in

Chì ci anu bisognu di e piante d'aquarium?

A cura di e piante di casa hè un arte in sè stessu - ma i pianti d'aquarium? Per parechje persone, a quistione di cultivà in un aquarium hè secundariu, se in tuttu. Solu quandu a dimensione di u cisterna è e spezie di pesci sò stati determinati, i pinsamenti cumincianu à vultà intornu à l'equipaggiu. I pianti in u mondu sottumarinu ghjucanu un rolu impurtante. In fatti, anu da trasfirià in u tank prima di u pesciu, facendu vivu è attraente. Ma chì e piante d'aquarium anu veramente bisognu di prosperà?

Prima piantazione in l'aquarium

In un aquarium, i pianti piglianu parechje attività à u stessu tempu. Sò cum'è un filtru naturali: pulisce l'acqua, l'arricchisce cù l'ossigenu, è ponu ancu assorbe diverse tossine, cum'è l'ammonium è u nitrate, chì entranu in l'acqua da i pesci lasciati, o cunvertisce in sustanzi innocu.

À u listessu tempu, offrenu à l'abitanti di u mondu sottumarinu una prutezzione sufficiente, opzioni di ritirata è camouflage naturali. Questu hè l'unicu modu per i pesci è l'altri spezii d'animali in l'aquarium per campà u so cumpurtamentu adattatu per l'spezie è si senti còmode.
Inoltre, a piantazione hè ancu assai decorativa. Quandu sceglite e spezie di a pianta, u focu principalu deve esse sempre nantu à u so modu di azzione. Hè solu cù u so aiutu chì u bacinu d'acqua diventa un veru ecosistema è cusì un aquarium chì pò esse campatu.

Chì spezie di pianta sò adattati?

Ùn ogni pianta sottumarina hè adattata per ogni aquarium. Sicondu a dimensione di u cisterna, e pruprietà di l'acqua è e spezie d'animali chì si movenu, deve esse attentu à quali piante sò adattati. Fatturisti cum'è e fonti di luce è a temperatura ghjucanu ancu un rolu cruciale. Assicuranu e cundizioni ottimali per a fotosintesi è cusì per a produzzione di l'ossigenu.

I pianti chì murenu dopu à pocu tempu perchè ùn eranu micca adattati finiscinu per avè u cuntrariu di l'effettu desideratu: avvelenanu l'acqua per i so prucessi di putrefazione.

À u listessu tempu, quandu si pianta per a prima volta, deve esse nutatu chì nisuna foresta vera sopra a piscina. I pianti s'impegnavanu l'un l'altru, riempianu u tank eccessivamente è dà à u pesciu troppu pocu libertà di natà. Per quessa, hè sempre cunsigliatu di utilizà una cumminazione di e piante à crescita rapida è lenta.

Tuttavia, a diversità di spezie ùn deve esse esageratu. Hè megliu aduprà solu trè à quattru spezie è parechji pianti di questi invece di deci spezie diffirenti, unu ognunu. U caosu visuale da parte, i pianti d'aquarium cum'è a Vallisneria preferanu esse piantati in gruppi.

I pianti d'aquarium più populari sò preferiti principarmenti per via di a so manipulazione faciule. Sò include, frà altri:

  • Vallisneria, cunnisciuta ancu com'è viti d'acqua : Quessi sò e piante d'acqua dolce à crescita rapida è longu chì necessitanu assai luce. Sembranu l'erba, anu foglie longu è sottili è crescenu à a riva di a piscina. Hanu da esse rigulari accurtati o risolti per ùn piglià micca tutta a pelvis.
  • Felci di Sumatra: Sò piante d'acqua dolce à crescita rapida è relativamente pocu esigenti cù esigenze di luce media à alta. U vostru grande vantaghju: Reducenu a furmazione di l'alga perchè processanu a maiò parte di i nutrienti stessi. À u listessu tempu, sò ancu adattati cum'è pianti flottanti flottanti è ponu esse qualificati cum'è arbusti per via di u so abitudine di crescita slender è diversificata.
  • Elodea, ancu chjamatu waterweed: Questu si riferisce à e piante d'acqua dolce à crescita rapida chì facenu alta esigenza nantu à assai luce, ma pò esse assai persistenti. Crescenu ramificati cù foglie arbusti.
  • Foglia Meridionale: Sembra un pocu cum'è trèfoli. Bacopa cresce rapidamente è copre una grande zona, per quessa hè bè adattatu per i pianti di petra è hà un esigenza di lumera media à alta. Tuttavia, pò ancu esse abbastanza altu è deve esse scurciatu in modu regulare.
  • Carolina Water Mermaid: Questa pianta à crescita rapida si sviluppa ancu in l'acqua dolce, faci bè in gruppi, è esige livelli di luce mediu à altu. Cù e so foglie fini, quasi s'assumiglia à una pianta cunifera.
  • Cryptocoryne, cunnisciuti ancu cum'è calici d'acqua o trombe d'acqua: sò in crescita lentu ma persistenti è sò viables sopra è sottu à l'acqua. Pertenenu ancu à e piante d'acqua dolce è formanu folla in forma di tazza.
  • Echinodorus o piante di spada: Queste piante d'acqua dolce à crescita lenta si sparghjenu abbastanza largamente, anu foglie in forma ovale, è pò piglià volte assai belli, sfumaturi rossi, chì li facenu quasi foglie.
  • Anubia, cunnisciuta ancu com'è foglia di spear: Anubia hè a crescita lenta cù almenu esigenze di luce media. Originariamente era una pianta di marsh, ma avà si sviluppa ancu in aquariums d'acqua dolce. Si sente cum'è cunfortu in ghiaia cum'è in petre è in legnu.
  • Mangrove, alga, alga, coralli: tutti appartenenu à e piante di l'acqua salata è per quessa bisognu di cundizioni particulari per esse ottimali. In più di u cuntenutu tipicu di u salinu, a volte anu bisognu di fertilizzanti spiciali, un granu sfarente cum'è sustrato, è l'ultimu ma micca menu assai luce.

Piante acquatiche artificiali

Una volta è torna l'aquariums sò furnuti cù e piante artificiali. Ùn hè solu persu l'effettu di u filtru naturali, ma l'equilibriu generale in l'ecosistema "aquarium" ùn hè micca ottene u sustegnu chì hà bisognu.

Per cumpensà, i dispositi tecnichi sò utilizati, chì - ancu artificialmente - sò rispunsevuli di u cuntenutu di l'ossigenu è pulisce l'acqua. I pianti d'aquarium artificiali anu veramente uni pochi di vantaghji:

  • Ùn avete bisognu di mantenimentu.
  • Ùn ponu nè putrissi nè malati.
  • Anu ancu furnisce prutezzione è camuflage per i pesci è altri animali.

Tuttavia, una pianta artificiale ùn parerà mai naturali cum'è a vera. Sò principarmenti utilizati per scopi decorattivi, per esempiu per embellerà u stock forse sempre magre. O anu da esse usatu cum'è un sustitutu di pesci malati per ùn avè micca avvelenatu cù e piante "normali".

A volte, i pianti artificiali duveranu solu purtà un pocu di culore in u bacinu di l'acqua. Per esempiu, mette in un aquarium d'acqua dolce in forma di scoglii artificiali. Ùn ci sò quasi limiti à l'idee di disignu. Tuttavia, u benessiri di u pesciu deve sempre avè a priorità. Per l'allevamentu adattatu per l'spezie, dependenu di a piantazione adatta.

Cura di e piante d'aquarium

In fondu, l'aquarium hè stallatu cuminciendu cù u sustrato (cumpresu u fertilizante à longu andà), a sabbia, petri è caves, è altre decorazioni. L'approvvigionamentu d'acqua seguita gradualmente. I pianti sò usati solu quandu sò abbastanza pienu, è cun prudenza: Sicondu u tipu di pianta in quistione, u fondu, i lati o livelli spiciali deve esse sceltu cum'è locu. Hè impurtante chì u sustrato hè ben preparatu per furnisce i radichi cun un sustegnu suffirenziu. U fertilizante à longu andà furnisce i pianti cù tutti i nutrienti impurtanti da u principiu. Dopu à quattru à cinque simane, l'equilibriu biologicu in l'aquarium stabilizzarà.

Per a pianta, hè generalmente abbastanza per pressu una piccula cavità in a ghiaia. I radichi sò prima accurtati currettamente per ch'elli crescenu più forte dopu. Allora a pianta hè posta in u trogu è coperto cù grava di novu. I pianti d'aquarium ùn sò micca esposti à u clima forte o forti currenti. In ogni casu, u sustrato ùn deve esse micca troppu fine.

In più di un sustegnu suffirenziu, un suministru ottimali di nutrienti è ventilazione per i radichi sò essenziali. Aquarium gravel cù una granulometria di circa. 3 à 8 mm hè di solitu a megliu scelta. A ghiaia deve esse ancu u più chjaru di culore pussibule per chì e radiche anu sempre abbastanza luce.

Certi eccezzioni ancu crescenu principarmenti in terra rocciosa è micca in grava. Queste piante ponu esse aghjustate cù un filu magre nantu à a roccia finu à chì e radiche anu cavatu abbastanza.

Parametri di l'acqua è fertilizazione

Per assicurà l'approvvigionamentu di nutrienti, i paràmetri di l'acqua deve esse verificatu regularmente. In particulare, u valore PH, u cuntenutu di ferru è u cuntenutu di l'ossigenu o CO2 deve esse verificatu.

In casu di necessariu, pudete aiutà cù fertilizante liquidu o sette chjamati bio-CO2. In ogni casu, l'amatori di l'aquarium deve avè una certa cunniscenza di i prucessi biologichi è chimichi per piglià e misure ghjustificate à u mumentu propiu.

Per esempiu, assai spezie di e piante solu preferanu acqua dolce. L'acqua deve ancu esse cambiata à intervalli regulari per aiutà à a pulizia. Questu benefiziu u pesciu è e piante.

U Nursery Underwater

Simile à un pezzu vegetale, i pianti sottumarini anu ancu bisognu di cura. Eliminate i restanti chì sò caduti è accurtà i rimjiet chì crescenu troppu rapidamente. Questu hà da assicurà u suminatu di luce ideale.

I fonti di luce artificiale sò preferiti, micca menu per l'amore di u pesciu di u sole naturali. Questu significa chì l'aquarium ùn deve esse ghjustu vicinu à a finestra, è per quessa in un draft, è e temperature pò ancu esse regulate megliu. Dopu à circa un annu di usu, però, i tubi fluoriscenti deve esse rimpiazzati. Appena visibile per noi umani, a luminosità diminuisce dopu à stu periodu di tempu è a fotosintesi soffre da a mancanza di un spettru di fonti di luce.

In cundizioni ottimali, assai pianti cumincianu à spuntà per sè stessu. Questi ponu ancu esse tagliati è eliminati o cultivati ​​cum'è novi pianti.

Per d 'altra banda, se e foglie diventanu gialli, marroni o generalmente pallidi, questu puderia esse un signu di carenza di nutrienti o eccessu. In ogni casu, cuntrollà i valori è fertilizendu se ne necessariu, tali avvenimenti ponu esse facilmente cuntrullati.

Diventa più difficiuli cù parassiti. Lumache, polipi d'acqua dolce è altri invitati indesiderati ponu esse una minaccia per a piantazione. E lumache sò generalmente faciuli di cullà, ma cù altri pesti spessu aiuta solu à quarantena temporaneamente a pianta infestata o, in casu di dubbitu, per sguassà sanu sanu.

L'alga blu-verde, per esempiu, formanu una vera capa nantu à e foglie è cusì impediscenu a fotosintesi di a pianta. Liberanu ancu toxine in l'acqua, chì à u turnu dannu u pesciu. In tali casi, hè necessariu una cura curretta di a terra è di l'acqua. Calchì volta aiuta à lascià l'aquarium unlit per uni pochi di ghjorni. Tuttavia, a salute di i pesci è di e piante deve esse cunsideratu in tali misure.

Cumpatibilità cù l'abitanti di l'aquarium

Quandu selezziunate e piante d'aquarium, l'occupazione futura deve esse cunsideratu. L'allevamentu pò esse bisognu di lochi spiciali di spawning, cum'è l'offerta di felce di Sumatra. Hè ancu assai adattatu per i picculi gamberetti. L'Elodea (waterweed), invece, ùn hè micca cunsigliatu per i gamberetti.

In cuntrastu, cichlids tendenu à nibble in numerosi pianti. Tuttavia, l'Anubia di solitu li lascianu solu.

A dimensione, u nùmeru è a direzzione di crescita (piatta, larga o particularmente alta) deve ancu currisponde à l'spezie animali. Micca solu i pesci anu i so bisogni speciali per i pianti d'aquarium, ma ancu i reptili è ancu i pianti stessi.

Cambiamentu di e piante in l'aquarium

Ideale, l'aquarium hè sempre un sistema coherente. I più chjuchi fluttuazioni, irregularità o disturbi ponu scaccià tuttu u biotopu fora di equilibriu. Cum'è l'acqua deve esse preparatu bè, cuntrullatu è rinnuvatu, cusì ancu a necessità di attente attente à a piantazione. Ogni cumpunente dipende direttamente da l'altru. Sia u pesciu, l'aiuti tecnichi, i valori di l'acqua, l'equipaggiu, o e piante d'aquarium.

Quandu una pianta aquatica deve esse cambiata?

Solu uni pochi di e piante acquatiche dispunibili in u cummerciu sò annuali. A più faciule dura per parechji anni. Si multiplicanu, per esempiu da i sinkers, sò cuntentati cù e cundizioni di luce è fertilizzanti è un pocu di cura ora è dopu.

Solu quandu una pianta hè veramente assai dannata da una mancanza di nutrienti o una infestazione di parassiti severi chì hè più di una carica chì un sollievu deve esse rimpiazzatu.

Per d 'altra banda, u pesciu in a piantazione pò esse piantatu cusì drasticamenti chì hè solu sensu di disposti di a pianta affettata. Tali prublemi sò generalmente chì l'spezie di a pianta ùn hè micca sceltu per currisponde à a populazione di pesci.

I pianti flottanti chì ùn sò micca stati arradicati abbastanza fermamente o chì sò stati strappati da u pesciu ponu esse riplantati abbastanza facilmente. Almenu finu à chì i radichi ùn sò micca troppu malamente danucati.

A regula ginirali, però, hè chì e piante d'aquarium ùn deve esse micca cambiatu quantu pussibule per ùn disturbà l'interazzione biologica chì hè stata una volta. Se ne necessariu, anu da esse rimpiazzati da e piante equivalenti.

In ogni casu, i ragiuni per cambià a piantazione pò ancu esse altri fatturi in u tank chì cambianu è anu da esse cumpensu da novi pianti. I tempi di spawning sò spessu una tale ragione. L'altri cundizzioni in l'aquarium sò qualchì volta richiesti per a visualizazione di corteggiamenti, a spawning, è l'allevamentu di i ghjovani. Un cambiamentu di e piante pò ancu sensu se un novu residente hè aghjuntu o, à u cuntrariu, alcuni sò eliminati.

E piante d'aquarium s'inguernu?

A cuntrariu di u stagnu di u giardinu, l'aquarium hè normalment sottumessu à cundizioni permanentemente constante. In ogni casu, alcuni utilizanu e duie opzioni per mantene i pesci per i so aquaristics. Per esempiu, pesci d'oru o koi passanu l'estiu in u stagnu di u giardinu è sò posti in l'aquarium per l'invernamentu.

Tuttavia, questu ùn significa micca necessariamente chì i pianti di stagni anu da spustà cun elli. À u cuntrariu: Per a cura ottimali di e piante è di l'animali, i pianti di stagnu ùn deve esse micca toccu in modu chì ponu esse torna naturali in primavera.

Invece, i pianti adattati devenu esse preparati in u tempu bonu per i quartieri d'invernu in l'aquarium. In regula, i pesci affettati hibernate in temperatures ligeramente più fresche è in camere scure. A piantazione deve esse capace di ghjunghje in modu senza esigenti. Certi prupietari di l'animali anu ancu senza e piante acquatiche durante l'invernu. In ogni casu, u cumpurtamentu adattatu di l'spezie include parechje opportunità per retrocede, soprattuttu durante sta fase di riposu.

In più di e grotte, i pianti protettivi sò l'opzione megliu è cum'è naturali per i pesci per sentenu prutetti è sicuru.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *