in

Vaniglia: Ciò chì duvete sapè

A vaniglia hè una pianta è una spezia. I pianti sò e piante rampicanti è appartenenu à l'orchidee. I so bacchi sò spessu chjamati fagioli di vaniglia. Dentru sò picculi sementi.

Ci sò parechji tippi di vaniglia, ma solu alcuni di elli ponu esse usatu cum'è spice vanilla. Venenu da Sudamerica. A vaniglia hè stata purtata in Europa da l'America in l'anni 1520. In seguitu, a vaniglia era ancu cultivata in Africa è Asia. In ogni casu, assai di a vaniglia chì manghjemu hè artificiale. Sta sustanza hè chjamata vanillina.

In verità, a vaniglia speziata hè velenosa. Alcune persone reagiscenu à questu cù una allergie. Avete da immergerà u fruttu in acqua calda per un pocu tempu è poi lasciate seccu à u sole per un bellu pezzu. Hè assai tempu, è hè per quessa chì a vaniglia naturale hè caru. Sò spessu usati per i dolci, per esempiu in u ghjacciu.

Maria Allen

scrittu da santu Maria Allen

Salute, sò Maria ! Aghju curatu di parechje spezie di animali, cumprese i cani, i misgi, i porcellini d'India, i pesci è i dragoni barbuti. Aghju ancu dece animali di u mo propiu attualmente. Aghju scrittu parechji temi in questu spaziu cumpresi cumu-to, articuli informativi, guide di cura, guide di razza, è più.

Lascia un Audiolibro

Avatar

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu. campi nicissarii sò marcati *