in

Chì manghjanu i Black Mambas ?

A mamba negra (Dendroaspis polylepis) appartene à u genus "Mambas" è à a famiglia di serpenti velenu. A mamba negra hè a serpente velenosa più longa in Africa è a seconda più longa in u mondu dopu à u rè cobra. A serpente hà pigliatu u so nome da u culore scuru di a so bocca.

A preda di a mamba negra include una varietà di organismi chì includenu mammiferi più chjuchi cum'è topi, squirrels, rati è uccelli. Anu ancu trovu chì si alimentanu di altri serpenti cum'è a cobra di u boscu.

Mamba nera

A mamba negra hè unu di i serpenti più temuti è periculosi in Africa. Ùn hè raru di truvà li vicinu à l'insediamenti, per quessa chì i scontri cù e persone sò relativamente frequenti. A causa di a so lunghezza, a serpente pò facilmente cullà è ammuccià in l'arburi. Ma ùn hè micca solu u più longu, ma ancu unu di i serpenti più veloci in Africa cù una velocità massima di circa 25 km / h.

Cù un muzzicu, pò injectà finu à 400 mg di velenu neurotossicu. Cum'è 20 mg di stu velenu hè fatale per un umanu. Un muzzicu attacca i musculi di u cori è i tessuti. Si pò purtà à a morte in 15 minuti.

U muzzicu di a mamba negra hè ancu cunnisciutu com'è "baciu di morte".

Carattirìstichi

nomu Mamba nera
scentificu Dendroaspis polylepis
razze serpi
Order rettili scala
genaru mambas
a famiglia serpenti velenosi
burghisìa i reptili
culore marrone scuru è grisgiu scuru
misfattu finu à 1.6 kg
Long fino a 4.5m
vilucitati finu à 26 km / h
Esperanza di a vita finu à 10 anni
urìggini Africa
alloghju Sud è l'Africa orientale
pastu picculi roditori, uccelli
Nimici coccodrilli, sciacalli
toxicità assai velenu
periculu A mamba negra hè rispunsevule per circa 300 morti umani annu.

Chì preda nantu à a mamba negra?

I mamba adulti anu pochi predaturi naturali fora di l'acelli rapaci. L'aquile di serpente marrone sò predatori verificati di mamba negra adulta, finu à almenu 2.7 m (8 ft 10 in). L'altri aquile cunnisciute per caccià o almenu cunsumu mamba nere cultivate includenu l'aquile tawny è l'aquile marziali.

Pudete sopravvive à a morsa di mamba negra?

Vinti minuti dopu avè statu muzzicatu, pudete perde a capacità di parlà. Dopu à una ora sì probabilmente in coma, è da sei ore, senza un antidotu, site mortu. Una persona sperimentarà "dolore, paralisi è poi morte in sei ore", dice Damaris Rotich, u curatore di u parcu di serpenti in Nairobi.

I mamba neri manghjanu carne ?

I mamba neri sò carnivori è soprattuttu predanu i picculi vertebrati, cum'è l'uccelli, in particulare i nestlings è i picciotti, è i picculi mammiferi cum'è roditori, pipistrelli, hyraxes è bushbabies. In generale, preferanu a preda di sangue caldu, ma cunsumanu ancu altri serpenti.

Induve campanu i mamba neri ?

I mambas negri campanu in e savane è e cullette rocciose di l'Africa miridiunale è orientale. Sò u serpu velenosu u più longu di l'Africa, chì ghjunghje sin'à 14 metri di lunghezza, ancu se 8.2 metri hè di più a media. Sò ancu trà i serpenti i più veloci di u mondu, slithering à velocità di finu à 12.5 miles per ora.

Chì serpente uccide u più veloce ?

U rè cobra (Specie: Ophiophagus hannah) pò tumbà u più veloce di qualsiasi serpente. U mutivu chì una cobra reale pò tumbà una persona cusì veloce hè per via di u grande vulume di velenu neurotossicu putente chì impedisce à i nervi in ​​u corpu di travaglià. Ci sò parechji tipi di venom2 chì agiscenu in diverse manere nantu à u corpu umanu.

Quale velenu uccide u più veloce?

A mamba nera, per esempiu, injecta finu à 12 volte a dose letale per l'umani in ogni morsu è pò muzzicà 12 volte in un attaccu unicu. Sta mamba hà u velenu à azzione a più rapida di qualsiasi serpente, ma l'omu hè assai più grande di a so preda abituale, dunque ci vole ancu 20 minuti per more.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *