in

Chì pensa veramente u mo cane di mè?

Ùn hè micca caru è fighjate quantu caru pò vede ! Vanessa hà avutu a so piccula cara dapoi sei settimane è anticipa ogni desideriu da l'ochji di u piccatu. Sempre riceve l'ultime chì a publicità hà da offre. A so manta hè cambiata duie volte à settimana per ùn puzza, è à a cena, sparte ogni pane cù u so amicu à quattru zampe. In parti esattamente uguali, sicuru, perchè ella vole esse ghjustu.

U nostru alimentu normale hè digià un prublema per l'omu, ma u listessu per i nostri lupi di sofà ? Questu hè un disastru di salute, un veru incubo.

Vanessa significa bè quandu si tratta di u so amicu di quattru zampe, cum'è milioni di altri patroni di cani. Tutti anu pigliatu una volta sbagliata nantu à a strada di l'amore di l'animali in un certu puntu. In ogni casu, i tratti è l'alimentariu sò solu un pezzu in un grande bouquet di misconduct. Perchè a vita interiore spirituale vole ancu esse alimentata, ma per piacè cù l'ingredienti ghjusti è questu hè esattamente induve si trova u veru prublema. Purtemu tutti questi animali in u nostru mondu è ignuranu soprattuttu i so bisogni adatti à a spezia.

Quandu u puzzicheghju hè infine cun noi, chì pensa di mè ?

Un cane hà assai tempu per osservà è leghje  - u nostru cumpurtamentu, i nostri muvimenti, a nostra respirazione, è ancu u nostru umore. Stu tippu intelligente sfrutta senza pietà e nostre debule per ottene ciò chì vole. Ùn funzionanu micca cum'è l'omu, chì saria stranu, ma ponu ancu fà cunnessione cù l'avvenimenti. Sì i chjavi rattle, andemu per un caminu, o se u maestru hà i nostri bowls in manu, ci hè un alimentu diliziosu. Sicondu a razza è a dispusizione, a cunnessione cù l'avvenimenti pò esse ancu più pronunzianu ... o micca. Pudemu ancu influenzà cunscientemente ciò chì i nostri amici à quattru zampe pensanu di noi per mezu di a nostra lingua di corpu.

À questu puntu, di sicuru, a quistione quasi automaticamente scoppia:

Chì pensa ? 

I nostri cani ponu ancu fà questu? Facemu senza tutti i scherzi tecnichi, nimu ùn capisce in ogni modu. Riassumemu a risposta in solu duie frasi : Se un esse percive/ricunnosce una situazione è tira nantu à sta sperienza in un altru modu di agisce è i so azzioni sò influenzati da questu, pudemu chjamà stu pensamentu cù una cuscenza limpida. 

I nostri cani, almenu a maiò parte di elli, ponu ricunnosce ligami cumplessi è incorpore in e so azzioni. Questu significa chì a Vanessa inizialmente citata ùn hè micca rispunsevule, ma u so cane decide induve andà. Cun ella, u cane si vede cum'è u patrone di a casa è Vanessa hè solu per furnisce l'alimentu à tempu. A fighjula quasi sempre, salvu quand’ellu dorme, cuntentu è imbottitu, nantu à a so manta – chì puzza di lilla quand’ellu hè appena lavatu. A maiò parte di l'amici canini cunnosci troppu pocu di i so cumpagni è u mondu maravigliu di u so propiu. O sapete ciò chì passa in un cane quandu un zitellu abbraccia cù amore un amicu à quattru zampe? Sicondu a razza è a dispusizione, ogni cane percive stu cumpurtamentu cum'è sottumessu, perchè in u mondu caninu, solu u rangu più bassu va à u membru di u pacchettu più altu. U cumpagnu di stanza shaggy pensa chì i zitelli sò in u pacchettu sottu à ellu. U risultatu hè una statistica in quale innumerevoli persone, soprattuttu i zitelli, sò muzzicati da cani mal addestrati.

Questu ùn deve esse cunfusu cù l'elogi di i cani di travagliu quandu anu fattu un bonu travagliu, cum'è quì hè una affirmazione pusitiva di una bona azzione. Tuttavia, questu succede menu euforicu, ma soprattuttu cù elogi verbali, induve u cane percepisce u tonu di a voce è i gesti ... è li valuta.

Malinterpreti

Questu hè soprattuttu perchè l'amichi à dui è quattru zampe spessu ùn parlanu micca a listessa lingua, per quessa, unu simpricimenti ùn capisce micca ciò chì l'altru vole. Diciamu chì permette à u vostru cane di saltà nantu à u vostru divano è occasionalmente fate un locu accogliente per rilassate. In più di u fattu chì u vostru amicu à quattru zampe pensa ch'ellu hè risuscitatu in a ghjerarchia di u pacchettu, da quì à spessu si trova in questu locu accogliente.

À un certu puntu, ùn l'avete mancu più nutatu. Ma un ghjornu vulete stenderà nantu à questu locu è chjamate à u vostru cumpagnu di stanza: Scendi. U vostru annunziu hè forte è chjaru  - sfurtunatamenti solu per l'omu. Ma u cane ùn capisce micca u vostru cumpurtamentu. Sia ch'ellu sguassate u so locu preferitu, o difende a so pruprietà. Cusì ùn ci sò micca malintesi: Ùn hè micca un prublema se u vostru cane vene à voi nantu à u divano. Ma hè s'ellu si permette espressamente, o se u picculu rascalu si prepara nantu à u divano cum'è una materia di sicuru. Allora assicuratevi di avè regule chjaramente da u principiu chì ancoranu u cane in u so mondu di pinsamenti: U divano hè u locu di u nostru capu di pacchettu.

A lotta per u locu bramatu nantu à u divano hè solu un esempiu, ma pò esse appiicatu à parechje altre situazioni.

Pudemu influenzà u pensamentu di u nostru cane à traversu u nostru aspettu è u cumpurtamentu se sapemu u mondu di i cani è e so lege di pacchettu.

Ava Williams

scrittu da santu Ava Williams

Salutami, sò Ava ! Scrivu in modu prufessiunale da pocu più di 15 anni. Sò specializatu in scrive post informativi di blog, profili di razza, recensioni di prudutti di cura di l'animali è articuli di salute è cura di l'animali. Prima è durante u mo travagliu cum'è scrittore, aghju passatu circa 12 anni in l'industria di cura di l'animali. Aghju sperienza cum'è supervisore di canile è groomer prufessiunale. Cumpete ancu in i sporti di cani cù i mo cani. Aghju ancu i misgi, i porcellini d'India è i cunigli.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *