in

Chì ghjè l'origine di a frasa "travagliu cum'è un cane"?

Introduzione à a frasa "travaglia cum'è un cane"

A frasa "travagliu cum'è un cane" hè comunmente usata per discrìviri qualchissia chì travaglia assai duru. Hè un idiomu pupulare chì hè statu in usu di parechji anni è hè sempre usatu oghje. A frasa implica chì u travagliu cum'è un cane hè ardu è esigenti, è suggerisce chì a persona chì travaglia cum'è un cane mette in assai sforzu è tempu in u so travagliu.

A frasa hè stata aduprata in a literatura è in a lingua di ogni ghjornu per generazioni, è hè diventata una parte di a cultura populari. Malgradu u so usu generalizatu, l'origine di a frasa ùn hè micca chjaru. Ci sò parechje teorii nantu à induve hè vinutu, è u so significatu hà evolutu cù u tempu. In questu articulu, avemu da scopre a storia è u significatu di a frasa "travagliu cum'è un cane".

L'etimolugia di "travagliu cum'è un cane"

L'origine esatta di a frasa "travagliu cum'è un cane" hè scunnisciutu, ma si crede chì hè urigginatu in u principiu di u XIX seculu. Certi pirsuni crèdenu chì a frasa vene da l'idea chì i cani travaglianu duramente, in particulare i cani di caccia, chì travaglianu incansablemente per seguità a preda. L'altri pensanu chì a frasa vene da l'idea chì i cani sò leali è travagliadori, è hè un cumplimentu à qualchissia chì si mette in assai sforzu.

A frasa hè spessu usata in paragunà à l'altri animali, cum'è cavalli o muli, chì sò stati tradizionalmente usati per u travagliu duru. In ogni casu, i cani sò spessu vistu cum'è più fideli è travagliadori cà l'altri animali, chì pò esse perchè a frasa hè diventata cusì populari.

Possibile origine di a frasa

Ci sò parechje teorii nantu à induve hè vinutu a frasa "travaglia cum'è un cane". Certi pirsuni crèdenu chì vene da l'idea chì i cani sò animali travagliadori chì sò spessu usati per a caccia è a pastura. L'altri pensanu chì vene da l'idea chì i cani sò leali è ubbidienti, è travaglianu incansablemente per i so maestri.

Un'altra teoria hè chì a frasa vene da l'idea chì i cani sò spessu usati per guardà è prutegge, è travaglianu duramente per mantene i so patroni. Questa idea hè sustinuta da u fattu chì parechji cani di travagliu sò usati per a sicurità è a prutezzione.

Indipendentemente da a so origine esatta, a frasa "travagliu cum'è un cane" hè diventata un idiomu populari chì hè utilizatu per discrìviri u travagliu duru è a dedicazione.

L'usu di "travagliu cum'è un cane" in a literatura

A frasa "travagliu cum'è un cane" hè stata aduprata in a literatura per parechji anni. In l'opera "Julius Caesar" di William Shakespeare, u caratteru Cassius dice: "L'omi à qualchì tempu sò maestri di u so destinu: / A culpa, caru Brutu, ùn hè micca in e nostre stelle, / Ma in noi stessi, chì simu sottumessi. / Brutus. è Cesare: chì deve esse in quellu "Cesare"? / Perchè quellu nome deve esse sunatu più di u vostru? / Scriveli inseme, u vostru hè un nome cum'è bellu; / Sonali, diventa ancu a bocca; / Pesali. , hè cum'è pesante ; cungiura cun elli, / Brutus principia un spiritu appena Cesare. / Ora, in nomi di tutti i dii à una volta, / Di chì carne si nutre u nostru Cesare, / Ch'ellu hè cultivatu. cusì grande ? Età, sì vergogna ! / Roma, ai persu a razza di nobili sangue ! / Quandu ci andò da un’età da a grande diluviu, / Ma era famosu cù più chè cù un omu ? / Quandu si pudia dì. sin'à avà, chì si parlava di Roma, / Chì i so mura larghe avìanu un omu? / Avà hè Roma veramente è abbastanza stanza, / Quandu ci hè ind'è un solu omu. / O, tu è eiu avemu. intesu dì à i nostri babbi: / Ci era una volta un Brutus chì avissi brook'd / U diavulu eternu per mantene u so statu in Roma / Facilmente cum'è un rè.

A frasa hè ancu usata in u rumanzu "To Kill a Mockingbird" di Harper Lee. In u libru, u caratteru Jem dice à Scout: "Giuraghju, Scout, qualchì volta agisci cusì cum'è una zitella chì mortifica". Scout risponde: "Mi dispiace, Jem". Jem dici: "Ùn possu micca aiutà. Avemu bisognu di mantene, però, Scout. Atticus dice chì hè bè per esse sbattutu, ma micca per prufittà di e persone minori. Dice ancu chì hè bè di travaglià cum'è un cane, ma micca. per agisce cum'è unu ". Questu usu di a frasa implica chì travaglià cum'è un cane hè una bona cosa, ma agisce cum'è un cane ùn hè micca.

L'usu di "travagliu cum'è un cane" in a lingua di ogni ghjornu

A frasa "travagliu cum'è un cane" hè un idiomu cumuni chì hè utilizatu in a lingua di ogni ghjornu per discrìviri u travagliu duru è a dedicazione. Hè spessu usatu per discrìviri qualchissia chì mette in assai sforzu è tempu in u so travagliu.

Per esempiu, se qualchissia travaglia assai ore è mette in assai sforzu, puderia dì: "Aghju travagliatu cum'è un cane ultimamente". In listessu modu, se qualchissia hè travagliatu nantu à un prughjettu difficiule o un compitu, puderia dì: "Aghju da travaglià cum'è un cane per fà questu à tempu".

A frasa hè spessu usata in modu pusitivu, cum'è un cumplimentu à qualchissia chì travaglia dura. In ogni casu, pò ancu esse usatu in una manera negativa, per implica chì qualchissia hè travagliatu troppu duru o ùn piglia micca abbastanza pause.

Frasi simili in altre lingue è culture

L'idea di travaglià cum'è un cane ùn hè micca unicu in inglese. Parechje altre lingue è culture anu frasi simili chì descrizanu u travagliu duru è a dedicazione.

Per esempiu, in spagnolu, a frasa "trabajar como un burro" (travagliu cum'è un sumere) hè aduprata per discrive u travagliu duru. In francese, a frasa "travailler comme un fou" (travaglià cum'è un pazzu) hè aduprata per discrìviri qualchissia chì travaglia assai duru.

In Giapponese, a frasa "inu no yō ni hataraku" (travagliu cum'è un cane) hè aduprata per discrìviri qualchissia chì travaglia assai dura. In cinese, a frasa "lao gong lao ren" (travagliu cum'è un maritu è ​​a moglia) hè aduprata per discrìviri un coppiu chì travaglia inseme per ottene un scopu cumuni.

I cani cum'è simbuli di u travagliu duru è di lealtà

I cani sò stati utilizati com'è simboli di travagliu duru è di lealtà per parechji anni. Sò spessu assuciati cù a caccia, a pastura è a guardia, chì sò tutti i travaglii chì necessitanu assai sforzu è dedicazione.

In parechje culture, i cani sò veduti cum'è animali leali è ubbidienti chì travaglianu incansablemente per i so patroni. Questa lealtà è ubbidenza sò qualità chì sò assai apprezzati in parechje professioni, cumprese l'infurzazioni di a lege, a ricerca è u salvata, è a terapia.

I cani sò ancu usati com'è simboli di travagliu duru è determinazione in sporti è altre attività cumpetitiva. Per esempiu, in a corsa di cani di sled, i cani sò furmatu per travaglià inseme cum'è una squadra è per superà ostaculi è sfide.

Differenze trà e razze è a so etica di u travagliu

Micca tutti i cani sò creati uguali quandu si tratta di l'etica di u travagliu. Certi razzi sò cunnisciuti per a so natura di travagliu è di dedicazione, mentri àutri sò più rilassati è rilassati.

Per esempiu, e razzi cum'è u Border Collie è u Cattle Dog australianu sò cunnisciuti per a so alta energia è l'etica di u travagliu. Sti razzi sò spessu usati per pastore è altri tipi di travagliu agriculu, è necessitanu assai stimulazione fisica è mentale per esse felici è sani.

Altre razzi, cum'è u Bulldog inglese è u Basset Hound, sò cunnisciuti per a so personalità rilassata è rilassata. Sti razzi ùn sò micca tipicamenti usati per u travagliu duru, ma ponu ancu esse grandi cumpagni è animali di famiglia.

U rolu di i cani di travagliu in a storia

I cani anu ghjucatu un rolu impurtante in a storia umana, soprattuttu quandu si tratta di travaglià è di travagliu. I cani sò stati utilizati per a caccia, a pastura, a guardia, è ancu com'è animali di pacchettu.

In i tempi antichi, i cani eranu usati per a caccia è a traccia di a preda. Eranu ancu aduprati per a pastura è a guardia di u bestiame. In i tempi più ricenti, i cani sò stati utilizati per l'infurzazioni di a lege, a ricerca è a salvezza, è a terapia.

I cani di travagliu anu ancu ghjucatu un rolu impurtante in a storia militare. I cani sò stati aduprati per una varietà di cumpetenze, cumprese u trasportu di messagi, a rilevazione di mine è splusivi, è ancu attaccà i suldati nemici.

L'usu di i cani in u locu di travagliu mudernu

I cani cuntinueghjanu à ghjucà un rolu impurtante in u locu di travagliu mudernu. Parechje cumpagnie permettenu à l'impiegati di portà i so cani à u travagliu, è certi anu ancu cani di l'uffiziu chì sò furmati per furnisce un sustegnu emutivu è cunsulazione.

Inoltre, i cani sò usati in una varietà di paràmetri prufessiunali, cumprese l'infurzazioni di a lege, a ricerca è a salvezza, è a terapia. Questi cani sò specialmente furmati per fà travaglii specifichi è per travaglià in una varietà di ambienti.

L'usu di i cani in u locu di travagliu hè statu dimustratu per avè una quantità di benefizii, cumpresa a produtividade aumentata, u stress ridottu è a morale mejorata.

U futuru di a frasa "travaglia cum'è un cane"

A frasa "travagliu cum'è un cane" hè stata aduprata per parechji anni è hè prubabile di cuntinuà à esse usata in u futuru. Mentre chì l'urìgine esatta di a frasa pò esse scunnisciuta, u so significatu è u significatu anu evolutu cù u tempu.

Siccomu i cani cuntinueghjanu à ghjucà un rolu impurtante in a nostra vita, a frasa "travagliu cum'è un cane" prubabilmente cuntinueghja à esse usata per discrive u travagliu duru è a dedicazione. Tuttavia, cum'è a nostra cunniscenza di i cani è e so capacità cresce, a frasa pò piglià novi significati è associazioni.

Conclusioni: u legatu perpetu di "travagliu cum'è un cane"

A frasa "travagliu cum'è un cane" hè stata in usu di parechji anni è hè ancu usata oghje. Mentre chì a so origine esatta pò esse scunnisciuta, u so significatu è u significatu anu evolutu cù u tempu.

I cani sò stati utilizati com'è simboli di travagliu duru è di lealtà per parechji anni, è cuntinueghjanu à ghjucà un rolu impurtante in a nostra vita. Quandu a nostra cunniscenza di i cani è e so capacità cresce, a frasa "travagliu cum'è un cane" pò piglià novi significati è associazioni.

Indipendentemente da u so futuru, a frasa "

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *