in

Passendu u Cane è u zitellu

Andate in u parcu cù u carricu in u megliu tempu è u vostru amicu à quattru zampe trotta vicinu à u carricu cù una correa sagging - chì bella idea. Stu scenariu ùn deve micca è ùn deve esse un mera pensamentu, dopu tuttu, puderia salvà assai stress. Quì vi damu cunsiglii per caminari cù successu u vostru cane è u zitellu.

Leash Walking

Cum'è l'avete capitu: caminari cù una guinzaglia ghjoca un rolu centrale in i camminati rilassati, cù o senza carru. Per chì u cane sapi cumu caminari currettamente, prima deve avè amparatu. Se ùn site micca ancu capaci di marchjà nantu à u leash, cuminciate a furmazione in pace, prima in casa senza distrazioni, dopu in u giardinu, è solu dopu in a strada. Puderete ancu urganizà uni pochi d'ore di furmazione cù un addestratore di cani prufessiunale chì, cù parechji anni di sperienza, pò sustene è guidà durante a furmazione.

Quandu u vostru ghjacaru sapi ciò chì vulete da ellu, pudete include u stroller (preferibbilmente senza u zitellu in prima) in a vostra furmazione.

Cane è Passeggiu

Per chì una atmosfera rilassata prevalga durante a caminata di ogni ghjornu, u vostru cane ùn deve micca paura di u stroller. S'ellu hè u casu, hè impurtante chì fate un pocu di passi in daretu è cuminciate à associà positivamente cù u stroller. Questu duverebbe esse qualcosa di grande per u cane, dopu à tuttu, hè di solitu u mutivu per quessa si va fora in a campagna! Ùn sguassate micca u vostru amicu à quattru zampe dumandenduli di caminari assai vicinu à voi. S'ellu hè sempre spaventatu da u veiculu, hè perfetta per ellu di mantene un pocu più luntanu, finu à ch'ellu ùn principia micca à tirà o ùn sia assai distrattu.

Se u vostru ghjacaru cammina nantu à u vostru latu manca nantu à i camini nurmali, duverebbe ancu marchjà quì quandu spinghje u stroller. Assicuratevi di prestu attenzione è applaudendu u cumpurtamentu ghjustu. Mantene e sessioni di furmazione abbastanza brevi per ch'ellu hè megliu ùn guidà à una misconducta chì avete da curregà. Ricurdativi: u vostru cane ampara da u successu! Hè per quessa chì saria grande se u vostru maritu, parenti, o parenti-in-law avissi a guardà u vostru zitellu à u principiu in modu chì tù ùn esse ghjittati in a fine prufonda quandu andate per un caminu inseme. Allora pudete andà per separatamente è dà u vostru zitellu è u vostru cane a vostra attenzione indivisa quandu site fora cun elli.

Impurtante: Ùn importa micca quantu u vostru ghjacaru cammina dopu nantu à a correa, ùn aghjustà mai a correa direttamente à u stroller. Eventi imprevisti ponu sempre accade. U vostru ghjacaru puderia spaventà, salta nantu à a guinzaglia è tira u stroller cun ellu. Allora tenite sempre a guinzaglia in manu per evità tali accidenti.

Induve hè u rilassamentu in questu?

A bona preparazione hè a mità di a battaglia! Dopu à una furmazione consistente, l'amicu di quattru zampe seria avà prontu à andà. Tuttu ciò chì manca hè u vostru zitellu è un bonu ordine. Pensate in anticipu ciò chì avete bisognu durante a caminata è induve metterà queste cose per avè pronte per a manu in u più cortu tempu pussibule. Sentite liberu di pianificà una volta più longa per pudè piglià pause chì portanu rilassazione. Hè sensu di sceglie a strada in tale manera chì u vostru cane pò romp estensivamente è liberà energia pent-up in un locu adattatu. Dopu tuttu, andendu per una caminata ùn deve micca solu significà a furmazione per ellu, ma ancu ghjucatu è divertente. In più di caminari bè cù una correa, u vostru cane hà ancu bisognu di equilibriu in un locu adattatu per esse permessu di esse un cane veru. Sicondu cumu u vostru zitellu vi permette, pudete ancu lancià o ammuccià u ghjoculu preferitu di u vostru amicu à quattru zampe è poi lasciate chì u riportà. Serà assai più faciule per u vostru cane marchjà rilassatu vicinu à u passegginu quandu hè occupatu.

In trà, pudete ancu andà in un bancu di parcu per piglià una pausa. Lasciate u vostru ghjacaru stendu è quandu vi calma più, fate a fine di a correa à u bancu. Cusì pudete piglià a cura di u vostru zitellu in pace o gode di a pace è a tranquillità. Se u vostru amicu di quattru zampe hà sempre prublemi cù l'aspittà o rilassate, pudete pacà un masticatu per ellu in casu di una tale pausa. A masticazione l'aiuterà à chjude è ligà immediatamente a pausa à qualcosa pusitivu.

Ci hà da piglià un pocu di tempu prima chì un prucessu ben-reheared si sviluppeghja chì cunvene à tutti megliu. Ma quandu vene u tempu, hè qualcosa di particularmenti piacevule per esse fora è circa cù u vostru cane è u zitellu, cum'è s'è vo sunniate, senza stress!

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *