in

Quandu i cani manghjanu a neve

A maiò parte di i cani piace à ghjucà in a neve dolce, parechji cani ancu piace à manghjà a neve. Ma ciò chì solu uni pochi di pruprietarii di cani cunzidenu: l'alimentariu friddu ùn hè micca necessariamente sanu. L'animali sensittivi ponu facilmente sbattà u stomacu. Ancu se a neve hè solu acqua ghiacciata, u risicu di gastrite da neve ùn deve esse sottuvalutatu.

A gastrite di neve pò prisintà vomiting | o porta à diarrhoea. I sintomi ponu include gurgles addominali forti, dolore addominale è diminuzione di l'appetite. In casu di dubbitu, u cane deve esse purtatu à u veterinariu se i sintomi persistanu.

U risicu di gastritis di neve pò esse ridutta s'ellu offre à u vostru cane abbastanza acqua fresca prima di andà per un caminu in modu chì ùn sia micca troppu sete durante a caminata invernale. Avete ancu evità di scaccià bole di neve cù i cani sensibili. Questu hè divertente, ma incuragisce u cane à manghjà più neve di ciò chì hè bonu per ellu. In generale, però, a gastrite di neve ùn hè micca una cundizione severa. Un malu stomacu pò esse trattatu bè cù medicazione approprita.

Prutezzione speciale di zampe in l'invernu

Inoltre, hè ancu assai impurtante per attentu à spiciali cura di zampe in l'invernu. L'umidità, u sali di strada, è a terra congelata dura o ghiacciata sò un pesu pesante per i pads per i cani. In i cani longhi cù una crescita pesante trà i pedi, i picculi pezzi di ghjacciu ponu formate trà i pedi, chì ponu fà caminu difficili è ancu portanu à ferite di a pelle. Duvete dunque pulisce e vostre zampe dopu à una caminata, soprattuttu s'ellu sò entrati in cuntattu cù u sali di strada. I petri chjuchi spargugliati sò spessu dolorosi per a bola di u pede, chì hè digià sensibule in l'inguernu, è ùn hè micca pocu cumu per una piccula petra impale in a pelle umida è per quessa assai suave di e zampe.

Dopu à u caminu, e zampe sensittivi sò generalmente laccate intensivamente, chì massaggianu ancu i germi in picculi ferite è ferite. U risultatu hè leccare l'eczema. Per quessa, i pedi duveranu esse puliti accuratamente cù acqua tiepida è liberati da picculi petri è residui di salinu. In casu di necessariu, pudete applicà una crema nutritiva di prutezzione di a zampa. Per prevene i ferite o per pruteggiri i pedi dighjà, i cosiddetti "booties" - quessi sò "overshoes" stabili di lana o nylon, per esempiu - pò ancu esse tiratu.

Periculu di fretu ancu in i cani

Cum'è noi umani, i nostri amici à quattru zampe sò più suscettibili à i friddi, i sintomi di l'artrosi o l'infizzioni di l'urinarii in l'invernu, per esempiu. Quandu a tampiratura hè sottu à cero, s'applicanu i seguenti: mantene a mossa. Dopu un caminu in u tempu umitu è ​​fretu, duvete towel u cane accuratamente è lasciate seccu sanu in un locu cálido, senza corrente. Inoltre, una cura di vitamina aiuta à rinfurzà e difese di u corpu in a stagione fredda.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *