti di a lezzione. Certi istruttori di equitazione spieganu esattamente ciò chì i studienti di equitazione anu bisognu di sapè quandu cavalcanu, mentri àutri dà solu cumandamenti brevi.

S'è vo pigliate un'occhiata à e lezioni in anticipu o organizate una lezione di prova, pudete vede assai prestu s'ellu sta maneggìa cunvene à voi è à u to figliolu !

Per principià, per piacè cun un cavallu di a scola

Un cavallu di a scola hè una bona scelta per i primi tentativi di cavallu. Un cavaliere principiante hà bisognu di un cavallu particularmente bonu chì hè addestratu bè à u stessu tempu.

I requisiti per i boni cavalli di a scola sò alti:

  • U cavallu ùn deve esse troppu scantatu è pardunà i picculi sbagli, ma ancu micca cusì insensibile chì i cavalieri ùn ponu micca amparà à dà aiutu à tuttu.
  • U cavallu deve reagisce sensiblemente à i primi aiuti curretti, ma à u stessu tempu ùn reagisce micca in modu incorrectu se u zitellu face un sbagliu.

Ùn hè cusì faciule per u cavallu ! Un bonu cavallu di a scola deve dunque esse regularmente "currettatu" da cavalieri sperimentati, cum'è dice u dittu. Per quessa, deve esse pussibule di guidà cù l'aiuti curretti per chì i principianti ùn s'abituanu micca à i sbagli.

  • Chì un cavallu di a scola deve esse amichevule è senza paura quandu si tratta di i zitelli hè di sicuru ancu parte di questu. Dopu tuttu, i chjuchi ùn deve esse esposti à alcunu periculu quandu pulizziari è sella u cavallu.

Tuttavia, ùn importa micca quantu u cavallu hè bonu, ci deve esse sempre un adultu cumpetente vicinu - questu hè un altru segnu di una bona scola di equitazione per i zitelli!

Per piacè Per piacè

Di sicuru, i cavalli di a scola in a scola di equitazione deve esse sempre guardatu bè è apprupriatu. Ùn avete micca permessu di stà chjusu in scatuli stretti tuttu u ghjornu, ma ancu esce in u pratu o in u paddock. U cuntattu regulare cù altri cavalli è a corsa libera hè impurtante. Questu hè l'unicu modu chì un cavallu di a scola pò fà u so "travagliu" in modu equilibratu.

Sella adattata per u cavallu di a scola deve esse ancu una materia di corsu. Se u cavallu di a scola hà ferite o pare malatu, avete da evità sta stalla o almenu parlà à l'instructore di equitazione. Certe volte ci sò ancu ragiuni per quessa chì qualcosa ùn pare micca cusì grande à u mumentu: un cavallu cù prurizione dolce pò avè marchi di sfacciata nantu à a so mane, per esempiu. Ma questi deve esse cura è cura.

Inoltre, i zoccoli di i cavalli deve esse cura. U maniscalchiu deve rimpiazzà i ferri di cavallu sbattulanti u più prestu pussibule. In casu di dubbitu, parlate à l'istruttore di equitazione nantu à e vostre osservazioni.

Se i reni ausiliarii sò usati nantu à u cavallu di a scola di i vostri figlioli, assicuratevi chì sò chjappi solu quandu u cavallu s'hè riscaldatu è chì pò stende dopu a lezziò. Reins ausiliarii, cum'è reins, aiutanu à u cavallu à curriri in a pusizioni curretta è micca di spinghje in daretu, finu à chì u picculu cavaliere ùn pò micca dà l'aiutu propiu, ma ùn deve esse strapped in tuttu u tempu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *