in

Chì ghjè l'origine di a frasa "capelli di u cane", è da induve vene?

Introduzione: A Frasa Misteriosa "Capelli di u Cane"

"Capelli di u cane" hè una frasa curiosa chì hè stata aduprata durante seculi, in particulare in relazione à l'alcolu. A frasa hè spessu assuciata cù una cura di a sbornia, ma i so urighjini è u significatu sò invucati in u misteru. In questu articulu, esploreremu e diverse teorii è credenze chì circundanu a frasa "capelli di u cane", è tracciate a so storia attraversu diverse culture è periodi di tempu.

Antichi credenze nantu à i cure di sbornia

L'idea di usà l'alkohol per curà una sbornia ùn hè micca un cuncettu novu. In fatti, data di civiltà antichi cum'è i Grechi è i Rumani, chì crèdenu in i putenzi curativi di l'alcohol. Anu spessu beie più alcolu a matina dopu una notte di beie pesante, postu chì credevanu chì puderia aiutà à allevà i so sintomi. Tuttavia, sta pratica ùn era micca limitata à l'alcoolu solu. Diversi rimedii naturali, cum'è erbe, spezie, è ancu parti di l'animali eranu ancu utilizati per curà a sbornia in i tempi antichi.

A Duttrina di Signature

Una tiurìa chì spiega l'urìgine di "capelli di u cane" hè a Doctrine of Signatures. Sta tiurìa, popularizata in u Medievu, hà dichjaratu chì l'apparizione di una pianta o d'animali puderia indicà e so proprietà medicinali. Per esempiu, una pianta cù fiori gialli era cridutu per curà ictericia perchè u culore giallu era assuciatu cù u fegatu, chì hè affettatu da a malatia. In u casu di "capelli di u cane", si crede chì a frasa si riferisce à a pratica di utilizà un capeddu da u cane chì morse à qualchissia cum'è cura per a rabia. Questu hè basatu annantu à a crede chì i capelli cuntenenu alcune di e proprietà curative di u cane.

A Teoria di u Trasferimentu

Una altra teoria chì spiega l'urighjini di "capelli di u cane" hè a Teoria di u Trasferimentu. Sta tiurìa suggerisce chì a frasa vene da l'idea chì una piccula quantità di alcolu pò curà una sbornia perchè trasfiriu i sintomi da u corpu à a mente. In altri palori, l'alcoolu numbs temporaneamente u dulore è l'incomodità assuciata cù una sbornia trasferendu à a mente, permettendu à u corpu di ricuperà.

Folklore medievale è rinascimentale

In u folklore medievale è rinascimentale, "capelli di u cane" hè spessu usatu com'è una cura magica per una varietà di malatie, cumprese sbornia. Si pensava chì beie una pozione fatta da i capelli di un cane puderia guarisce ogni modu di malatie è ferite, cumprese l'ossi rotti è i morsi di serpente. Tuttavia, sta pratica era ancu assuciata cù a stregoneria è l'occulte, è parechje persone eranu perseguitate per l'utilizanu.

U primu scrittu scrittu di "Hair of the Dog"

U primu scrittu scrittu di a frasa "capelli di cane" vene da un libru di u 1546 di John Heywood chjamatu "Un dialogu chì cuntene u numeru in effetti di tutti i pruerbes in lingua inglese". In u libru, Heywood scrive: "Ti pregu chì mi è u mo cumpagnu averebbe un capelli di u cane chì ci hà muzzicatu a notte passata". Questu suggerisce chì a frasa era digià in usu in u XVIe seculu, è era prubabilmente una espressione cumuna à l'epica.

A Frase in l'Opere di Shakespeare

A frasa "capelli di u cane" appare ancu in parechje opere di Shakespeare, cumprese "A Tempesta" è "Antony and Cleopatra". In "A Tempesta", u caratteru Trinculo dici: "Sò in una tale piccula da ch'e aghju vistu l'ultima volta chì, aghju paura di mè, ùn sarà mai fora di l'osse. Mi ririraghju à morte di stu mostru cù a testa di cucciolo. Un mostru più scorbutu ! Puderaghju truvà in u mo core per battellu - "à quale u so cumpagnu, Stephano, risponde: "Venite, basgià". Trinculo dit alors : « Mais que le pauvre monstre est à boire. Un mostru abominable!" Stephano risponde: "Ti mustraraghju e migliori surgenti. Ti coglieraghju bacche. Stu scambiu hè cridutu per esse una riferenza à a pratica di l'usu di l'alcohol per curà una sbornia.

A Frase in English Drinking Culture

In a cultura inglesa di beie, "capelli di cane" hè spessu usatu com'è un modu per riferite à beie alcolu prima di a matina per curà una sbornia. Hè ancu utilizatu più largamente per riferite à qualsiasi situazione induve si usa una piccula quantità di qualcosa per curà un prublema più grande.

A Frase in a Cultura Americana di Drinking

In a cultura di beie americana, "capelli di u cane" hà un significatu simili, ma hè ancu spessu usatu com'è una manera di scusà l'excessive drinking. Quandu qualchissia dice chì hà bisognu di un "capelli di u cane", pò esse interpretatu cum'è una manera di dì chì anu bisognu di cuntinuà à beie per evità l'effetti negativi di una sbornia.

A frase in a cultura populari

A frasa "capelli di u cane" hè stata aduprata in diverse referenze di cultura populari, cumprese canzoni cum'è "Hair of the Dog" di Nazareth è "Hair of the Dogma" di The Dead Kennedys. Hè statu ancu usatu in i prugrammi TV cum'è "L'Uffiziu" è "Cheers", è in filmi cum'è "Withnail and I" è "Lock, Stock and Two Smoking Barrels".

Frase in altre lingue

A frasa "pelu di cane" hè stata tradutta in parechje altre lingue, cumprese "pelo del perro" in spagnolu, "cheveux du chien" in francese, è "capello di cane" in talianu. Queste traduzzioni si riferenu à a stessa idea basica di utilizà una piccula quantità di qualcosa per curà un prublema più grande.

Conclusioni: Tracendu a Storia di "Capelli di u Cane"

A frasa "capelli di u cane" hà una storia longa è fascinante, cù radiche in antiche credenze nantu à i cure di a sbornia, u folklore medievale è rinascimentale, è a cultura moderna di bere. Mentre chì l'urìgine esatta di a frasa hè sempre una materia di dibattitu, hè chjaru chì hè stata utilizata durante seculi com'è una manera di riferite à a pratica di utilizà una piccula quantità di alcolu per curà una resaca. Sia crede in e so proprietà magiche o micca, "capelli di u cane" resta una espressione populari chì hè prubabilmente utilizata per parechji anni.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *